Xboxlife forum

Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Edition

Spil med fart på

Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf Muggs » 19. okt 2012 18:30

BeatenIndiana skrev:Når du finder det billigere andetsteds, får du dem bare til at sætte det ned til dig? Såe, jo. Det gør den ;)

Det er så bare ikke altid de vil udligne prisen.. og hvorfor gå til coolshop og bruge tid på at få prisen udlignet? Jeg kunne forstå det hvis de så gav 120% prisgaranti, så man fik 20% ekstra rabat af den difference de udligner. Støt da dem der kommer med det gode tilbud i første omgang.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf ForzaFluen » 19. okt 2012 18:34

Muggs skrev:
BeatenIndiana skrev:Når du finder det billigere andetsteds, får du dem bare til at sætte det ned til dig? Såe, jo. Det gør den ;)

Det er så bare ikke altid de vil udligne prisen.. og hvorfor gå til coolshop og bruge tid på at få prisen udlignet? Jeg kunne forstå det hvis de så gav 120% prisgaranti, så man fik 20% ekstra rabat af den difference de udligner. Støt da dem der kommer med det gode tilbud i første omgang.


Det argument kan man ikke argumentere imod, selv jeg må indrømme, at jeg ikke kan, selv om jeg er imod at handle på nettet. Men kan godt se logikken :-D
ForzaFluen
 


Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf KlumpeStumpen » 19. okt 2012 21:06

BeatenIndiana skrev:Undskyld for OT!
KlumpeStumpen skrev:jep og deres pris garanti holder ikke en meter mere. Slut med at handle hos dem.

Når du finder det billigere andetsteds, får du dem bare til at sætte det ned til dig? Såe, jo. Det gør den ;)


De taler jo udenom og tager alle mulige forholdsregler idag. Gider sgu ikke tage den diskussion med deres manglende kundeservice mere. Jeg har handlet for sidste gang der.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf BeatenIndiana » 19. okt 2012 23:20

KlumpeStumpen skrev:
BeatenIndiana skrev:Undskyld for OT!
KlumpeStumpen skrev:jep og deres pris garanti holder ikke en meter mere. Slut med at handle hos dem.

Når du finder det billigere andetsteds, får du dem bare til at sætte det ned til dig? Såe, jo. Det gør den ;)


De taler jo udenom og tager alle mulige forholdsregler idag. Gider sgu ikke tage den diskussion med deres manglende kundeservice mere. Jeg har handlet for sidste gang der.

:lol: Du har tydeligvis ikke engang prøvet at gøre brug af den, før du brokker dig over det.
Har satme fået dem til at sætte spil ned MANGE gange, uden en eneste gang at høre modstand.
- Og det er fordi de nu giver bonus-points uanset hvor lidt man køber for.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf BeatenIndiana » 19. okt 2012 23:27

Muggs skrev:
BeatenIndiana skrev:Når du finder det billigere andetsteds, får du dem bare til at sætte det ned til dig? Såe, jo. Det gør den ;)

Det er så bare ikke altid de vil udligne prisen.. og hvorfor gå til coolshop og bruge tid på at få prisen udlignet? Jeg kunne forstå det hvis de så gav 120% prisgaranti, så man fik 20% ekstra rabat af den difference de udligner. Støt da dem der kommer med det gode tilbud i første omgang.

Det gør de jo på på en måde også. Jeg fik 24 points (24kr) på min konto derinde, for et køb på 99.
Så skal man ikke være professor for at regne ud, at det er næsten 25% man får "tilbage". Og som forbruger tager jeg da det sted, hvor jeg får mest ud af mine penge, og det gør jeg dér (hvis vi taler danske web-shops).
Og jeg har aldrig, seriøst aldrig, fået afslag på at få prisen sat ned
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf DKsDEVIL » 22. okt 2012 21:51

andre der har forudbestildt og ikke fået en kode til bilen man får ved forud bestilling ?
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf Too Nizzle » 25. okt 2012 11:48

BeatenIndiana skrev:Undskyld for OT!
KlumpeStumpen skrev:jep og deres pris garanti holder ikke en meter mere. Slut med at handle hos dem.

Når du finder det billigere andetsteds, får du dem bare til at sætte det ned til dig? Såe, jo. Det gør den ;)


Bortset fra at det nu kun gælder visse varer som skulle have et eller andet logo som jeg ikke kan finde på nogle af de 4 relativt populære spil jeg har været interesseret i.

Så ja - mine oplevelser af deres "prisgaranti" er at den er ret ubrugelig hvis der ikke er nogle populære spil har dette logo
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Bedste pris på Forza Horizon - Limited Collectors Editio

Indlægaf DKsDEVIL » 25. okt 2012 13:07

Hvorfor handle et sted der ikke kan finde ud af at have konkurence rigtige priser uden man skal ligge tigge dem om det, det er også ret ufedt de tager mod flere forudbestillinger på til uden at give besked om at de nu har solgt flere spil end de får på release date.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron