Xboxlife forum

Forza Horizon tråd

Spil med fart på

Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf BenjaminK » 28. okt 2012 00:51

Helt igennem en fantastisk titel! Fanme lækkert, og så meget end en bar et kør-race-kør-næste-race-spil :-)

Masser af indhold, og fede scenarier :-) og jeg ELSKER alt ved musikken, det var faktisk den del der nok mest overbeviste mig ved demoen, det passede så godt sammen :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf BenjaminK » 28. okt 2012 07:45

Dobbelt post:-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 28. okt 2012 19:54

hmmm computeren snyder :)
min bil 4 wd
Launch 9,7
acc 9,1
speed 9,7

AI bil 4wd
launch 9,5
acc 8,7
speed 9,1

Jeg har ikke anti spind på men laver ikke hjulspend ved start ai biler stikker af som skudt ud af en kanon vi har begge stående start det er ikke en af dem hvor de kommer fra en forgående omgang.

andre der har oplevet det ?
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf KlumpeStumpen » 28. okt 2012 20:22

Du kan altså ikke kun regne med de stats alene, der er mange flere faktorer der spiller ind. Har du spillet andre Forza spil vil du også vide at du ikke bare lige ligger nr eet fra start af.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 28. okt 2012 20:53

derfor snyder den da alligevel vi holder ved siden af hinanden min bil er på alle måder bedre end hans så han burde ikke stikke af fra mig i starten som om jeg holder stille.
Det er så godt min bil har højre topspeed og jeg kør bedre end ham :) det er bare for at dele en sær oplevelse med andre.

Syntes ikke der er så mange der deler deres oplevelser med spillet og siger hvad de syntes om det.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Too Nizzle » 29. okt 2012 07:49

Måske kan forklaringen være at du er for langt fra den optimale grænse lige før den laver hjulspin. Da du ikke har TCS slået til må din eneste begrænsning være at du giver for lidt gas. Lad os eks. sige at hjulene laver hjulspin hvis man giver over 80% gas i 0,5 sek, over 95% i 1 sek og så derefter 100% - så vil dette være grænsen du skal ramme stort set 100% for at få den bedst mulige start.

Men da Horizon er mere arkade end Motorsport serien, så er det da også en mulighed at sværhedgraden også påvirker deres hastighed.

Mht. spillet så er jeg faktisk blevet ret glad for det. Jeg elsker racingsimulator-genren, men er alligvel meget rart med lidt arkade når det er lavet godt. Jeg er ikke så meget til andre mere arkade spil, men netop her i Horizon synes jeg det er et helt tilpas niveau som gør at jeg synes det passer utroligt godt hvis jeg lige har lyst til lidt sjov i mellem det mere seriøse ræs - uden at være så meget arkade at man kan tage et u-sving med 300km/t perfekt :)

Er der er egenligt en klub i Horizon som der var i Motorsport 4 her på Xboxlife?
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 29. okt 2012 08:34

jo der er en klub for denne side er tag XBOX.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 30. okt 2012 10:24

Nogle der ved om season pass giver alle dlcér til spillet eller kun nogle bestemte som i Borderlands 2 hvor man kun får 4 dlcér resten skal man købe ved siden af.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf ice_hiboy » 30. okt 2012 10:26

Kun engang til marts eller april. Det står på selve seasonpasset inden du køber det :)
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf KlumpeStumpen » 30. okt 2012 18:19

Har rettet overskriftet på tråden så den passer til at det er blevet en generel Horizon tråd, og ikke bare at det var link til demo'en.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 30. okt 2012 18:23

Kan se på det hele Forza Horizon bliver racer spillet man skal satse på til de lange vinter aftner, for efter at have set denne http://www.giantbomb.com/quick-look-nee ... d/17-6752/
bliver NFS MW2 det ikke noget jeg vil røre med en lid tange godt gået EA endnu en titel down the drain.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Krisgebis » 30. okt 2012 22:00

@dksdevil: Tror faktisk der er mange der ser frem til Most Wanted. Det er stort set Paradise City 2. Ikke noget for mig, men 1'eren havde bestemt en fanbase.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf CvKM » 30. okt 2012 22:11

Ja, det er nu heller ik' noget jeg skal røre ved efter at have spillet Forza Horizon. :D Jeg ville da få et deprimerende humør, ligesom med Gran Turismo 5. :P
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 30. okt 2012 22:12

Krisgebis skrev:@dksdevil: Tror faktisk der er mange der ser frem til Most Wanted. Det er stort set Paradise City 2. Ikke noget for mig, men 1'eren havde bestemt en fanbase.



Ja men NFS skal ikke være en Paradis city 2 for det kommer jo, men ja alle har ret til deres mening syntes bare det er så trist de ødelægger det sådan.

får heldigvis forza 4 med min nye box :) så jeg har forza horizon og forza 4 til at hygge mig med i vinter :twisted:
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 30. okt 2012 22:33

Don Drift

Hvad skuffer dig ? ved det.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron