Xboxlife forum

Forza Horizon tråd

Spil med fart på

Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 3. nov 2012 23:33

CvKM skrev:Ingen der har nogle fotoer at vise?



nej jeg kør så stærkt at de ikke kan nå at tage billeder :twisted: eller så bruger jeg bare tiden på at forsøge slå de der ghoste uden at smadre min bil formeget, men somme tider er det den eneste måde at slå dem på med den NFS kørsel de har gang i :roll:
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf zapster » 6. nov 2012 22:17

hvad er bedst forza eller NFS most wanted.... ved ikke hvad jeg skal vælge??
og kan man kører mod politiet i forza ??
håber i vil svare mig på det :D
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Them » 6. nov 2012 22:19

[quote="zapster"]hvad er bedst forza eller NFS most wanted.... ved ikke hvad jeg skal vælge??
og kan man kører mod politiet i forza ??
håber i vil svare mig på det :D[/quote]


Nej man kan ikke køre mod politi i forza


Men jeg ville klart vælge forza horizon, fordi der er lang flere biler end i nfs mw, og hvis du som mig er en rigtig bil nørd så er det klart forza
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf zapster » 6. nov 2012 22:21

Them skrev:
zapster skrev:hvad er bedst forza eller NFS most wanted.... ved ikke hvad jeg skal vælge??
og kan man kører mod politiet i forza ??
håber i vil svare mig på det :D



Nej man kan ikke køre mod politi i forza


Men jeg ville klart vælge forza horizon, fordi der er lang flere biler end i nfs mw, og hvis du som mig er en rigtig bil nørd så er det klart forza

okay tak for det men hvad for du tiden til at gå med eller hvad går det så ud på i forza? :D
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Them » 6. nov 2012 22:56

Altså køber biler og køre løb både online og offline, der er masser af forskilge løb at deltage,i
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf ice_hiboy » 7. nov 2012 00:44

Så er mit app blevet opdateret til iphone har ikke prøvet det endnu

altså smartglass :)
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Cena » 9. nov 2012 19:31

Kan det virkelig passe at hvis jeg feks. kører i en hatchbag klasse B og løbet kræver en hatchbag A, så er jeg nødt til at køre tilbage til byen og opgradere og så tilbage til løbet igen for at køre med en a-klasse hatchbag? (Kan også købe en, men så er den ikke opgraderet).

Hvis dette er tilfældet så er det en håbløs måde at gøre et spil længere. Fucking spild af tid!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf allanb » 9. nov 2012 19:37

Nej du bliver spurgt om du vil auto opgradere den, så den passer til klassen. Hvis altså den bil du køre i, kan tunes mere.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Cena » 9. nov 2012 19:39

allanb skrev:Nej du bliver spurgt om du vil auto opgradere den, så den passer til klassen. Hvis altså den bil du køre i, kan tunes mere.


Hmm okay, det syntes jeg bare ikke at jeg har oplevet endnu. Nå men det må jeg prøve så, tak for svaret :)
Hvad hvis den nu er i starten af a-kategorien, kan jeg så også få lov at autotune uden at skulle tilbage?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 9. nov 2012 19:41

du kan også gøre det i nærmeste hub manuelt.

mener jeg ikke plejer kun at være muligt hvis hun siger den bil er alt for langsom eller for hurtig.


Er xbox klubben helt død ?
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf allanb » 10. nov 2012 11:05

Cena skrev:
allanb skrev:Nej du bliver spurgt om du vil auto opgradere den, så den passer til klassen. Hvis altså den bil du køre i, kan tunes mere.


Hmm okay, det syntes jeg bare ikke at jeg har oplevet endnu. Nå men det må jeg prøve så, tak for svaret :)
Hvad hvis den nu er i starten af a-kategorien, kan jeg så også få lov at autotune uden at skulle tilbage?


Nej hvis den er i den rigtige kategori kan du ikke auto upgrade, så å du køre til nærmeste hub.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf allanb » 10. nov 2012 11:09

DKsDEVIL skrev:
Er xbox klubben helt død ?


Det virker sådan, jeg ansøgte for flere dage siden og der er ikke sket noget endnu. Så det ender nok med man må finde en anden eller lave sin egen.

Men hvis man vil køre lidt race med en amatør, der ikke ejer rat og pedaler, så tilføj gerne TheAppEffect.
P.S. Jeg køre som en pensionist :lol: og er mest på om aftenen, hvor jeg også spiller Halo...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Too Nizzle » 16. nov 2012 13:26

Er der er en utrolig sød person som vil hjælpe mig med at skaffe sidste archivement i Forza Horizon - nemlig at sælge en vinyl gruppe i Design Storefront.

Hvis en gider hjælpe mig ved at købe mit crappy vinylgruppe som er et dansk flag(super originalt i know) med beskrivelsen Danmark - så vil jeg være personen evigt taknemmelig og kvitterer selvfølgelig også med at hjælpe den anden vej hvis ønskes:

På forhånd tak :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf WozziFuzz » 16. nov 2012 14:10

Too Nizzle skrev:Er der er en utrolig sød person som vil hjælpe mig med at skaffe sidste archivement i Forza Horizon - nemlig at sælge en vinyl gruppe i Design Storefront.

Hvis en gider hjælpe mig ved at købe mit crappy vinylgruppe som er et dansk flag(super originalt i know) med beskrivelsen Danmark - så vil jeg være personen evigt taknemmelig og kvitterer selvfølgelig også med at hjælpe den anden vej hvis ønskes:

På forhånd tak :)


I can handle that ;). Jeg ser om jeg ik får købt det i aften en gang!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf GrillBillerDK » 16. nov 2012 18:38

Det er sku ganske fedt..
Forza Horizon og SurfaceRT med Smartglass...
bare lidt nederen at microsoft ikke har tænkt på at deres Tablets går i hvile mode hvis man ikke rør skærmen i 1 min. så pointen med at bruge den ekstra skærm som "GPS" er ubruglig.

(Ja jeg har en Surface RT ;) )
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron