Xboxlife forum

Forza Horizon tråd

Spil med fart på

Forza Horizon tråd

Indlægaf KlumpeStumpen » 9. okt 2012 12:09

Har lige rettet overskriftet på tråden, så den passer overens med at det er blevet til en generel Horizon tråd.



http://marketplace.xbox.com/en-GB/Product/Forza-Horizon/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d538a67?noSplash=1

Til dem der ikke kan finde den på dashboardet ligesom mig. Så fandt jeg lige linket ved at søge lidt på xbox.com forummet.
Senest rettet af KlumpeStumpen 30. okt 2012 18:18, rettet i alt 1 gang.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Cena » 9. okt 2012 12:21

Tak for heads up. Må lige få hentet en af dagene og se om det er noget jeg skal have, eller om jeg bare skal holde mig til 4'eren :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Gozzmo » 9. okt 2012 14:15

Er der Free roam i demoen, eller er der tale om specifikke løb?
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Shooter DK » 9. okt 2012 21:13

der er begge dele :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf URC Fightdogg » 12. okt 2012 05:24

Så fik man spillet demo'en, og ser sgu godt ud, lækre landskaber og herre sjovt at køre på grus igen :)

MEN efter at have spillet Midnight Club som en gal år tilbage hvor jeg blev sygt træt af at jagte rundt efter løb for at køre race er jeg sgu lidt bange for det samme sker her...

Nok derfor jeg er så vild med FM4 der køre man race og ikke andet, har ikke brug for en historie for at lege rundt med de biler man har lyst til ;)

Og så køre man race mod et fly!! hvorfor!! sku bange for at ligeså fedt jeg synes demo'en ser ud ligeså skuffet bliver jeg hvis jeg køber det, er som om det er et spil der skal slås mod NFS serien og dem kan jeg slet ikke ha lool :D

Men må se når der dukker mere info op ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Muggs » 12. okt 2012 07:37

Har fået prøvet demoen. Og kunne ikke li det jeg så / prøvede.. det bliver ikke et spil jeg skal eje.
Det er jo et sammenkog af Forza/NFS/Dirt. Bestemt ikke positivt. Jeg elsker Forza 1-4 men det her er jo en helt anden genre. En underholdende arcade ræser, i stedet for en seriøs bil/simulator oplevelse.
Need for speed har ikke været mig siden 1997 hvor jeg gamede 2'eren på PC. DIRT 1 var et godt spil, men derefter gik det galt. Og nu tager min alletiders favorit ræserserie så også en forkert drejning :-(
Ingen tvivl om at de satser på et bredere publikum, men hvad med os trofaste?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Your Nemesis DK » 12. okt 2012 08:13

Har også fået prøvet demoen, og er heller ikke vildt imponeret. Det minder alt for meget om en blanding mellem NFS og Dirt. Og som Muggs skriver... efter Dirt 1, gik det også galt. Det eneste Forza, der ser ud til at være over dette er nok bilerne, men flot ser det da ud.
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Too Nizzle » 12. okt 2012 08:26

Der er en grund til at det hedder Forza Horizon og ikke Forza Motorsport 5. Det er ikke lavet til at erstatte FM eller noget - men de udnytter den motor de har lavet til at ramme en anden målgruppe. Så det er ikke Forza Motorsport serien der har taget en forkert drejning - men en ny parallel serie der er lidt mere arkade til en anden type spillere. Kan ikke forestille mig det vil påvirke udviklingen af Forza Motorsport 5 til at blive mere arkade-agtigt. Tværtimod giver dette jo netop muligheden for at dele forskellen mellem simulation og arkade endnu tydligere op i de to Forza serier og dermed lave et endnu mere hardcore Forza Motorsport og endnu mere arkade Horizon da de ikke længere skal ramme to målgrupper med et spil.

Når det er sagt så synes jeg ikke helt det kan sammenlignes med NFS. Jo det er mere arkade og forsøger mere med historie og kultur - men jeg oplever det stadig som meget mere simulator end arkade hvis man sammenligner med de free-roam NFS spil der er lavet. Her kan man typisk tage et hårnålesving perfekt med 300km/t hvis man lige bremser lidt - det kan man jo slet ikke i Horizon.

Selvom jeg er en stor fan af simulatorserier siden Gran Turismo så synes jeg egenligt det er ok med lidt arkade i ny og næ hvis det er godt lavet - og det var i hvert fald mine oplevelser af Horizon.

Men ok det er jo selvfølgelig smag og behag :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Mogwai » 12. okt 2012 08:48

Too Nizzle skrev:Selvom jeg er en stor fan af simulatorserier siden Gran Turismo så synes jeg egenligt det er ok med lidt arkade i ny og næ hvis det er godt lavet - og det var i hvert fald mine oplevelser af Horizon.

Præcis det samme jeg tænker. Jeg kan ikke se hvorfor folk kræver præcis real-life simulation når spillene kommer op i open world skalaen. For mig at se, er det en uoverkommelig opgave med mindre at der kan pumpes uendelig tid i udviklingen af sådan et spil. Det undrer mig egentlig også Sony ikke har givet GT serien enspin-off franchise. Hov, alle pengene blev vist brugt på at lave GT5... ;)

Skal selv have prøvet demoen her en af dagene. Tror det bliver underholdende nok.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf KlumpeStumpen » 12. okt 2012 09:38

Man skal jo netop tage spillet for hvad det er. Det er jo ikke FM5 eller FM4½... det er en spinoff med open world, hvor de har brugt spil engine fra FM4 og bilerne for at få lidt realisme ind i spillet.

Jeg har forudbestilt mit af flere grunde, jeg trænger til lidt fornyelse fra FM4 og så er Horizon en god tidsdræber indtil vi får FM5 om 1-1½ års tid. Plus at man i større grad nok kan hoppe mere til og fra Horizon end FM4. Da Horizon er primært arcade.

Jeg glæder mig nu meget til at prøve det fulde spil efter at have prøvet demoen.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2012 10:47

Med udgangspunkt i det Too-Nizzle skriver giver det jo god mening, desværre.

Jeg havde håbet lidt på at dette spil blev et realistisk open world racerspil og knap så arcade agtigt som det ser ud til.

Drømmescenariet for mig ville have været:

Fysik, styring og grafik (FM4)
Open world (TDU2)
Opgradering/auktion (Motorcity Online)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Jokeri2000 » 12. okt 2012 11:22

Det ser nu sjovt ud. Må få hentet demoen senere :)
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Cena » 12. okt 2012 11:34

BulletEyeDk skrev:Med udgangspunkt i det Too-Nizzle skriver giver det jo god mening, desværre.

Jeg havde håbet lidt på at dette spil blev et realistisk open world racerspil og knap så arcade agtigt som det ser ud til.

Drømmescenariet for mig ville have været:

Fysik, styring og grafik (FM4)
Open world (TDU2)
Opgradering/auktion (Motorcity Online)


Det var også lidt det jeg havde håbet på, men følte mig underholdt i demoen, og derfor tror jeg at jeg ender med at købe det alligevel. Kan godt lide de ting de umiddelbart har lånt fra andre spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Mogwai » 12. okt 2012 15:48

Lækker demo. Det har samme stemning som TDU2, dog ser det bare bedre ud og er overhovedet ikke corny på samme måde. Men hvad sker er det lige for udviklerne og pink? Kan ikke se hvorfor skal smækkes på over det hele, og da slet ikke til speedometer HUD.

Grafikken ser virkelig flot ud og jeg er imponeret over hvor godt det kører. Ved ikke om den holder de 60 FPS, men det er nu heller ikke kritisk i dette spil.

En ting jeg dog håber kommer med er stats. Kunne dog ikke finde nogen i demoen, men mon ikke det er med?!

Min endelig dom må være, at det skal skaffes til release ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 13. okt 2012 15:47

Hej som Forza fan er man jo nød til at skulle have Horizon, Dog er jeg kommet i tvivel om hvilke udgaver der findes af den, fik en mail fra MS om der kom en demo og man kunne forudbestille den som jeg forstår den mail skulle der også kommee en Limited Collector's Edition men den kan jeg ikke finde på nogle shops hjemmesider, er der nogle der ved noget om dette evt link til shop der har den.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron