Xboxlife forum

Forza Horizon tråd

Spil med fart på

Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Lowlandet » 16. apr 2013 13:29

My bad, den lå ellers meget lige til for Playground at gøre det på den måde.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf WozziFuzz » 17. apr 2013 05:14

Super nice med gratis udvidelsespakke (Club 1000) ! Med Achievements og det hele. Se det kan vi godt li'!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Petersen » 3. jun 2013 21:11

Men nu skal vi huske, at der ikke er noget, der slår en god omgang Forza Motorsport 4. Så kan Turn 10 sateme smide nok så mange fede ting i Horizon, men FM4 vil altid sejre.
Petersen
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Holstebro


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 3. jun 2013 22:53

Jeg er uenig. Jeg foretrækker helt klart Horizon over enhver anden Forza titel. Også selv om Cats after Mouse mode er hylende morsomt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf WozziFuzz » 6. jun 2013 18:21

Nogen der er klar på at lave den Achievement hvor man skal køre 10 freeroam-challenges?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf WozziFuzz » 7. jun 2013 08:58

WozziFuzz skrev:Nogen der er klar på at lave den Achievement hvor man skal køre 10 freeroam-challenges?


???
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Petersen » 8. jun 2013 12:37

Twinkling skrev:Jeg er uenig. Jeg foretrækker helt klart Horizon over enhver anden Forza titel. Også selv om Cats after Mouse mode er hylende morsomt.


Så må det klart være fordi, at vi har to vidt forskellige måder at bruge spillene på. Selv kører jeg drifting på højt niveau i Forza Motorsport 4 samt er aktiv med folk fra resten af verden. Sådan noget duer bare ikke i Horizon. Jo, selvfølgelig kan det være fint at cruise lidt rundt i Horizon, men så stopper det også der.
Petersen
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Holstebro


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Rasbred » 7. jul 2013 11:37

hvis jeg køber season pass får jeg så mulighed for at købe _ALLE_ biler der er ?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 7. jul 2013 16:47

Så vidt jeg har forstået, så er det absolut ikke alle biler man kan hente ved at have season pass.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf SEmborg » 7. jul 2013 17:02

WozziFuzz skrev:
WozziFuzz skrev:Nogen der er klar på at lave den Achievement hvor man skal køre 10 freeroam-challenges?


???

Jeg er :)
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf M0nsterM0nk3y » 8. jul 2013 06:19

Lowlandet skrev:My bad, den lå ellers meget lige til for Playground at gøre det på den måde.


De har ikke været så svinske..

Twinkling skrev:Jeg er uenig. Jeg foretrækker helt klart Horizon over enhver anden Forza titel. Også selv om Cats after Mouse mode er hylende morsomt.


Helt enig! Synes helt klart Horizon er meget mere tiltrækkende fordi det netop er openworld, og man har så mange muligheder uden at være begrænset særlig meget. Ikke nok med det så er det jo sindssyg lækker grafik, og de har sørget for masser af indhold i multiplayer såvel som singleplayer! Bliver ikke bedre.

WozziFuzz skrev:Nogen der er klar på at lave den Achievement hvor man skal køre 10 freeroam-challenges?


Jeps du adder bare :)
Billede
M0nsterM0nk3y
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 8. jul 2013 17:12

M0nsterM0nk3y skrev:
Helt enig! Synes helt klart Horizon er meget mere tiltrækkende fordi det netop er openworld, og man har så mange muligheder uden at være begrænset særlig meget. Ikke nok med det så er det jo sindssyg lækker grafik, og de har sørget for masser af indhold i multiplayer såvel som singleplayer! Bliver ikke bedre.


Openworld og openworld... Hvis man kunne køre udenfor vejen hvorsomhelst, så havde vi en openworld. Det er så absolut ikke tilfældet. Jeg kan egentlig bare bedre lide stemningen i Horizon fremfor den "sterile" stemning banekørsel kan give.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Rasbred » 8. jul 2013 19:02

Twinkling skrev:Så vidt jeg har forstået, så er det absolut ikke alle biler man kan hente ved at have season pass.



så forstår jeg ikke pointen med Season pass :x
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Twinkling » 8. jul 2013 20:10

Season pass giver dig de store DLC's, men der er nogle enkelte bilpakker som ikke er inkluderet i pass.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Rasbred » 9. jul 2013 17:37

hvad er der at lave i spillet når alle "armbånds" løbende er kørt ?

og man har gennemført alle de løb hvor man tjener penge...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron