Xboxlife forum

Forza Horizon tråd

Spil med fart på

Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Slimjay DK » 13. okt 2012 16:02

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 13. okt 2012 16:08

sært ms stadig ikke har lært at linke til steder der sælger dem hvor man nu bor.
Tak
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Benja190782 » 13. okt 2012 16:41

Jeg forstår ikke helt hvorfor Blockbuster skriver og siger at de sælger FH d. 23/10-2012
-udkommer det ikke først d. 26/10 i Europa???
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Morten Skou » 13. okt 2012 16:47

Jo, det kommer først den 26 :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Jokeri2000 » 13. okt 2012 17:25

Benja190782 skrev:Jeg forstår ikke helt hvorfor Blockbuster skriver og siger at de sælger FH d. 23/10-2012
-udkommer det ikke først d. 26/10 i Europa???


Det er jo ikke første gang det sker for Blockbuster :P
Eller sælge spil før release er osse sket :)
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 15. okt 2012 09:58

det sjove er at ifølge spil demoen har Blockbuster jo ret der står højt og larmende inde i spillet 23, men det er sikkert i usa.

side spørgsmål hvordan sikre man sig at den version man får ikke skriver tingene på dansk som demoen det er træls at se på.
ved godt vi bor i dk og snakker dansk men jeg hader software på dansk.
Har bestildt Forza Horizon Limited Edition hos wupti.

der står på deres side den er eng så det må den jo næsten være. nå det kan man åbenbart ikke gå ud fra for på deres nordic version står der også den er på eng suk.
Senest rettet af DKsDEVIL 15. okt 2012 10:09, rettet i alt 2 gange.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf NiklasOfDoom » 15. okt 2012 10:04

Med mindre der kommer til at være en funktion i options, så er den eneste mulighed nok at ændre landet på ens Xbox (Ubisoft plejer at være dem der er værst til at bestemme sproget på vegne af brugeren). Jeg synes også at det er hamrende irriterende. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Morten Skou » 15. okt 2012 10:06

NiklasOfDoom skrev:Med mindre der kommer til at være en funktion i options, så er den eneste mulighed nok at ændre landet på ens Xbox (Ubisoft plejer at være dem der er værst til at bestemme sproget på vegne af brugeren). Jeg synes også at det er hamrende irriterende. :)


Det er der ikke - man skal ændre den på sin Xbox, det mener jeg også at jeg har skrevet i anmeldelsen somewhere :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 26. okt 2012 12:45

men version er heldigvis på eng :) uden jeg har ændret noget nogle steder.

er der nogle der har forudbestildt der har fået koder og hvis ja får i jeres biler, jeg har fået koderne men selv om jeg har aktiveret dem kommer bilerne ikke frem i min garage.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf KlumpeStumpen » 26. okt 2012 17:35

du får jo ikke bilerne i din garage, det er extra bilerne til selve spillet som du kan købe med credits, som det er kotume i de almindelige forza spil.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 26. okt 2012 19:35

nå jeg var sikker på man fik dem som gave for at forudbestille, men nu har jeg fået min F40 så kan alt andet være lige meget :)
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Mogwai » 26. okt 2012 19:38

Er der en Xboxlife club? :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Morten Skou » 26. okt 2012 19:39

Det er der - vores tag er XBOX. Desværre har jeg lånt spillet ud lige nu, så jeg kan ikke godkende folk før jeg har det igen :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf Mogwai » 26. okt 2012 20:22

Okay, jeg ansøger alligevel. Så kan du bare acceptere engang ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza Horizon demo ude nu

Indlægaf DKsDEVIL » 26. okt 2012 21:29

Hvad syntes i ellers om det, jeg får vild TDU vibe af det på den gode måde, ved ikke on turn 10 har kigget på TDU og sagt det kan vi gøre bedre har de er det lykkeds meget godt.
eneste der rigtig iretere mig er musikken men det kan da heldigvis slås fra undtager når man er nær den der fest plads :)
Jeg kan bedre lide dette end Forza 4 som jeg syntes var mega flop når man ser på 1,2 og 3.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron