Xboxlife forum

Forza Horizon tråd

Spil med fart på

Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf WozziFuzz » 16. nov 2012 19:30

Too Nizzle skrev:Er der er en utrolig sød person som vil hjælpe mig med at skaffe sidste archivement i Forza Horizon - nemlig at sælge en vinyl gruppe i Design Storefront.

Hvis en gider hjælpe mig ved at købe mit crappy vinylgruppe som er et dansk flag(super originalt i know) med beskrivelsen Danmark - så vil jeg være personen evigt taknemmelig og kvitterer selvfølgelig også med at hjælpe den anden vej hvis ønskes:

På forhånd tak :)


Tonsede lige forbi malerværkstedet imens kyllingen stegte, så nu burde den poppe næste gang du tænder FH ;)

BTW er multiplayer-Achievements svære? Har ikke givet mig i kast med MP, men regner med at gøre det inden længe.

Peace out
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Too Nizzle » 17. nov 2012 00:04

Kanon takker og bukker mange gange!

Nej de er faktisk ret nemme. Tager lidt tid lige at blive lvl 25, men kan klares på en 1/2-1 dag maks vil jeg tro. De 10 freeroam challenges kan være lidt svære fordi visse folk fatter hat. Finder man 1 person som fatter det så kan de 10 klares på 1 time vil jeg tro. Så længe man har biler af diverse mærke er det super nemt. Hjælper gerne med de challenges hvis det er.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf iiMSchulerDK » 25. dec 2012 15:13

Er der nogen der ved om hvis man investere i Forza Horizon Collectors Edition, vil man så få et season pass der giver adgang til ALLE DLC eller skal man købe det ved siden af? :O Hvad får man i Forza Horizon Collectors Edition sammenlignet med den normale version?
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Them » 25. dec 2012 17:08

[quote="iiMSchulerDK"]Er der nogen der ved om hvis man investere i Forza Horizon Collectors Edition, vil man så få et season pass der giver adgang til ALLE DLC eller skal man købe det ved siden af? :O Hvad får man i Forza Horizon Collectors Edition sammenlignet med den normale version?[/quote]


Man får ikke season pass med, men man får nogle ekstra biler
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf WozziFuzz » 27. dec 2012 15:15

Nogen der ved om der kommer flere udvidelser til FH ud over den ny Rally Expansion DLC? Med andre ord, kan det betale sig at købe Season Pass til de (?)2000 MSP eller bare nøjes med at smide 1600 MSP efter Rally EXP????

EDIT: Nå Season Pass = 4000 MSP - Not a chance in Hell. :evil:
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf iiMSchulerDK » 3. jan 2013 12:46

Ville lige høre om det virkelig kan være rigtigt at der ikke er overhovedet nogen der gamer det Horizon mere? :O Har lige investeret i Rally og må sige at jeg nyder både DLC og bare singleplayer stadigvæk, men jeg er også typen der går efter achievements... Nu har jeg prøvet at sidde i en Multiplayer lobby i et kvarter uden der skete noget hvilke jeg syntes er trist da jeg kun mangler at få den ene der går ud på at vinde 10 online Rally stages :( Jeg vil ikke spørge folk om at booste men nærmere om der er minimum 3 stk (incl. mig) der er frisk på at køre lidt Rally og se hvem der klare det bedst? :D Vil virkelig gerne både have den achievement men også prøve at tag kampen op imod andre danske kører ;D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Cena » 3. jan 2013 12:49

iiMSchulerDK skrev:Ville lige høre om det virkelig kan være rigtigt at der ikke er overhovedet nogen der gamer det Horizon mere? :O Har lige investeret i Rally og må sige at jeg nyder både DLC og bare singleplayer stadigvæk, men jeg er også typen der går efter achievements... Nu har jeg prøvet at sidde i en Multiplayer lobby i et kvarter uden der skete noget hvilke jeg syntes er trist da jeg kun mangler at få den ene der går ud på at vinde 10 online Rally stages :( Jeg vil ikke spørge folk om at booste men nærmere om der er minimum 3 stk (incl. mig) der er frisk på at køre lidt Rally og se hvem der klare det bedst? :D Vil virkelig gerne både have den achievement men også prøve at tag kampen op imod andre danske kører ;D


Jeg overvejede selv at købe da jeg savnede at køre lidt Rally, men gad ikke bruge flere penge på spillet da jeg allerede havde andre spil jeg kunne spille. Så nu er jeg ved at bytte spillet væk. Men det var okay nemt at finde multiplayer "kampe" i den normale multiplayer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf iiMSchulerDK » 3. jan 2013 12:52

Det er skam rigtigt, men den sidste achievement jeg mangler lyder på man skal vinde 10 online RALLY løb :/ Jeg må vel bare forsøge indtil man er heldig og rammer en lobby...
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Cena » 3. jan 2013 12:57

iiMSchulerDK skrev:Det er skam rigtigt, men den sidste achievement jeg mangler lyder på man skal vinde 10 online RALLY løb :/ Jeg må vel bare forsøge indtil man er heldig og rammer en lobby...


Det er mega frustrerende med sådan nogle achievements. Mange spil er det umuligt at finde kampe i hvis man køber et spil 3+ måneder efter udgivelsen. Men desværre er det også sådan når der kommer DLC til et spil som tilføjer et nyt "gamemode".
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf iiMSchulerDK » 3. jan 2013 12:59

Det har du ret i, men forstår personlig ikke der ikke er flere der spiller det her, da jeg syntes det er utrolig fedt (måske er spillet lidt kort) men helt klart et af mine favorit bil spil til dato :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Cena » 3. jan 2013 13:02

iiMSchulerDK skrev:Det har du ret i, men forstår personlig ikke der ikke er flere der spiller det her, da jeg syntes det er utrolig fedt (måske er spillet lidt kort) men helt klart et af mine favorit bil spil til dato :)


Enig. På trods af jeg var ret skeptisk over det ikke var det "normale" Forza, er det klart et af de bedste bilspil jeg har spillet. Jeg gad bare ikke bruge flere penge på spillet, og da jeg havde gennemført alle løb i singleplayer tænkte jeg at jeg måtte komme videre :)

Men kunne godt finde på at købe det i en GOTY udgave med DLC senere måske.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf DKsDEVIL » 3. jan 2013 13:03

Tror problemet ligger i at spillet er hurtig overstået, altså " historien " og de løb man kan køre derefter er der jo kun at køre de samme løb igen.

og online delen er jo håbløs ringe.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf iiMSchulerDK » 3. jan 2013 13:08

Syntes nu selv online delen fungere skam fint nok. Det går hurtigt, man får et valg ud af 3 mulige hvilke bil-serie man skal køre og uden det store "lag" :) Nogen af jer der evt har nogen på jeres friendlist der har Rally DLC og muligvis ville være friske på at game lidt online i det? :O
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf lucky ba » 8. jan 2013 02:52

Må da også indrømme at jeg synes spillet er helt udmærket, online delen synes jeg bestemt ikke er dårlig, Der er ikke så mange muligheder, men den fungerer perfekt og det er virkeligt sjovt hvis man har nogle venner at spille med :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Forza Horizon tråd

Indlægaf Baltzardo » 8. jan 2013 03:30

Har ikke rigtig prøvet online i Horizon endnu, men selve Single Player delen er fed! Men hvis nogen vil køre ræs så skriv endelig ;D
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron