Xboxlife forum

DiRT Showdown

Spil med fart på

DiRT Showdown

Indlægaf Meistar » 26. maj 2012 10:15

Hej alle ;)

DiRT Showdown er udkommet, og jeg regner med at nappe det hjem i dag.

Jeg har elsket alle Codemasters bilspil, med undtagelse af FUEL.

Showdown tager DiRT serien i en lidt anden retning, og selvom jeg ikke er overdrevet vild med den meget tilgivende styring så kan jeg nok ikke komme udenom spillet.

Er der nogle her der har fået anskaffet sig det? Hvad synes i om det? :)
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: DiRT Showdown

Indlægaf TiringPlague108 » 26. maj 2012 10:58

Prøvede det ved en makker.

ALT for kort, holdbarheden er bar 0.

Hvis du bliver glad for det er det jo fint :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: DiRT Showdown

Indlægaf Picco » 8. jun 2012 12:36

Jeg synes egentlig ikke, styringen adskiller sig mærkbart fra de tidligere DiRT-spil. Den er fin i dette, og den var også fin i de andre.

Desværre fokuserer spillet på de dele af DiRT 3, som jeg synes mindst om, men Codemasters laver jo ret lækre bilspil, så det skulle da haves alligevel. Jeg gennemførte det i går og var egentlig ganske godt underholdt hele vejen. Måske bortset fra nogle af "Destruction Derby"-løbene, som var mere frustrerende end sjove.

Men ja, det er et ret kort spil. Career-delen består af 4 x 13 events.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: DiRT Showdown

Indlægaf Mogwai » 8. jun 2012 12:49

Picco skrev:Jeg synes egentlig ikke, styringen adskiller sig mærkbart fra de tidligere DiRT-spil. Den er fin i dette, og den var også fin i de andre.

Desværre fokuserer spillet på de dele af DiRT 3, som jeg synes mindst om, men Codemasters laver jo ret lækre bilspil, så det skulle da haves alligevel. Jeg gennemførte det i går og var egentlig ganske godt underholdt hele vejen. Måske bortset fra nogle af "Destruction Derby"-løbene, som var mere frustrerende end sjove.

Men ja, det er et ret kort spil. Career-delen består af 4 x 13 events.

Hmm, ser ud til at det skal købes når falder i pris...

Dirt-serien plejers altid at have careers der tager en god del tid at pløje sig igennem. Lidt skuffende at høre at der er mindre i Showdown.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: DiRT Showdown

Indlægaf JohnH » 21. jun 2012 20:30

Det kan købes for 148,- i Gamestop lige nu .. faktisk et rimelig godt spil.

Har dog problemer med at logge ind på Racenet , både på deres hjemmeside og på Xboxen, må lige se om det er det samme imorgen, men lige nu kan jeg ikke logge ind på det....

edit: virker fint nu ....

ps. 'Capture the flag' er rimelig underholdende online ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron