Xboxlife forum

Parental Control settings

Spil med fart på

Parental Control settings

Indlægaf Mads Hansen » 15. nov 2011 13:32

Hejsa alle sammen, jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig? lige siden jeg har kørt Forza 4 har jeg ikke kunne køre online, derfor gik jeg som beskrevet på skærmen ind på MS hjemmeside for at læse lidt om åbning af porte...? efter at ha læst en hel del uden så meget forståelse, ringede jeg til min internet udbyder og bad ham åbne disse port som står beskrevet på MS hjemmeside: TCP80-UDP88-UDP3074-TCP3074-UDP53-TCP53 Men efter det er gjort, kan jeg ikke kom på clubHQ eller auktion house da den siger: This feature is blocked per your XBOX Live parental control settings"??? jeg har været inde og se om det er slået til men det er det ikke,.....? hvad gør jeg? skal jeg ringe til min udbyder og bæ ham om at sætte portene tilbage eller kan det hjælpe at reinstalere Forza 4? hvad er jeres bud?
Tilføj mig bare på din venneliste ;0) ses i cyberspace
Mads Hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Parental Control settings

Indlægaf KlumpeStumpen » 15. nov 2011 14:24

Hvilken udbyder har du?
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Parental Control settings

Indlægaf Mads Hansen » 15. nov 2011 15:21

Fullrate med en 10M/bit forbindelse
Tilføj mig bare på din venneliste ;0) ses i cyberspace
Mads Hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Parental Control settings

Indlægaf KlumpeStumpen » 15. nov 2011 15:29

der burde du selv kunne åbne porte. Så ingen grund til at ringe derinde og få dem til det.

http://www.fullrate.dk/support/bredbaand/router/

hvis du går ind der, og så vælger den router du har, så er der en detaljeret vejledning i hvordan du åbner porte i din router.

Alternativt, kan du resette din router.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Parental Control settings

Indlægaf Mads Hansen » 17. nov 2011 12:05

Jeg har nu resat min router og og prøvet at reinstallere Forza 4, men den siger stadig "this feature is blocked per your XBOX Live parental control settings" når jeg prøver at komme ind på auktionhouse i forza motorsport4? hvad gør jeg? forældrelåsen er sat fra.
Tilføj mig bare på din venneliste ;0) ses i cyberspace
Mads Hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Parental Control settings

Indlægaf Slimjay DK » 17. nov 2011 12:43

Kan det ikke være noget med din alder at gøre som er bundet til dit gamertag ? ..

ellers prøv :

dashboard -> My Xbox -> 2nd tab -> Edit Profile -> Privacy Settings -> Member Content and then select Everyone.

http://support.microsoft.com/kb/2121840
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron