Xboxlife forum

Driver: San Francisco - info her

Spil med fart på

Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf Ryo » 10. aug 2011 13:03

Downloader demoen nu fra Xbox live.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf Mike.B » 10. aug 2011 15:12

demoen er da sjov nok.. når man har vænnet sig til det der nye shift ability.. men det er flot lavet
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf JohnH » 10. aug 2011 19:33

Jeg synes at de burde have fokuseret lidt mere på køreegenskaberne og grafikken og så glemt alt om det shift fis.... jeg synes ikke det er sjovt , men prøver da lige demoen et par gange mere, regner dog stadig ikke med at det er et spil jeg køber.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf Mogwai » 10. aug 2011 19:49

Ham Tanner ligner jo nærmest Nathan Drake... Ellers fin grafik for det meste.

Jeg tror nu også at jeg springer over dette, i hvert fald til launch. Det falder sikkert hurtigt i pris.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf Mike.B » 10. aug 2011 20:19

JohnH skrev:Jeg synes at de burde have fokuseret lidt mere på køreegenskaberne og grafikken og så glemt alt om det shift fis.... jeg synes ikke det er sjovt , men prøver da lige demoen et par gange mere, regner dog stadig ikke med at det er et spil jeg køber.

Jeg vil give dig ret i at køreegenskaberne er ikke den bedste så håber det er fikset i den endelige udgave. men dette bliver et spil jeg først køber når der ikke rigtig er andet der melder sig.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf JohnH » 18. aug 2011 18:48

Har lige en rettelse.... nu er MP demoen kommet ud og det er faktisk ret skægt at race online :-)

Edit: Det er RIGTIG underholdende... =D> :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf CvKM » 13. sep 2011 23:15

Jeg sidder her og leder efter en mission/aktivitet i spillet, men kan ikke finde den! Det går ud på at man i et parkeringshus skal lave donuts, 360'ere, 180'ere, slalomkørsel og den slags... Men hvor er den? Man spillede det nemlig også i Driver 1 (eller var det 2?), og er helt vild efter at prøve det.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf Blade Dk » 14. sep 2011 06:45

Der skal du først unlocke blast from the past activity. Men før du unlocker den skal du ha en delorean, den skal du køre i og få den op over 88 mph .så kommer der et grønligt skær. Bingo blast from the past activity er unlocker, der kan du lave alt det gøjl du nævner

Ps det var i Driver 1 hvor man startede med det lille test
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf JohnH » 14. sep 2011 17:25

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf DKsDEVIL » 9. okt 2011 16:21

Hej jeg undre mig over jeg ikke kan se Driver San francisco demoen på min xbox 360 har gold, er der nogle der har en ide til hvorfor den ikke dukker op ville godt prøve demoen nemmelig.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf CvKM » 9. okt 2011 16:46

Prøv at gå ind og sætte den til at downloade via www.xbox.com. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf DKsDEVIL » 9. okt 2011 17:36

sikkert et noob ? men hvor ændre man lige det henne :)

hvis du mener via hjemmesiden er der heller ingen demo.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Driver: San Francisco - info her

Indlægaf DKsDEVIL » 10. okt 2011 06:32

Ingen der ved hvorfor de har fjernet demoen igen ?
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron