Xboxlife forum

F1 2011 tråden

Spil med fart på

Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Chaui » 23. sep 2011 15:16

Har lige hentet spillet i Gamestop. kunne bare ikke lade være. Formel 1 er alt for fedt til at jeg vil gå glip af denne titel. og ja Singapore GP skal selvfølgelig ses på søndag. og jeg ser gerne en Ferrari eller 2 på podiet :)
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. sep 2011 20:48

Jeg synes at det er lidt sjovt.... da F1 2010 udkom, var folk helt vilde. Super mange så frem til spillet, og mange på min venneliste havde det i deres Xboxe.

Men i dag har jeg spurgt et par stykker hist og her, om de regner med at købe spillet, og det er som om at alle bakker ud.

Kan dette mon være fordi der var så mange fejl i det forrige spil? Eller hvorfor er det mon at folk ikke er så vilde med F1 2011 som de var med 2010?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Mogwai » 23. sep 2011 21:53

Morten Skou skrev:Jeg synes at det er lidt sjovt.... da F1 2010 udkom, var folk helt vilde. Super mange så frem til spillet, og mange på min venneliste havde det i deres Xboxe.

Men i dag har jeg spurgt et par stykker hist og her, om de regner med at købe spillet, og det er som om at alle bakker ud.

Kan dette mon være fordi der var så mange fejl i det forrige spil? Eller hvorfor er det mon at folk ikke er så vilde med F1 2011 som de var med 2010?

Jeg tror egentlig ikke at hovedparten som købte F1 2010 lagde så meget i alle fejlene. Spillet var trods alt fornuftigt nok. Tingene kommer jo som regel også til at se lidt værre ud på forums end hvad den generelle opfatning er :D

Men det er mærkeligt hvis 2011 versionen kommer til at sælge mindre end den forrige. KERS og DRS giver trods alt lidt mere variation og strategi for kørerne, og så er der jo alle de små opdatering og forbedringer.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Kyian » 24. sep 2011 09:05

Nu ha jeg ikke set hvornmange der har spillet det. Men mon ikke de fleste fans køber det. Dem der så bare ville prøve et f1 spil, de forbliver ved 2010.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf vindingvp » 28. sep 2011 09:35

Hej allesammen!

Jeg fik min >kopi< af spillet igår ;) Add mig vindingjvp for noget dejligt ræs ;)
Billede
vindingvp
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf TrendyAlex » 5. okt 2011 08:44

Jeg er osse hoppet på bølgen igen. Dog har jeg valgt at købe den til pc i år. Og det er kun på grund af at det er de færreste high end wheels der understøtter Xbox desværre.
Men bare rolig boxen kommer på overarbejde med Forza 4.
Billede
TrendyAlex
Niveau 3
 
Indlæg: 220


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Mogwai » 5. okt 2011 13:15

Jeg synes at der er skræmmende lille tilslutning til spillet her på sitet. Codemasters kan ellers deres kram ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf cJoey » 6. okt 2011 10:36

Ja, det er et helt fantastisk spil og det giver en rigtig god fornemmelse at sidde bag rattet.

Desværre er mit MS rat efterhånden så slidt at der er alt for meget slør i, men det gør jo bare sværhedgraden lidt større :-)
cJoey
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf C.C » 6. okt 2011 20:35

Jeg disker snart op med en anmeldelse af spillet, hvis nogle kunne være intra i at læse denne. Jeg har dog også valgt at købe spillet til PC, og det er også med henblik på rat og pedaler.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf YaKuZa_MaB » 6. okt 2011 21:38

Kan da ikke lade være med at spille det af og til. Især ikke efter jeg er første køre i redbulls team og det er jo mit team i f1 efter de kom ind i f1 så jeg nyder at se vettel på podiet hele tiden hehe.

Og spillet er ikke fejl frit men synes bestemt det er fedt.
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf TrendyAlex » 6. okt 2011 22:18

Glæder mig til at Fanatec kommer med deres nye CSW med F1 rim.
Billede
TrendyAlex
Niveau 3
 
Indlæg: 220


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Bjerregaard » 7. okt 2011 08:50

Jeg tror jeg måske venter med F1 11 til december eller i det nye år for så jeg har fået spilllet mig igennem Forza 4...Battlefield 3 og Call Of Duty: MW 3....men når det er sagt skal F1 11 bare ejes
Member of Team Cruise Control
Bjerregaard
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Plaschke » 11. okt 2011 12:26

Jeg sad og kiggede lidt rundt på marketplace i går og fandt et VIP pass for 800 MS points. Der står at det vil give mulighed for multiplayer og jeg kan se at pakken fylder 108 kb. Kan det passe at man skal lægge 800 point for at få lov til at spille noget som højest sandsynligt allerede ligger på skiven og som burde være en væsentlig del af spiloplevelsen?
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf Mogwai » 11. okt 2011 12:33

Plaschke skrev:Jeg sad og kiggede lidt rundt på marketplace i går og fandt et VIP pass for 800 MS points. Der står at det vil give mulighed for multiplayer og jeg kan se at pakken fylder 108 kb. Kan det passe at man skal lægge 800 point for at få lov til at spille noget som højest sandsynligt allerede ligger på skiven og som burde være en væsentlig del af spiloplevelsen?

100 % korrekt.

Det er også en del af spillet hvis du købte det fra nyt. At udviklerne sætter begrænsninger ved resale kan man så diskutere. Men det giver jo fin mening fra deres perspektiv.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: F1 2011 tråden

Indlægaf DJan.dk » 11. okt 2011 12:39

Plaschke skrev:Jeg sad og kiggede lidt rundt på marketplace i går og fandt et VIP pass for 800 MS points. Der står at det vil give mulighed for multiplayer og jeg kan se at pakken fylder 108 kb. Kan det passe at man skal lægge 800 point for at få lov til at spille noget som højest sandsynligt allerede ligger på skiven og som burde være en væsentlig del af spiloplevelsen?


Jep, det kan godt passe. :)

Det ser man også tit med DLC - det fylder ikke en skid og ligger allerede på skiven.

Jeg savner de gode gamle dage hvor man fik HELE spiloplevelsen på en gang. Ikke alle kan se det, men DLC er ofte content som egentlig bare skulle være i spillet fra starten af. Dette er selvfølgelig ikke altid tilfældet...
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron