Xboxlife forum

Hvilket bil spil synes i der mangler?

Spil med fart på

Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf YaKuZa_MaB » 20. jun 2011 16:44

Hey guys sad lidt her i min stener efter at ha fået fri fra 12 timers arbejde og tænkte på hvilket Bil spil jeg synes der mangler på markedet nu eller hvordan jeg ville gøre et spil der findes bedre.

Jeg synes personligt at jeg mangler et spil der virkeligt abelere til min indre styler og drengerøv. Jeg mangler sku et spil der kunne bringe nfs underground 2 tilbage og ud med alt det grafik der er muligt i dag inden for spil.
Jeg mangler sku et spil hvor jeg virkeligt at style en bil til den som jeg gerne vil ha den til både med at forme skørter og efter montere en masse fede dele og installere store anlæg også evt skulle indbygge det i et gameplay i undergrundens street race hvor tingene bliver afgjort af hvor fed din bil er til diverse træf og hvor hurtigt den kan smide en 402 meter ned.
jeg ved godt dette blev gjort med underground 2 men synes bare med de muligheder spil fabrikanterne har i dag med firmaer der glædeligt vil tillade at deres skørter anlæg og fælge bliver brugt i et spil så må der fanme være grundlag for sådan et spil. Jeg tænker det lidt i en slags spil som forza med en masse biler også kan man ellers bare gøre det ved dem man vil.

Jeg har mange flere ideer men må sku indrømme min hjerne er slået fra nu så hvad siger i andre hvad mangler i?
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Kayniel » 20. jun 2011 16:47

Et bilspil i Danmark. Eventuelt hvor Bertel Haarder i et raserianfald, skal køre tværs over landet og undgå politiet for at få sin risengrød.

NFS: Bertel Haarder most wanted.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Mosaiieby » 20. jun 2011 17:49

Flatout 3 eller noget andet der læner sig meget op af Destruction Derby 2 til ps1.

Det ville være sweet!
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Giluc » 20. jun 2011 18:40

^ Ja! Jeg savner et godt spil hvor man det at smadre de andres biler ved at køre dem af banen, fylder en stor del. Jeg gider ikke sådan noget Blur hvor man får våben, eller Mario Kart der er det samme bare mindre realistisk. Jeg vil have total destruktion ved frontale sammenstød med bygninger og andre biler! Eksplosioner og masseødelæggelse. Dét vil jeg ha'!
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf OpaqueCypress » 20. jun 2011 18:41

noget i stil med carmaggedon og blur
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf ALIE » 20. jun 2011 19:00

Rollcage !!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!!

elskede det :D

kør på vægende og loftet
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Rotator » 20. jun 2011 19:38

Yeah! Roll Cage eller Dethkarz! :D

Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf BulletEyeDk » 20. jun 2011 20:34

En blanding af Test Drive Unlimited og Motorcity Online, med opdateret fysik, grafik osv ;)

http://www.youtube.com/watch?v=OchJP3ST ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=DsgdexeYkF8&NR=1
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf GrillBillerDK » 20. jun 2011 20:44

vil da godt sige at jeg savner til tider...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf devilboy » 20. jun 2011 21:34

kongespil
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf sir.auron88 » 21. jun 2011 12:00

[quote="ALIE"]Rollcage !!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!! Rollcage !!!!!!

elskede det :D


Hørt! Det fedeste, og mest vanvittige bilspil der nogensinde har været :)
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Kyian » 26. jun 2011 19:31

Mosaiieby skrev:Flatout 3 eller noget andet der læner sig meget op af Destruction Derby 2 til ps1.

Det ville være sweet!


OpaqueCypress skrev:noget i stil med carmaggedon og blur


En blanding af DD og Carmagedon, det var to klasse spil, i tidernes morgen :) Foruden dem, ja så er det nok primært F1 2011 & Forza 4, håber styringen bliver mere stram i Forza 4, end den er i 3'eren. For efter at have kørt F1, ja så er det sq en slasket dukke. Sådan at komme over i en Audi R10 TDI.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Sanxion » 27. jun 2011 09:13

NFS Most Wanted er det bilspil jeg har nydt mest at spille; jeg aner sgu' ikke helt hvorfor, da f.eks. Carbon eller Underground også er geniale med bedre gfx.
Men gi mig Most Wanted 2, så er jeg glad :-)
Eller en updated NFS Porsche Unleashed, det kunne også være fedt....
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Kyian » 27. jun 2011 14:11

Sanxion skrev:Eller en updated NFS Porsche Unleashed, det kunne også være fedt....


Du siger noget, det var så fedt, et af de få bil spil, jeg decideret har gennemført mere end 3 gange.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Rotator » 27. jun 2011 14:19

Kyian skrev:
Sanxion skrev:Eller en updated NFS Porsche Unleashed, det kunne også være fedt....


Du siger noget, det var så fedt, et af de få bil spil, jeg decideret har gennemført mere end 3 gange.


Sjovt I siger det. For mig står NFS:PU som det absolut dårligste spil i serien, overgående selv Underground-spillene. NFS:PU kørte for meget på realisme og havde dårlig hastighedsfornemmelse og en kedelig struktur. Jeg savner det ihvertfald ikke :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron