Xboxlife forum

Hvilket bil spil synes i der mangler?

Spil med fart på

Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Kyian » 27. jun 2011 18:20

Rotator skrev:
Kyian skrev:
Sanxion skrev:Eller en updated NFS Porsche Unleashed, det kunne også være fedt....


Du siger noget, det var så fedt, et af de få bil spil, jeg decideret har gennemført mere end 3 gange.


Sjovt I siger det. For mig står NFS:PU som det absolut dårligste spil i serien, overgående selv Underground-spillene. NFS:PU kørte for meget på realisme og havde dårlig hastighedsfornemmelse og en kedelig struktur.


Du siger det selv, i en verden af sim bil spil, så var det super fedt at få noget, som havde en del realisme. Helt sikkert, der er ikke de der streger fra underground i svingene mm. Men af sin tid, så var det uden tvivl det bedste. Det var vist samme tid som Hot Pursuit, der fik man lidt sim igen.

Kan tydeligt huske den bane i NFS: PU, hvor man skulle kører en boxter igennem banen normandiet, det hele startet inden i en lidt mørk by. Intet mindre end fantastisk! Skulle vist gennemføres på små 3-4 min. :)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Da Senzai » 11. aug 2011 13:00

Jeg savner et spil som Twisted Metal Black. Det var kongen på PS2, og vi har ikke et spil i samme genre på Xbokx 360. Der er vist Vingilante 8 eller, hvad det hedder på Arcade, men det har slet ikke samme BAAAAAANG!, når der bliver kværnet metal.

Jeg er altså lige nødt til at smide en mention mere, og nævne en af mine all-time favorite spil (from the creators of Full Auto for det ikke skal være løgn), nemlig Cell Damage Overdrive.

Det var en Car-Combat Racer i tegneserie stil, og med crazy mange forskellige og kreative våben. Fysikken i spillet var genialt, og da våbene i våbencratesne var random kunne man havde over 50 forskellige våben på en bane. Det var også megafedt, hvis man f. eks ramte modstanderen pillen neders på karosseriet( hedder det det?) med f. eks et spyd eller pil med dynamit stang kunne man få dem til at sidde fast. Det var så godt det spil! Også kunne man være en figur, der hed flemming, der kørte i en hovercraft.

Synd at formaet gik ned, da de har lavet 2 af de fedeste ræsere igennem tiden. Cell Damage og Full Auto.

Vi mangler sgu nogle ordentligt Car-Combat spil!

Det virker lidt som om, at de bilspil, der kommer nu er for rene og pæne. De er okay, men mangler det sidste Luuuve for blive rigtigt fede

Jeg savner også lidt en ny god arcade-ræser. De bedste (ellere rettere, dem jeg bedst kan lide) ræsere til xbox 360 udkom alle i starten. Full Auto, Ridge Racer 6, Fatal Inertia (anmeldt af mig her) og Flatout: Ultimate Carnage (der dog godt kunne havde haft lidt bedre balance online. Kun 2-3 biler var competitive)

I virkeligheden ejer jeg den forkerte konsol. PS3 fik ekslusivt Full Auto 2, Ridge Racer 7, samt en updateret version af Fatal Inertia med færre fejl, bedre balance og lidt smoothere gfx)

Jeg forstår ikke at Fatal Inertia ikke blev et hit. Gameplayet var genialt, banerne hjernedøde og online-delen, noget af det bedste jeg har set i forhold til features. Random Race generetoren var så vild, og noget som alle spil burde have.

Mine sjoveste online oplevelser har uden tvilv været i Full Auto, og jeg har også haft nogle gode moments i Flatout. Blandt andet i et løb i på en 8tals-formet bane, hvor jeg selvfølgelig stødte ind i en anden spiller på midten. Der kom et kæmpe brag... BOOOM!, og aldrig i et spil, har jeg set en bil snurre så hurtigt rundt! Jeg var lige ved at ryge ud ad sofaen. Eller dengang, hvor jeg jagtede en anden spiller, der kom til at køre galt, og så rent instinktiv istedet for at dreje til venstre, og undgå ham, fortsatte jeg ind i ham, så snuden af bilen kværnede ind i hans bagrude, og hans bil blev totalskadet, så han røg ud af løbet. Jeg blev selfølgelig overhalet af alle de andre, da min bil sad fast i hans! :D

Arcade-Ræsere er så fede i denne generation. Det er så fedt online at køre mod 7-11 andre spillere, der allesammen er overbevist om de er døden på 4 hjul. Det første sving i alle Full Auto online løb er altid dømt til at gå galt :D

Forskellen på en Stjerne-titel som Full Auto og nyere lidt fesne arcaderæsere som Burnout, Need for Speed og (kan ikke så mange andre titler) er awesome Crashes, der ikke nok med at de har et superlækkert feel, så bliver den ødelagte bil på banen et stykke tid efter, den er smadret, istedet for bare at respawne med det samme. Det gør at bilerne påvirker løbet. F. eks i Full Auto kan du blive presset i et sving af en "død" bil, og den kan også blokere vejen, og tvinge folk til at køre uden om. Styrt i Full Auto skal opleves, det er svært at beskrive. Siden jeg har prøvet Full Auto og spillet mange nyerere arcade ræserer, bliver jeg altid skuffet over, hvor hurtigt man kan respawne, og hvor lidt impact crashes egentligt har. Der har Full Auto og Flatout en klar edge over mange af de nyere bilspil, jeg har prøvet.

Er der nogle nye gode arcade-ræsere på vej? Jeg så et spil, der hed Fireburst på Amazon.co.uk for lang, lang tid siden, og det så okay ud, men jeg tror ikke rigtigt, at det blev til noget. Hørte dog vist lidt om, at det måske kommer som arcade spil istedet for retail.

Nårh Ja! Der kommet jo det nye Ridge Racer Unbounded from the makers of FlatOut! Det kunne godt gå hen og blive okay! :D


Giluc skrev:^ Ja! Jeg savner et godt spil hvor man det at smadre de andres biler ved at køre dem af banen, fylder en stor del. Jeg gider ikke sådan noget Blur hvor man får våben, eller Mario Kart der er det samme bare mindre realistisk. Jeg vil have total destruktion ved frontale sammenstød med bygninger og andre biler! Eksplosioner og masseødelæggelse. Dét vil jeg ha'!


Du burde næsten prøve FlatOut og Full Auto. De holder så meget. Der er desværre bare ingen, der spiller dem online.

Der er godt nok våben med i Full Autol Tilgengæld har spillet en online mode, der hedder "head-on", som jeg har spillet en del sammen med blandt ander GhostReptile :D

Det går ud på at den ene halvdel af racerkørere kører den ene vej rundt på banen, og den anden halvdel kører den modsatte vej på samme bane. Det gælder om at finishe x antal laps først. Det kan kun gå galt :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf Rotator » 11. aug 2011 13:11

Fireburst er ganske rigtigt blevet annonceret som Arcade-titel tilbage i marts 2011, efter at retailudgivelsen faldt igennem.
Det bliver produceret af Zoo Games Inc og står til udgivelse i "sommeren 2011", hvilket burde betyde "inden for de næste 20 dage" :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Hvilket bil spil synes i der mangler?

Indlægaf clearlycoolguy » 26. aug 2011 11:19

Savner NFS Most Wanted med noget ala. forza/gt5 engine, så man samtidig får ordentlig styre/køre-oplevelse.. Ville være konge at spare op til en Porsche eller Lambo og så bruge et etv. overskud til at gøre den lidt mere street/awesome :D - naturligvis med meget fokus på lyden af bilerne som i Underground/Most Wanted.

Håber lidt på det samme af Forza 4, selvom der selvfølgelig ikke kommer helt så meget "lir" i det spil.. Og så mangler jeg bare generelt et spil med GOD grafik og GOD engine og GOD styring, hvor man også kan køre rundt uden for banerne.. Nævn ikke TDU2.. Styringen og engine er noget p1s.
tidligere goudish :D
clearlycoolguy
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron