Xboxlife forum

Dirt 3

Spil med fart på

Dirt 3

Indlægaf Mogwai » 20. maj 2011 23:00

Howdy

Så er de første reviews af Dirt 3 dumpet ind på diverse sites. Baseret på 12 reviews giver Metacritic spillet 87/100 (alle positive), så det ser jo helt lovende ud.

Sne, regnvejr, gymkhana og mærkelige multiplayer modes! Det ser for fedt ud. Jeg er i hvert fald super hyped. Codemasters plejer som regel altid at være god for et underholdende racing spil.

Er der andre som også står på spring til at samle et eksemplar af Dirt 3 op på tirsdag? ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dirt 3

Indlægaf Broendum » 20. maj 2011 23:23

Jeps, det gør jeg... ved dog ikke helt hvornår jeg lige får det testet. Har også Brink til at ligge...;)
Broendum
 


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 20. maj 2011 23:26

Har også købt det, det ser spændende ud, de andre i serien er ihvertfald underholdende og nu skal vi køre Gymkhana i det nye :-)

Man nok øve sig lidt for at blive lige så god som Ken Block , hehe
http://www.youtube.com/watch?v=vAhGilt3EYY
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf OpaqueCypress » 21. maj 2011 00:17

jeps til pc :D.. må vente til konsoludgaven til slutningen af måneden
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Dirt 3

Indlægaf ice_hiboy » 21. maj 2011 01:03

mit er blevet pre-loaded på steam :D
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Dirt 3

Indlægaf Rudivöller » 21. maj 2011 09:29

Det røg i indkøbskurven hos shopto.net og blev sendt i torsdags. Har altid været fan af Colin McRae-spillene og de er alle blevet gennemtæsket som knægt på PS1. Så efter at have set Codemasters gå "mere" tilbage til rally, var dette et must-buy. Glæder mig til at spinne disken en af de nærmeste dage...
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: Dirt 3

Indlægaf Doc Polak » 21. maj 2011 11:46

Skal nok også have det.
Syntes bare det er en skam at det nu er wannabe tough guy kørene der nu skal "styre" det, ken block & travis pastrana.

Og det Gymkhana, kan jeg overhovedet ikke se, hvad der har med rally spil at gøre eller hvad der i det heletaget er fedt ved det.
Doc Polak
 


Re: Dirt 3

Indlægaf Broendum » 21. maj 2011 11:57

Doc Polak skrev:Skal nok også have det.
Syntes bare det er en skam at det nu er wannabe tough guy kørene der nu skal "styre" det, ken block & travis pastrana.

Og det Gymkhana, kan jeg overhovedet ikke se, hvad der har med rally spil at gøre eller hvad der i det heletaget er fedt ved det.


Har også min tvivl om det der Gymkhana... Rally FTW!
Broendum
 


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 22. maj 2011 00:02

Vil nu nok sige at dette er 'rigtig' rally ;-)



JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf iDanish Soul » 22. maj 2011 00:08

Så fik jeg også købt det på Steam. Det der Gymkhana ser sgu meget skægt ud. :)
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Dirt 3

Indlægaf Doc Polak » 22. maj 2011 01:42

JohnH skrev:Vil nu nok sige at dette er 'rigtig' rally ;-)


Ja, de videoer du viser er rigtig rally, men Gymkhana er ikke rally, det retardo showoff på bane. ;)
Rally er fra A - B på tid.

Gymkhana er at køre rundt og vise sig. :)

Det jeg mener. Men at Gymkhana ikk er rally, ved godt der er rally med i Dirt 3, det er det eneste jeg køber det for.
Doc Polak
 


Re: Dirt 3

Indlægaf Justin Anhtony » 22. maj 2011 10:55

Gymkhana er nu alligevel sjovt nok i Dirt 3
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Dirt 3

Indlægaf JohnH » 22. maj 2011 10:55

Doc Polak skrev:
JohnH skrev:Vil nu nok sige at dette er 'rigtig' rally ;-)


Ja, de videoer du viser er rigtig rally, men Gymkhana er ikke rally, det retardo showoff på bane. ;)
Rally er fra A - B på tid.

Gymkhana er at køre rundt og vise sig. :)

Det jeg mener. Men at Gymkhana ikk er rally, ved godt der er rally med i Dirt 3, det er det eneste jeg køber det for.


Ja ved jeg godt, men fint at der vist er noget for de fleste i det spil 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Dirt 3

Indlægaf Beatwolf » 22. maj 2011 12:42

Shopto sendte også mit eksemplar i sidste uge, ankommer måske idag. Havde egentlig ikke rigtig brug for det da jeg ikke er færdig med 2'eren men glemte sgu at slette min preorder. Men det har jo fået rigtig gode anmeldelser rundt omkring (b.la 9/10 på eurogamer). Syntes dog også gymkhana (hvad er det for et totalt åndsvagt og latterligt navn) er lidt latterligt. Alt den amerikanisering kan de stikke skråt op. Glæder mig dog til at se hvad de har gjort for at vende lidt mere tilbage til det traditionelle rallyl som vi kender det fra ColinMcrae..
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Dirt 3

Indlægaf OpaqueCypress » 23. maj 2011 09:33

håber mit eksemplar af dirt 3 kommer ind af brevsprækken i dag..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster