Xboxlife forum

Dirt 3

Spil med fart på

Re: Dirt 3

Indlægaf the bifoman » 1. jul 2011 20:17

Holy shit, nogle hårnålesving man kommer ud for i Monte Carlo. Genialt!
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Re: Dirt 3

Indlægaf Doc Polak » 1. jul 2011 22:19

Vi skulle næsten lave et 8 personers monte carlo xboxlife ræs. :)
Doc Polak
 


Re: Dirt 3

Indlægaf Kraftonia » 16. jul 2011 19:18

Kunne forfatteren af denne tråd ikke i første indlæg oprette en liste over aktive Dirt 3 spillere (online)? :)

Jeg er ganske ny Dirt 3 ejer og kommer vel til og spille et par gange om ugen!

Add SoulTyran hvis I har lyst og køre lidt race (gerne m. flere af os samlet) - jeg har mic.

Jeg foretrækker jævnaldrende medspillere (30+) men ikke et krav ;)
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: Dirt 3

Indlægaf propagandapanda » 23. jul 2011 14:08

Hvorfor er det at man ikke kan få max points i hvert event, hvis man ikke har købt Monte Carlo DLC'en? Det burde da ikke være et krav at man skal ud og investere i en dyr DLC for at kunne "gennemføre" et event?!? Man mangler selvfølgelig lige de sidste 50 points i et event for at få en gylden trekant.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Dirt 3

Indlægaf Mogwai » 23. jul 2011 14:18

propagandapanda skrev:Hvorfor er det at man ikke kan få max points i hvert event, hvis man ikke har købt Monte Carlo DLC'en? Det burde da ikke være et krav at man skal ud og investere i en dyr DLC for at kunne "gennemføre" et event?!? Man mangler selvfølgelig lige de sidste 50 points i et event for at få en gylden trekant.

Du svarer jo på dit eget spørgsmål. Og hvis det betyder meget for en at have max'et events ud, vil man vel også købe DLC, right? ;)

Jeg synes nu også at det er mærkeligt/irriterende at se på biler og events som man alligevel ikke har adgang til.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dirt 3

Indlægaf propagandapanda » 23. jul 2011 14:32

Af princip har jeg ikke tænkt mig at købe DLC'en. Jeg forventer at når man har købt spillet, så er det ikke en nødvendighed at købe yderligere DLC for at kunne gennemføre spillet til fulde. Det er bondefangeri, hvis du spørger mig.

Jeg ser DLC som "expansions" til spil, men ikke for at udfylde huller som burde have været fyldt ud i retail udgaven af spillet.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Dirt 3

Indlægaf Aaliyahchili » 1. nov 2011 16:44

Så at spillet kan fås til ca 15 £ + 3 £ i porto ca 150 hos shopto.....Men er spillet pengene værd..... ?
Skal lige siges at jeg er helt grøn indenfor bilspil :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Dirt 3

Indlægaf Mogwai » 1. nov 2011 18:02

Aaliyahchili skrev:Så at spillet kan fås til ca 15 £ + 3 £ i porto ca 150 hos shopto.....Men er spillet pengene værd..... ?
Skal lige siges at jeg er helt grøn indenfor bilspil :)

100% pengene værd.

Du kan indstille på en masse ting så spillet hjælper dig. Du kan selvfølgelig også køre realistisk med manuel gear osv. Dog bliver Dirt 3 aldrig en simulator, men underholdende det er det sgu :)

Prøv evt at kig på metacritic.com og se ratings for spillet ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dirt 3

Indlægaf Aaliyahchili » 1. nov 2011 18:20

Super takker for hurtigt svar :) stoler på dig når du siger 100% og bestiller spillet.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Dirt 3

Indlægaf Kraftonia » 7. feb 2013 19:47

Nogen der ligesom jeg har fundet Dirt 3 frem fra støvet og vil hygge race lidt, så add mig. Har monte carlo dlc m.m. (alt faktisk). I kan i samme ombæring måske adde min pap søn Im AuXion (men skriv lige til ham at det er ang. Dirt 3 hvis det er) :) tak og håber vi ses. Spiller dog ikke i weekenden (denne weekend som kommer)
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: Dirt 3

Indlægaf Lowlandet » 7. feb 2013 20:03

Du må gerne tilføje mig, har endnu ikke udforsket MP i Dirt 3. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster