Xboxlife forum

Er det Shift 2's skyld?

Spil med fart på

Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf MetalGuyDK » 21. apr 2011 18:55

Jeg er lidt pissed lige nu, var næsten 80% igennem spillet og hvad sker der så?
Når man så vil spille det igen har den sgu slettet mine saves games og jeg må starte forfra... :evil:

Det ødelægger jo totalt spillet og hvis man ikke kan få pengene tilbage er det jo latterligt.
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf Qpyright » 21. apr 2011 20:00

ja det er, giv mig det.
Billede
Qpyright
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf MetalGuyDK » 21. apr 2011 20:04

Xboxen frøs mange gange, og så må den have slettet det pga det? Det mærkelige er bare at den ikke gør det i andre spil, kan det være en fejl i spillet?

Man kan jo ikke tillade sig at udgive et spil hvor ens save games bliver slettet, så skal man sgu da have pengene tilbage, eller?
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf Hanzo » 21. apr 2011 20:32

Kan det være at din Xbox frøs mens den var ved at gemme? Hvis det er, kan det være årsagen.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf CvKM » 21. apr 2011 20:43

Min er også frosset et par gange i Shift 2, men det mærkelige er at når den gør det, så bliver ALT på Xbox'en frosset. Hvis jeg sidder i et party med andre, så forsvinder lyden fra dem også og kan heller ikke trykke på Xbox Guide-knappen. Så jeg er nød til at starte Xbox'en helt forfra og starte spillet op. Dog har den heldigvis aldrig gjort mit savegame noget. ;)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf MetalGuyDK » 21. apr 2011 20:45

Hanzo skrev:Kan det være at din Xbox frøs mens den var ved at gemme? Hvis det er, kan det være årsagen.


Ja når den gør det er det altid når den indlæser den næste bane, og der mener jeg at den gemmer, d
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf Mogwai » 21. apr 2011 21:45

MetalGuyDK skrev:Man kan jo ikke tillade sig at udgive et spil hvor ens save games bliver slettet, så skal man sgu da have pengene tilbage, eller?

Det skete også i TDU2 i stor stil.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf BulletEyeDk » 24. apr 2011 07:25

Det er så også lige sket for mig, var dog "kun" på 23% completion.

Var ved at indlæse en bane hvorefter skærmen gik i sort, min partychat forsvandt og der var intet at gøre med controlleren, alt var frosset.
Da jeg startede op igen undrede jeg mig over at skulle igennem de introduktionsløb igen, men efter de var gennemført stod jeg stadig med 23% completed og mine biler i garagen, der var dog noget helt galt idet alle mine løb ikke var låst op, de var kun de først løb samt 2 andre løb på level17 som var låst op alt imellem var låst. Dog så det ud til at spillet havde kendskab til at de var gennemført da de var markeret som gennemført men låst.

Jeg forsøgte at stige en level, jeg håbede at det måske ville låse op for alt, men ak nej... det skete ikke så flyttede min save og startede helt forfra... meget mystisk.

I øvrigt en anden detajle som jeg undrer mig over. Efter at have indtasted limited edition koden så får man vist, 2-3 biler som man får og at de burde stå i garagen. Jeg har dem dog ikke. Nogen der kender noget til at det skulle være et problem ? og i så fald hvordan det løses...

Trods disse problemer er det sgu et godt spil, jeg er bare lettere frustreret over at miste et save. Det er lidt en kedelig tendens der har bredt sig især ved racerspillene. Jeg har mistet saves i F1 2010, TDU2 og nu Shift 2...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf MetalGuyDK » 24. apr 2011 12:13

Synes sgu det er noget svineri fra udviklernes side... det var da "heldig" at du kun var omkring de 20% men når man er helt oppe på 80 tør man sgu ikke prøve igen...

Kan man ikke få en refundering?

Men så er det sgu da godt at jeg er med i Gears betan i morgen:D
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Er det Shift 2's skyld?

Indlægaf Broendum » 24. apr 2011 12:49

Er selv 55% igennem og har ikke oplevet nogle problemer.. - endnu. Det lyder da hvis til at man skal have et backup af sit savegame.
Broendum
 



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron