Xboxlife forum

Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Spil med fart på

Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Mogwai » 12. maj 2011 21:16

Er jeg den eneste der synes at helmet cam er lige som at køre spritkørsel i GTAIV? Det er jo komplet umuligt at styre præcist. Ved ikke om det vil være bedre med et rat, men synes slet ikke det giver noget særlig god følelse at hovedet drejer i svingene.

Jeg må indrømme at jeg havde forventet en styring som var mærkbart forbedret ift. 1'eren. Bilerne sejler knap så meget, og dækkene hyler ikke nær så meget i svingene. Men for dælen da, det er sgu ikke nemt at styre præcist, og da slet ikke i de hurtigere biler.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Need For Speed: Shift 2 Unleashed Tråden

Indlægaf Broendum » 13. maj 2011 05:00

Mogwai skrev:Er jeg den eneste der synes at helmet cam er lige som at køre spritkørsel i GTAIV? Det er jo komplet umuligt at styre præcist. Ved ikke om det vil være bedre med et rat, men synes slet ikke det giver noget særlig god følelse at hovedet drejer i svingene.

Jeg må indrømme at jeg havde forventet en styring som var mærkbart forbedret ift. 1'eren. Bilerne sejler knap så meget, og dækkene hyler ikke nær så meget i svingene. Men for dælen da, det er sgu ikke nemt at styre præcist, og da slet ikke i de hurtigere biler.


Jeg syntes at helmet cam fungere fint, men det kræver dog lidt tilvænning. Kan desuden godt lide, at man kigger ind i næste sving, men igen.. - man skal vænne sig til det. Jeg syntes generalt at 2´eren er væsenligt forbedret i forhold til 1´eren, over hele linien, men det er jo bare min mening.. ;)
Broendum
 


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster