Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf OpaqueCypress » 16. feb 2012 00:24

jeg er level 148 tror jeg nok.. men kun 7 % i karrieren.. spiller for det meste også kun online..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf OpaqueCypress » 16. feb 2012 00:32

Morten Skou skrev:Ja det ville være fedt, jeg har bare selv haft en super travl december/januar :) Men det begynder da at se lysere ud. Er der nogen der kunne være friske til at være med til at arrangere det?


Jeg vil meget gerne, har sikkert en der vil være med som jeg kender..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Capiz » 16. feb 2012 07:08

Er der nogen mulighed for at "reparere" sit ødelagte savegame ?
Jeg kan ikke finde noget om det på andre forza fora, så håber nogle af Jer garvede forza spillere der kan give en hånd :-)

Mvh
Rasmus
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 16. feb 2012 12:10

Capiz skrev:Er der nogen mulighed for at "reparere" sit ødelagte savegame ?
Jeg kan ikke finde noget om det på andre forza fora, så håber nogle af Jer garvede forza spillere der kan give en hånd :-)

Mvh
Rasmus


Det tvivler jeg stærkt på at man kan.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Capiz » 16. feb 2012 19:20

DØD OVER FORZA 4........ K#¤# en kæmpe "#¤/"#()¤#()............ Nå, men væk var ufattelig mange timers spil.. og modificering... jeg hader "corrupte" savegames... SUK !
Billede
Capiz
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Mogwai » 16. feb 2012 20:53

Capiz skrev:DØD OVER FORZA 4........ K#¤# en kæmpe "#¤/"#()¤#()............ Nå, men væk var ufattelig mange timers spil.. og modificering... jeg hader "corrupte" savegames... SUK !

Det er ret tragisk eftersom man ikke engang kan lave en sikkerhedskopi af sit savegame. Man kan kun flytte filen :S

Har overvejet at overføre mit til en USB og så gemme en kopi af filen på min computer, bare for en sikkerheds skyld...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 16. feb 2012 20:55

Tjek lige den her Forza 4 video:
http://www.xboxlife.dk/news/9148/video- ... rcing.html

Sgu imponerende hvis de har gjort sådan med samtlige biler i spillet....
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf OpaqueCypress » 16. feb 2012 21:02

Morten Skou skrev:Tjek lige den her Forza 4 video:
http://www.xboxlife.dk/news/9148/video- ... rcing.html

Sgu imponerende hvis de har gjort sådan med samtlige biler i spillet....


ja det er sgu ret imponerende stykke arbejde de har gjort..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf SosDenmark » 17. feb 2012 15:37

Får helt lyst til at køre ræs igen - har ikke haft min XBox tændt i 1½ år.....sidste spil jeg spillede var Forza 3 :)

Hvor køber man billigst Live abonnement idag ?
SosDenmark
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Morten Skou » 17. feb 2012 15:39

^^ Det er der 100 tråde om i "shoperfarings"-forummet herinde :D

Tjek lige den her video, det er synd at konkurrencen kun er gyldig hvis man bor i USA:
http://video.xboxlife.dk/xbox/1380/forz ... track.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 17. feb 2012 16:39

Laver folk aldrig "meetings" i Forza 4? Nogle gange når vi er nok venner så tager vi selvfølgelig hver sin bil fra garagen, vælger en passende bane, og ræser lidt rundt på den. Jeg er tit den der gemmer replayet fra løbet og tager fællesfotos bagefter, som jeg også kalder det. Vi ligger bare og suser frem og tilbage på banen (altså ud den ene vej og modsat kørselsretningen bagefter). Uden at køre ind i hinanden. Så laver vi lidt dragraces. Det vi nu finder på. :p

Og til sidst når vi skal skifte bil eller bane alle sammen så laver vi en Grande Finale med "mega fast huge pileup". :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf svend-bent » 17. feb 2012 18:32

CvKM skrev:Laver folk aldrig "meetings" i Forza 4? Nogle gange når vi er nok venner så tager vi selvfølgelig hver sin bil fra garagen, vælger en passende bane, og ræser lidt rundt på den. Jeg er tit den der gemmer replayet fra løbet og tager fællesfotos bagefter, som jeg også kalder det. Vi ligger bare og suser frem og tilbage på banen (altså ud den ene vej og modsat kørselsretningen bagefter). Uden at køre ind i hinanden. Så laver vi lidt dragraces. Det vi nu finder på. :p

Og til sidst når vi skal skifte bil eller bane alle sammen så laver vi en Grande Finale med "mega fast huge pileup". :D


Du tilføjer bare, jeg er frisk på at ligge og tulle rundt i Forza :D
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 17. feb 2012 18:40

Det vil jeg gøre. Men nu skal vi ikke glæde os for meget for der er nogle problemer med mit internet og det er ikke sikkert at jeg kan spille sammen med folk...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf svend-bent » 17. feb 2012 19:46

CvKM skrev:Det vil jeg gøre. Men nu skal vi ikke glæde os for meget for der er nogle problemer med mit internet og det er ikke sikkert at jeg kan spille sammen med folk...


Jeg tror ikke det bliver noget problem, for jeg har ikke stødt på nogen endnu jeg ikke kan spille med :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 17. feb 2012 19:53

Nej, men det skal jo ske på et tidspunkt. :P

Men du tilføjer bare!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster