Xboxlife forum

Forza 4 - tråden

Spil med fart på

Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Them » 11. jun 2012 15:26

Hey

Skal lige høre jer, ved i om man kan bytter biler i forza4. Jeg har f.eks en Nissan slivian s 15 top secret, som jeg mere end gerne vil bytte til den der HK's lancer time attack, men kan man det.

Hvis der er nogen her inde der ligger inde med den bil og har lyst til at bytte så skriv endlige
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf URC Fightdogg » 12. jun 2012 05:08

Hey, nej kan du desværre ikke, Unicorn cars kan ikke byttes :(
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Them » 12. jun 2012 10:06

Hvad så med at gi dem som gaver
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf URC Fightdogg » 13. jun 2012 05:12

nope ingen af delene, har du bilen er den din og nej kan heller ikke sælges :)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf yasw » 5. sep 2012 08:56

Porsche pakken er på tilbud til 800 MS points for tiden.
yasw
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Lowlandet » 5. sep 2012 11:38

yasw skrev:Porsche pakken er på tilbud til 800 MS points for tiden.


Tak for heads-up! :-)September pakken, blev også udgivet igår. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf ice_hiboy » 5. sep 2012 11:48

Er jeg den eneste hvor ingame market place ikke funger ordentligt ?
Får man stadig rabat på porsche expansion hvis man er VIP ?

JEg har ikke rørt forza i meget lang tid, prøver at komme ind i det igen så mangler lidt dlc :P stoppede da mit season pass udløb
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf CvKM » 5. sep 2012 11:54

Jeg hentede Porsche pakken for 1600 her for nogle dage siden. :(
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Noga » 23. jul 2013 18:39

Jeg kan ikke spille spillet pt. da den bare fryser efter jeg trykker A for at komme ind i spillet. Der står bare "Saving content. Please don't turn off your console". Har prøvet at clear cache. Har prøvet at genstarte, sign'e in og out, intet virker. Nogen der ved hvad man kan gøre?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf DK Vendetta » 23. jul 2013 19:25

Noga skrev:Jeg kan ikke spille spillet pt. da den bare fryser efter jeg trykker A for at komme ind i spillet. Der står bare "Saving content. Please don't turn off your console". Har prøvet at clear cache. Har prøvet at genstarte, sign'e in og out, intet virker. Nogen der ved hvad man kan gøre?


Hvis dit save er i cloud er der pt problemer. Har du evt prøvet at slette spille fra HDD hvis du kører det derfra, og så prøve at installere det igen. Prøv evt at kører spillet direkte fra disc? Virker alle dine andre titler??
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 29. jul 2013 17:48

Hej Gutter, jeg overvejer stærkt at hive forza frem igen og tænkte på om folk ville være friske på lidt tidskørsel?

Det skal være helt down to basics.

Hver mandag løftes sløret for en bil og en bane, man har så til søndag kl 24.00 til at sætte en tid.

Jeg skal gerne stå for lidt premier i form af biler i Forza(skal nok smide nogle fede i puljen - evt annoncere dem som en slags gulerod)

Jeg laver et dedikeret emne her på xboxlife lige om lidt og alle der er interesseret skal bare skrive i tråden og added mig på friendslist, det vil være hensigtsmæssigt at alle der er med adder hinanden så man kan følge med hvem der har den hurtigste tid.

Mvh Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 29. jul 2013 19:26

Hej Jake har set din tråd med denne uges tidskørsel, jeg tror sgu jeg giver det et forsøg... om end det er længe siden jeg har haft forza 4 fremme ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf Jake242 » 29. jul 2013 19:38

Fedt BulletEye, jeg sidder selv og prøver at lave en god tid som kan sigtes efter:-) jeg smider en ekstra bil efter alle der slår min tid ved ugens udgang
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 - tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 30. jul 2013 21:19

Fik kigget lidt på det i går aftes, men af en eller anden underlig årsag blev jeg pludselig smidt af xboxlive og mit internet døde... har ikke været logget på siden, så er ikke helt klar over hvor fornuftig tiden ser ud ;)

Bliver sgu nok først i morgen der er tid til endnu lidt Xbox, kører nok lidt der og smider en tid i den anden tråd...

EDIT: skal nok lige tilføje dig i morgen jake...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron