Xboxlife forum

Rat og pedaler til xbox 360

Spil med fart på

Indlægaf Hyggen76 » 2. sep 2010 17:26

så er godt nyt til alle som mangler et ret ( selv mit køb ikke er gået som jeg med, og det rat jeg købte igennem dba.dk er ganske ubrugeligt ) så glædes jeg da over at se denne her side har er MS rat på lager :

http://shop.gameplay.co.uk/xbox-360/off ... tpage.html

Håber det kan bruges:-D
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf Gosser » 2. sep 2010 17:30

Puha, det er da en hel del, det koster :) Købte selv et magen til på dba for nylig, til 300 kroner i noget nær mint.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Hyggen76 » 2. sep 2010 17:33

Gosser skrev:Puha, det er da en hel del, det koster :) Købte selv et magen til på dba for nylig, til 300 kroner i noget nær mint.


Nu var det så en Joytech Nitro racing wheel jeg købte og har så nu her fundet ud af at den ubrugelig, da der mangler en adapter og mulig en strømforsyning.

Men ellers er der ganske få i Ms wheels på dba og de ligger på 800 til 900 kr.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf URC Fightdogg » 3. sep 2010 08:38

Tjahh køb mit Fanatec så får i noget der dur ;)
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Indlægaf Hyggen76 » 3. sep 2010 13:28

URC Fightdogg skrev:Tjahh køb mit Fanatec så får i noget der dur ;)


Jeg har fundet en løsningen med at jeg har fundet den kabel jeg manglede, så ellers mange tak for tilbuddet.

Men hvis det skulle blive aktuelt en gang, hvad skulle du have for det, mere for at jeg så kunne ligge til side hvad det var?
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf URC Fightdogg » 3. sep 2010 13:37

Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf Smolle » 1. jul 2012 08:47

På forhånd undskyld for at genoplive dette gamle topic :P

Jeg fandt frem til det via en Google-søgning, og via linkene i dette topic har jeg fundet frem til disse to sæt, som jeg kunne overveje at købe:

http://www.gamebits.dk/shop/gametech-un ... 2323p.html
http://www.gamebits.dk/shop/datel-super ... 1228p.html

Ville så lige høre om der er nogen her der har erfaringer med disse sæt og kan fortælle mig hvor vidt de er værd at købe. Synes ikke udvalget er så stort og de eneste reelle alternativer jeg har fundet er det officielle Forza-rat, som koster fra 200 euro og opefter, uden pedaler, samt Porsche-rat, som ligger i samme prisleje, uden pedaler. Det er lidt over hvad jeg er villig til at give, men hvis man kan få noget til 700-800 kr., som er markant bedre end de to jeg har linket til her, så vil jeg gerne ofre det på det.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf ForzaFluen » 1. jul 2012 09:02

Smolle skrev:På forhånd undskyld for at genoplive dette gamle topic :P

Jeg fandt frem til det via en Google-søgning, og via linkene i dette topic har jeg fundet frem til disse to sæt, som jeg kunne overveje at købe:

http://www.gamebits.dk/shop/gametech-un ... 2323p.html
http://www.gamebits.dk/shop/datel-super ... 1228p.html

Ville så lige høre om der er nogen her der har erfaringer med disse sæt og kan fortælle mig hvor vidt de er værd at købe. Synes ikke udvalget er så stort og de eneste reelle alternativer jeg har fundet er det officielle Forza-rat, som koster fra 200 euro og opefter, uden pedaler, samt Porsche-rat, som ligger i samme prisleje, uden pedaler. Det er lidt over hvad jeg er villig til at give, men hvis man kan få noget til 700-800 kr., som er markant bedre end de to jeg har linket til her, så vil jeg gerne ofre det på det.


Datel SuperSports 3X Racing Wheel (2-in-1)
for meget slør i rattet og sugekopperne er dårlige, har selv haft det rat. Så jeg kan ikke anbefale Datel rattet.
ForzaFluen
 


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf Smolle » 1. jul 2012 09:56

Kiggede lidt mere og kan se at Microsofts eget sæt tilsyneladende stadig sælges. Både i en billig udgave og en lidt dyrere udgave. Er det værd at betale de ca. 400 kr. ekstra for det dyre sæt? Synes at jeg før har læst gode ting om Microsofts eget udstyr.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf svend-bent » 8. jul 2012 11:13

Jeg har et Logitech DriveFX til boxen som jeg varmt kan anbefale, hvis man da stadig kan købe det rundt omkring :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf Scooter dk » 8. jul 2012 20:34

Hvis man virkelig er hooked på racing spil skal man gøre sig selv den tjeneste at købe et ordentligt rat med pedaler og et racing seat.

Det bliver en helt anden oplevelse at spille et spil som Forza4, hvor man kan udnytte alle features fuldt ud.

Der kan køres på expert level med manuelt gearskifte, kobling, alle hjælpemidler slået fra, simulations styring og inside view. Sådan har jeg kørt det sidste halve år(når jeg altså har kørt :lol: ).

Bevares det er dyrt, men oplevelsen bliver bare meget sjovere og mere realistisk.

ps. sådan her kører jeg når jeg ikke spiller forza4, det er også simulation :lol:



JUST KIDDING #-o

If it´s in your blood, you can´t get it out.
Senest rettet af Scooter dk 14. jul 2012 17:54, rettet i alt 1 gang.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf ice_hiboy » 9. jul 2012 12:07

Hvis bare jeg var rig xD



Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf Smolle » 13. jul 2012 12:08

Ingen tvivl om at det ville være fedt med et setup som i den sidste video fra ice_hiboy og jeg kiggede også på Fanatecs udstyr. Jeg synes bare ikke lige jeg ville smide SÅ mange penge efter det. Hvis jeg havde haft nogle flere penge på kontoen kunne jeg nok godt have fundet på at købe et sæt fra Fanatec, men grundet økonomien kunne jeg godt still mig tilfreds med noget mindre.
Jeg endte med at købe MC2 MicroCON, og selvom det selvfølgelig ikke er den samme kvalitet som de helt dyre sæt, så er jeg fint tilfreds. Det dækker udemærket mine behov og det gør altså bare Forza meget sjovere når man kan sidde med et rat i hånden. Det er dog ret lille skal det siges og så kunne jeg godt have ønsket mig at ledningen var bare en anelse længere.
Skal måske også lige nævne at det eneste sammenligningsgrundlag jeg har, er at jeg får nogle år tilbage havde et Logitech MOMO Racing til PC (har det faktisk stadig, men spiller aldrig på PC mere). Det var jeg virkelig glad for og havde jeg kunnet sætte det til Xbox'en, så havde jeg også gjort det, men til prisen er MC2 MicroCon en okay 'erstatning'.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Rat og pedaler til xbox 360

Indlægaf DKsDEVIL » 21. nov 2012 09:02

er også på udkig efter et rat men det eneste jeg kan finde der kan tage både pc og xbox 360 med force feedback er MC2 MicroCon og fanatic
MC2 MicroCon er bare meget dyr i forhold til hvor godt det er omkring 1700 for ff modellen også skulle pedalerne være pænt dårlige.
så er der fanatic men de er vildt dyre
nogle der kender andet der er ok og til fornuftig pris. surt g27 ike virker til x360 uden den der overpriced box.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster