Xboxlife forum

Forza Motorsport 3

Spil med fart på

Indlægaf Blaugrana » 19. jul 2010 11:19

Mange tak!
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf goudiSh » 19. jul 2010 11:43

Blaugrana skrev:Mange tak!


No problemo.. Du burde takke DK Jakob :P
Så deeet.
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


Indlægaf Gosser » 13. aug 2010 10:54

Jeg har investeret i et MS rat og ligeledes FM3, som jeg før har haft, men solgte igen.

Problemet er nu, at jeg er skiftet til en Xbox 360 slim i mellemtiden, og ikke har fået alle saves med over. Jeg mangler derfor det DLC-halløj, som i sin tid var med til den LE-udgave jeg havde. Jeg kan ikke engang helt huske hvad det var, men mindes at det var nogle tracks. Disse kan jeg dog kun finde til 400MS points på Marketplace. Er det disse?

Hvis det er dem, så forstår jeg ikke, hvorfor jeg ikke kan downloade dem igen - gratis :?
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Mircu » 13. aug 2010 11:04

Gosser skrev:Jeg har investeret i et MS rat og ligeledes FM3, som jeg før har haft, men solgte igen.

Problemet er nu, at jeg er skiftet til en Xbox 360 slim i mellemtiden, og ikke har fået alle saves med over. Jeg mangler derfor det DLC-halløj, som i sin tid var med til den LE-udgave jeg havde. Jeg kan ikke engang helt huske hvad det var, men mindes at det var nogle tracks. Disse kan jeg dog kun finde til 400MS points på Marketplace. Er det disse?

Hvis det er dem, så forstår jeg ikke, hvorfor jeg ikke kan downloade dem igen - gratis :?


Kig under download history - Problemet er, at dem på marketplace er til "alle", hvor dem du downloader via LE, kræver en kode, og derfor ikke linker direkte til dem
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Gosser » 13. aug 2010 11:04

Fandt lige ud af det, i dette sekund :D Men mange tak!
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf MoorWen » 5. nov 2010 17:47

Sidder og overvejer at "Hire Driver" efter jeg er rundet level 50, da jeg ikke selv gider køre resten af Season Play manuelt :) - men får man stadig tildelt præmier i form af biler selvom man hyrer en til at køre for én...? (Connoisseur-Chievo)

:D
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf Hyggen76 » 5. nov 2010 18:17

MoorWen skrev:Sidder og overvejer at "Hire Driver" efter jeg er rundet level 50, da jeg ikke selv gider køre resten af Season Play manuelt :) - men får man stadig tildelt præmier i form af biler selvom man hyrer en til at køre for én...? (Connoisseur-Chievo)

:D


Det eneste der sker, er at du mister 50% af det indtjente og bilen ikke for XP. Skulle du ikke have været lvl 50 som du er her, så ville du heller ikke få XP hvis man hyre en køre.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf Mogwai » 29. nov 2010 20:18

Jeg går og overvejer om man skal anskaffe sig Ultimate Collection så jeg kan få en masse DLC biler. Er der nogen der ejer Ultimate Collection, som kan fortælle mig om den Top Gear feature der er med er unik, eller er det bare test af de tre biler fra Stig's garage fra programmerne som er blevet svejset sammen og lavet til en "ny" feature?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf carlmlr » 29. nov 2010 22:02

Den Top Gear feature er bare en hel masse Top Gear(1½ time) med biler der er med i Forza :)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf RasmussenDK » 16. dec 2010 09:20

Er det muligt at se hvilken motortype ens bil har?

I Forza 2 stod der (hvis man kiggede på detaljerne) Engine type: og så "V8, V6 4-inline" osv.

Så vidt jeg kan se i Forza 3 kan man kun på oplyst antal cylindre. Så når en Alfa Romeo Brera har 6 cylindre kan de jo i princippet være både en V6 og en Straight-6.

...eller er det mig som er dum?
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf Hgudmand » 24. dec 2010 14:14

Jeg vil lige høre om der er nogen der er holdt op med at spille FM3 og vil give mig en MClaren F1 i S-klassen. Jeg har desværre ikke lige 3,8 mio. til den.
Billede
Hgudmand
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf Hanzo » 24. dec 2010 18:29

Kan lige tjekke om jeg har den, opdaterer løbende.

Update: Beklager, no dice.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf Kyian » 27. dec 2010 17:40

Nogen der er friske på noget ræs i aften?
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf carlmlr » 27. dec 2010 18:53

Jeg er hvis vi er nogle flere :)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Forza Motorsport 3

Indlægaf THE TARD HUNTER » 27. dec 2010 19:01

Kunne også finde på at køre med, selvom det er ved at være længe siden jeg sidst har spillet. :)
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron