Xboxlife forum

Forza Motorsport 3

Spil med fart på

Indlægaf carlmlr » 28. dec 2009 10:42

magneX skrev:
carlmlr skrev:
magneX skrev:
carlmlr skrev:
magneX skrev:Kan de nogen af bilerne er kun for "VIP" ...

Hvad fanden er nu det for noget?

Det er bonus bilerne fra LCE ;)


Har ellers også køb Limited edition..... :S

Har du brugt begge de koder der var i? :s


hehe ja fik det til at virke nu :)

Men nu er der en Nissan GT-R 2009 i min garage som er låst.... Hvordan får jeg den låst op :S

:D

Køb DLC pakken så er den låst op ;)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf magneX » 2. jan 2010 00:45

Er det mig der er total spasser? hvor finder man de videoer man uploader til forzamotorsport.net eller hvad det nu hedder?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf DanishDove » 2. jan 2010 00:50

Ja, du skal logge på din bruger på den side :) Der er både film og billeder.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf magneX » 2. jan 2010 02:12

DanishDove skrev:Ja, du skal logge på din bruger på den side :) Der er både film og billeder.


Ahh tak :D
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Subbers » 13. jan 2010 17:41

Er det en der kan låne mig en "R1 - 998"? Er kommet til et løb hvor jeg netop skal bruge sådan en bil, har dog ingen, så kan ikke starte løbet :lol:
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Kyian » 13. jan 2010 17:54

Du kan da købe en :)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Subbers » 13. jan 2010 18:30

De koster lidt for meget, så kunne være fedt hvis jeg kunne låne en:)
Billede
Subbers
Niveau 4
 
Indlæg: 735


Indlægaf Unklemac » 13. jan 2010 18:56

Kan man sælge de biler til andre via. Auction House ? Dem som ligger i DLC pakkerne ?
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Doc Polak » 8. jul 2010 15:33

Har et lille problem.
Når jeg prøvet at gå ind i Aktions huset, eller tage i mod beskeder fra TURN 10.

Få jeg denne melding.
THIS FEATURE IS BLOCEKD PER YOUR XBOX LIVE PARENTAL CONTROL SETTINGS?

Jeg har ikke nogle forældre settings og jeg ved ikke hvad på. Og sidst jeg havde forza. Ku jeg godt gå ind i det, nogle der kan svare på, hvad jeg skal lave om for at ku gå derind? :D
Doc Polak
 


Indlægaf P4TR1CK » 8. jul 2010 15:44

DK Jakob skrev:Har et lille problem.
Når jeg prøvet at gå ind i Aktions huset, eller tage i mod beskeder fra TURN 10.

Få jeg denne melding.
THIS FEATURE IS BLOCEKD PER YOUR XBOX LIVE PARENTAL CONTROL SETTINGS?

Jeg har ikke nogle forældre settings og jeg ved ikke hvad på. Og sidst jeg havde forza. Ku jeg godt gå ind i det, nogle der kan svare på, hvad jeg skal lave om for at ku gå derind? :D


Lige præcis, dette problem har jeg også...
Og før hen, hvor jeg spillede Forza havde jeg heller ingen problemer.

Så hvis nogen har en løsning, så kom endelig frem fra busken!!! ;)
P4TR1CK
 


Indlægaf Doc Polak » 8. jul 2010 15:49

Fandt det her Patrick.

Q: When trying to access the Storefront or Auction House I get the following error message “This feature is blocked per your Xbox LIVE parental control settings.” What do I do?

A: If you parent or guardian has set parental restrictions on your account then you will not be able to access user generated content (UGC) on the storefront or auction house. Occasionally your account will have these settings applied, and if your account does not have parental controls enabled then you can get around this issue using the following steps:

Navigate to the “My Xbox” portion of the Xbox 360 dashboard and hit “A” on the avatar blade.

◦Select “Profile” and select “Edit Profile” in the next menu.
◦Scroll down to “Privacy Settings” and Hit “A”.
◦Scroll down to “Member Content” and hit “A”.
◦Select “Everyone” to display content from everyone on Xbox LIVE.

Men har prøvet og her virker det nu! :D
Doc Polak
 


Indlægaf P4TR1CK » 8. jul 2010 15:58

Super, tak skal du have!

Jeg prøver det lidt senere, da jeg ser Tour de France ;)
P4TR1CK
 


Indlægaf P4TR1CK » 8. jul 2010 16:38

Det virker. Tak for hjælpen ;)
P4TR1CK
 


Indlægaf Blaugrana » 19. jul 2010 10:51

Hey!

I nogle af de beskeder jeg får har jeg mulighed for at downloade noget, men den giver mig dog ikke lov da jeg får beskeden "because of Xbox parental control" eller noget i den stil.

Jeg har kigget over alt, men finder og fatter virkelig ikke hvor det skal ændres. En venlig sjæl der kan hjælpe?
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf goudiSh » 19. jul 2010 10:59

Blaugrana skrev:Hey!

I nogle af de beskeder jeg får har jeg mulighed for at downloade noget, men den giver mig dog ikke lov da jeg får beskeden "because of Xbox parental control" eller noget i den stil.

Jeg har kigget over alt, men finder og fatter virkelig ikke hvor det skal ændres. En venlig sjæl der kan hjælpe?


Ja..


DK Jakob skrev:Q: When trying to access the Storefront or Auction House I get the following error message “This feature is blocked per your Xbox LIVE parental control settings.” What do I do?

A: If you parent or guardian has set parental restrictions on your account then you will not be able to access user generated content (UGC) on the storefront or auction house. Occasionally your account will have these settings applied, and if your account does not have parental controls enabled then you can get around this issue using the following steps:

Navigate to the “My Xbox” portion of the Xbox 360 dashboard and hit “A” on the avatar blade.

◦Select “Profile” and select “Edit Profile” in the next menu.
◦Scroll down to “Privacy Settings” and Hit “A”.
◦Scroll down to “Member Content” and hit “A”.
◦Select “Everyone” to display content from everyone on Xbox LIVE.

Men har prøvet og her virker det nu! Very Happy
Så deeet.
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron