Xboxlife forum

Rat til Project Gotham Racing 2

Spil med fart på

Rat til Project Gotham Racing 2

Indlægaf Googolplex » 12. mar 2004 21:04

Nogle der kan anbefale et godt rat til Project Gotham Racing 2 ?
Googolplex
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Alex DK » 12. mar 2004 21:32

Madcatz MC2 Racing Wheel er det bedste xbox rat. Et udmærket rat, dog langt fra i samme kvalitet som Logitech´s PC/ps2 wheels.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Googolplex » 12. mar 2004 21:57

Er der et bedre (Logitech ?) rat på bedding eller har det lange udsigter ? (Hvis det er noget du har en anelse om).

Jeg overvejede at købe et rat for et års tid siden, men der var heller ingen rigtig gode rat :(
Googolplex
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Googolplex » 12. mar 2004 21:57

Forresten, du har vel ikke et link til et sted hvor man kan købe det rat ? (helst billigt ;))
Googolplex
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Alex DK » 12. mar 2004 22:30

Logitech har ikke annonceret nogle rat til xbox, så du skal nok ikke forvente at der vil blive udviklet et til platformen.
Men Madcatz rattet er et hæderligt rat. Det er endda et licent xbox rat, så du kan være sikker på at alle fremtidigt udgivelser understøtter det. Du skal bare bemærke at rattet IKKE understøtter force feedback -hvilket ingen xbox rat gør-, men kun almindelig rumble. Rattet koster omkring 500kr, men det er nok tvivlsomt om nogle danske butikker ligger inde med det, så det skal nok importeres fra udlandet. Men hvis du udelukkende køber et rat for at spille PGR2, burde du nok tænke dig en ekstra gang om. Personligt syntes jeg ihvertfald ikke at et rat er synderligt funktionelt til en utrationel racer som PGR2 nu engang er.


Madcatz MC2 Racing Wheel :
Billede
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Googolplex » 12. mar 2004 22:47

Undskyld jeg spørger dumt, men hvad er forskellen på rumble og force feedback ? Jeg ved godt hvad ff er, men har aldrig hørt om rumble :)

Er det ikke godt at spille PGR2 med rat ?

Jeg har Rallisport Challenge 1 - det har jeg spillede med controlleren, troede bare det i det hele taget var langt nemmere/sjovere at spille med et rat ?

Kender du et billigt UK site der sælger rattet ?
Googolplex
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Buktu » 12. mar 2004 23:22

Rumble er vel bare det samme som i de normal joystick.. Det ryster bare. Mens det i Force Feedback giver modstand.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf HopeyS » 21. maj 2004 18:55

Der er faktisk lavet et rat til Xbox. Men om det er til noget, ved jeg ikke. Går selv stadig og lure. Men det er nu mere om mit stuebord kan holde til det *G*

Billede

Troldspejlet har endda anmeldt dette rat som;
Troldspejlet (DR TV) sagde:"Et robust og stabilt rat, og man har et godt greb. Det kan sættes på hvilket som helst underlag, fordi det har den specielle adapter til alle borde. Det er frækt udformet og med funktionerne siddende i grebet, så man behøver ikke at række ind på midten af rattet efter noget som helst men kan koncentrere sig om at styre."

Men de har ikke det med pedalen mere??? Men de har haft med pedal.

Men kig evt på siden selv *S*
http://www.gamebits.dk/shop/

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf GrillBillerDK » 21. maj 2004 19:40

jo der er pedaler med.. Bremse og speeder.

Ganske udemærket ret.
knapperne ligger perfekt.

det eneste negative jeg kan sige.. er at den ikke har Force feed back, lige som alle de andre stearing weels på markedet.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Chanozi » 21. maj 2004 21:07

..ang rat til PGR2, kan jeg sige at jeg kun har hørt dårligt om den kombination...har dog ikke selv prøvet PGR2 med rat..

men jeg håber på FF til næste Xbox samt at man kan bruge ordenlige PC rat / gear samt pedaler, altså at man kan bruge PC versionerne til boxen..
..de seriøse PC gamer'z bruger udstyr til flere tusinde Dkr'z, og det er på hver af de 3 ting!!
..men så er det ogz kvalitet! :D

..jeg vil vove at konkludere at rat til feks PGR2 sikkert er ret sjovt, men at man får en meget bedre styring med den normale controller..
..men man kan vel få noget rat/gear/pedal-sæt til boxen til nogle hundrede Dkr'z, såe' det er vel bare at prøve det, hvis man synes det kunne være interessant at bruge det til feks PGR2..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf GrillBillerDK » 21. maj 2004 21:50

mine erfaringer siger at det er nemmer at spille på is og mudder baner i Rallysport Challanger.

(he.. har i set TV reklamen for RSC2 på Tv3. grineren nok)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Zelion » 23. jun 2004 06:53

Paasch skrev:Logitech har ikke annonceret nogle rat til xbox, så du skal nok ikke forvente at der vil blive udviklet et til platformen.
Men Madcatz rattet er et hæderligt rat. Det er endda et licent xbox rat, så du kan være sikker på at alle fremtidigt udgivelser understøtter det. Du skal bare bemærke at rattet IKKE understøtter force feedback -hvilket ingen xbox rat gør-, men kun almindelig rumble. Rattet koster omkring 500kr, men det er nok tvivlsomt om nogle danske butikker ligger inde med det, så det skal nok importeres fra udlandet. Men hvis du udelukkende køber et rat for at spille PGR2, burde du nok tænke dig en ekstra gang om. Personligt syntes jeg ihvertfald ikke at et rat er synderligt funktionelt til en utrationel racer som PGR2 nu engang er.


Madcatz MC2 Racing Wheel :
Billede

NICE rat den er nok god,jeg skal nok have den HVIS jeg får et bilspil hehe har nemlig ikke nogen bilspil,jo kun en :oops:


HopeyS skrev:Billede

den er også NICE hmm..kan vide hvilken en jeg skal vælge :?



DaRK_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Azbox » 23. jun 2004 09:41

Ja men du har jo næsten ikke engang råd til 1 xbox spil du siger jo selv at du ikke har så mange penge og hvordan kan du så købe et rat det er faktisk meget dyrt! Jeg behøves ikke et rat jeg spiller bar med en controller
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Zelion » 23. jun 2004 18:23

øhh...hvordan tror du? arbejde selvfølelig
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf DNS_DK » 23. jun 2004 23:21

Dark du sidder og siger til mig over MSN at du ingen penge har og desuden har du intet arbejde før din mor får en butik... så prøv lige at tænke dig om!!!
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron