Xboxlife forum

midtown madness 3 eller need for speed???

Spil med fart på

hvad mener i er bedst

midtown madness 3
22
63%
need for speed underground
13
37%
 
Afgivne stemmer : 35

Indlægaf SlugZ » 21. feb 2004 13:20

hansi skrev:nej jeg er ikk i tvivl og jeg synes SQ ikk det er noget at gå sådan amok på :evil: og jeg er jo heller ikk helt dum det var en stavefejl :evil:

Tag en kiks og se dig omkring... så vil du opdage at den eneste der går amok er dig selv.

Jeg kan heller ikke se hvad overskriften har med din aftsemning at gøre.

"halo er need for speed" - Du siger det er en stavefejl? Hvor ligger den henne? Der er ingen stavefejl - det er bare ikke en dansk sætning.
Senest rettet af SlugZ 21. feb 2004 18:07, rettet i alt 1 gang.
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Gunman » 21. feb 2004 16:10

Jeg synes heller ikke man kan sammenligne NFS Underground og MM3... jeg ved godt begge er bil spil, men ikke på samme måde. Hvis jeg nu SKAL stemme på en af dem, vil jeg nok gøre det på den måde, at jeg ser på hvilken en jeg synes skal have den højest karakter og det bliver nok MM3, så jeg stemmer på MM3.
Gunman
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Playkid » 22. feb 2004 15:00

Jeg har haft størst undeholdningsglæde i MM3, så der lå min stemme også.
Playkid
 


Indlægaf JimPP » 2. mar 2004 11:05

Ville da klart mene at Need for Speed er det fedeste.

http://www.zantiago.com/games/anmeldelse.asp?id=2881&format=Xbox
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Anastacio » 2. mar 2004 11:32

Såså, ikke reklamere for dit eget site hele tiden JimPP.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf NazQuel » 31. mar 2004 17:21

Tjaaa.

Jeg bliver nød til at svare need for speed.

Jeg har ikke prøvet midtown, så det kan jeg udtale mig om.. J

Jeg synes ikke underground er det bedste need for speed der er lavet..

NazQuel
Vampyrer er ren fantasi - ligesom nisser, alfer og eskimoer!!
NazQuel
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf Tommy » 31. mar 2004 20:52

"halo er need for speed" ???
Nu forstår jeg ikke lige det her!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 31. mar 2004 21:14

ang. Flamming... Bukut?
hvorfor slettede du ikke bare din dobbelpost i stedet for at lave en "Undskyld for dobbelpost" ?

og helt ærlig...
Manden.. (drengen) laver da et seriøst afstemning ... Stem dog eller lad være.
der findes da mange andre afsteminger som er langt værre den den.. eks.. hvordan er vejret i dag. osv.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 31. mar 2004 21:49

Hvordan er vejret imorgen afstemning støttede faktisk op om det jeg siger. At der er for mange meningsløse afstemninger. Den var lavet som provokation for at påvise en pointe...

Men det med dobbeltpost kunne jeg godt have gjort ja. Jeg kan ikke retfærdiggøre hvad jeg gjorde på daværende tidspunkt, og det skal jeg da gerne sige undskyld for. Men hvordan kommer du til at tænke på flaming i den sammenhæng?

Men den er ikke seriøs nok. Som jeg har sagt før er det som om at en afstemning retfærdiggør en elendig tråd. En tråd skal IKKE være bygget op omkring en afstemning, det skal være afstemningen der er bygget op omkring tråden.

Buktu
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Zelion » 21. maj 2004 17:24

har stemt på midtown madness 3
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf skitzofraen » 29. okt 2004 17:03

da jeg fik need for speed underground gav jeg begge mine midtown madness 3 væk, det burde være svar nok!! (har to boxe derfor havde jeg også to midtown, bare får at slå det fast)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf skitzofraen » 29. okt 2004 17:08

jeg kunne forestille mig at de folk der stemmer på midtown madness 3, gør det fordi de ik har prøvet nfs underground!! har i prøvet begge, og i stadig synes at midtown er bedst,tsk tsk sååh..................Ja,så fred være med det
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Buktu » 29. okt 2004 20:02

Skitzo begynd venligst at bruge "Ændre" funktionen ved dine første indlæg, i stedet for at dobbelt poste.

Og jeg synes sq også Midtown Madness slår NFS: Underground...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf acidburn dk » 30. okt 2004 12:33

HELT klart Midtown Madness.. :P
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron