Xboxlife forum

Forza Vs. GT4 (inkl. Screenshot)

Spil med fart på

Indlægaf BladeZ » 9. maj 2005 14:30

Altså om man kan spille 2 på en Box over live :P

Mig der lige fumler over ordene
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Alex DK » 9. maj 2005 15:04

Gæt hvem der modtog den fulde version af spillet i dag? ;)
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 9. maj 2005 15:51

Bah.. :p

Men du skriver lige nogle impressions når du får tid, deal? =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Novotex » 9. maj 2005 15:53

Paasch skrev:Gæt hvem der modtog den fulde version af spillet i dag? ;)
Må din xbox blive ramt af en nedsmeltet atomreaktor.... :twisted: misundelig neeej slet ikke :wink:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Alex DK » 9. maj 2005 16:08

Buktu skrev:Men du skriver lige nogle impressions når du får tid, deal? =)

Det er nok begrænset hvad jeg får spillet i aften, men får jeg tiden, så vil jeg så vidt muligt skrive et par ord om mit første indtryk af spillet i aften. Det bliver dog ikke den helt store smører.

Har folk konkrete spørgsmål kan jeg også forsøge at svare på dem.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Spot F » 9. maj 2005 16:10

4 dage tilbage.

Den der klub lyder som en fin ide. Så skal vi jo også have et logo, som alle kan have et eller andet sted på bilen... Nogen foreslag til hvordan logoet skal se ud?

Jeg forestiller mig Xbox logoet, med ordet Life nedenunder... meget klassisk. :-P
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Anastacio » 9. maj 2005 16:14

Ala Crishakes avatar?

Eksempel:
Billede

Avatar lånt af Crishake. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Spot F » 9. maj 2005 16:16

HA! Det var præcis det billede jeg havde forestillet mig! ... Vildt, det må have lagt i min underbevidsthed eller noget?

Ja, noget i den stil... har du et andet forslag?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf thewoet » 9. maj 2005 16:18

det passer måske bare ikke så godt ind i alle designs....medmindre man vælger at have en sort bil
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Spot F » 9. maj 2005 16:21

Ja ok, den twistede du godt... Men hvis man så blot laver x'et og life, uden alt det sorte, så bliver der problemer med grønne og hvide biler... Kunne man så ikke bare lave en sort streg rundt om x'et, og ordet? Sådan så det omridser bogstaverne og x'ets form hvis du forstår.. Så er alle problemer da vidst løst?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Dexter » 9. maj 2005 17:36

Er jeg den eneste der bare hurtigst muligt skal have en mustang og lire den totalt ? :P
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf thewoet » 9. maj 2005 17:46

Jeg skal have en Audi TT, ved ikke helt hvordan den skal se ud...men det finder jeg ud....
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 9. maj 2005 18:21

Ved ikke helt hvad jeg skal have fat i.. :) Selvom den nye FordGT40 er en nødvendighed.. ;)

Og en Mustang skal der nok også blive plads til.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Alex DK » 9. maj 2005 20:43

Jeg har lige skrevet nogle impression inde på Playright, så dem kopiere jeg lige over på denne side. :wink:

"Nu har jeg kun lige snust til spillet, men foreløbigt er min følelse over for spillet posiktiv. Jeg har spillet OXM demoen til hudløshed, så jeg viste så nogenlunde hvad jeg kunne forvente.

Første gang jeg startede spillet, blev jeg dog en smugle skuffet over grafikken. Der er ikke sket de store forbedringer samlignet med demoen, det er kun bilmodellerne der er forbedret. Rent grafisk er spillet ikke helt på højde med spil som PGR2 og RSC2.

Men det vigtigste af alt i en racer, altså løbsafviklingen, har jeg svært ved at sætte en finger på. (Spiller uden assists på Hard)

AI + fysik + sværhedsgrad + styring er rigtig god, men lidt mere rumble i controlleren savner jeg dog.
De forskellige motorlyde er ret godt gengivet, de er dog noget annonyme, men det må næsten kunne ændres i lydopsætningen?

Jeg er normalt ikke så glad for racers med en tuningsdel, men i Forza synes jeg faktisk det virker ret godt. Det gælder ikke om at tune ens bil langt ind i helvedet, men derimod kun at tune den så meget at den stadigvæk lever op til carclass kravet. Det betyder at alle biler i et løb, stort set yder det samme, så for at få succes kræver det at man kan strikke et ordenligt setup sammen.

Det var så lige det jeg ville fremhæve efter et par timers spil.

EDIT: Glemte lige en ting.
Banedesignet på de fiktive baner, som jeg har haft mulighed for at prøve (Maple Valley og BM Raceway) er efter min mening fremragende."
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 9. maj 2005 22:04

Skal have lavet en Pepsi og SEGA bil måske, bliver svært, men man kan altid prøve :D

Eller måske en 007 bil hehe :P
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron