Xboxlife forum

Burnout 3

Spil med fart på

Burnout 3

Indlægaf Peet » 24. sep 2004 21:16

Jeg overvejer stærkt at købe det... er der nogen der gider komme med personlige kommentarer til dette spil? =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 24. sep 2004 21:23

Bortset fra en masse online problemer, er spillet rigtigt godt.
Med online problemer, mener jeg ikke spillet lagger, for det gør det bestemt ikke.

Men problemer som at hosten ikke kan starte et spil selvom alle er klar, problemer med at ens kammerater ikke kan høres. Nogen bliver smidt ud af spillet ved start.

Det bliver sikkert/forhåbenligt snart fixet med en patch, men det burde have være opdaget og fixet inden release.
Playkid
 


Indlægaf Peet » 24. sep 2004 21:41

Okay... more important: er det sjovt? =) online såvel som offline?
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf gizmo » 24. sep 2004 21:55

ja jeg vil også hører nogen kommentarer!
Billede
gizmo
Niveau 4
 
Indlæg: 522
By: næstved


Indlægaf Playkid » 24. sep 2004 22:25

Bestemt, specielt med venner.
Playkid
 


Indlægaf BladeZ » 25. sep 2004 17:00

det er genialt sammen med 3 venner. forleden sad vi hele natten og spillede det. vildt fedt spil KØB DET! ;)
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf gizmo » 30. sep 2004 15:47

ja jeg købte det i dag! KØBBBBBBBBEEEEEE DETTTTTTTTTTT!!!
Billede
gizmo
Niveau 4
 
Indlæg: 522
By: næstved


Indlægaf Ryo » 30. sep 2004 15:54

Jeg har spillet det sammen med en kammerat i 5 timer.

Personligt syntes jeg at det er MEGET kedeligt, men det syntes jeg også om Burnout 2 så jeg er nok ikke noget sandheds vidne.

Jeg syntes bare det er det samme om og om igen, og grafikken er middelmådig. Bare min mening.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Fnord » 30. sep 2004 19:38

Fik det sidste fredag, blev inviteret til LAN (PC) en time efter jeg havde fået det og tog så også bare boxen med for den ene time jeg havde nået at spille var jeg fuldstændig fanget. Fik så pakket den ned og satte boxen op først (bærbaren kunne da vente tænkte jeg)... Værten som sad og spillede FSW demoen til PC, vente sig rundt efter jeg havde lavet et monstersammenstød på 1,8 mio. $ (man har da lov at være heldig, ik?), så spurgte han hvad det da var for noget crap... Jeg stikkede ham controlleren ( hav i tankerne at han er hardcore-PC entusiast og har ikke rørt en Xbox før), han røg ind i sin første crash junction og brød ud i latter. Efter det pluggede jeg controller to til og vi spillede nok party crash i 1½ time, hvorefter den stod på road rage. Wow, der var vi begge to fangede (havde ikke selv fået prøvet dette mode endnu) og han inviterede nogle flere over. Vi skiftede nok til at køre Road Rage i omkring 4-5 timer og så bagefter spillede vi allesammen (vi var 8) party crash og damn, der var fed stemning. Da vi skulle til at i seng (kl. var vidst omkring 7) var boxen sindsyg heiss, nok pågrund af så lang tids gaming, men til dels også de otte der var fuldstændig oppe at KØRE! Stod op 5 timer efter og tog lige en omgang AvP2 og gamede derefter indtil vi frådede om aftenen. Fandme en fed weekend!

Håber det gir dig en ide om førstegangsindtrykket af spillet ;)
Fnord
 


Indlægaf Peet » 30. sep 2004 20:30

Mange tak! :D Det lyder som nogle generelt rigtig gode kommentarer.. mit eneste problem lige nu er at finde et sted hvor det kan købes brugt.. jeg var for langsom til dem på denne side.

Ryo, vil du sælge dit... ?
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Ryo » 1. okt 2004 08:20

Desværre. Hvis jeg havde ja, det var min kammerats vi spillede
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Kenzu » 23. okt 2004 13:52

Købte det igår så har ikke spillet det meget, men det er sq fint nok. Men hvis man leder efter et only race spil er dette nok ikke sagen :O
Kenzu
Niveau 0
 
Indlæg: 20



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron