Xboxlife forum

PS2GT4proluge Vs. xboxPGR2

Spil med fart på

PS2GT4proluge Vs. xboxPGR2

Indlægaf GrillBillerDK » 3. jun 2004 21:21

he.. jeg var lige forbi en PS2 demostand med GT4 demoen på...

lol hvor er der meget forskel på grafikken på GT4 og PGR2.

Grafikken i GT4 var noget udtværret noget og detalie graden var var nærmest til grin i forhold til PGR2.

at samligne baggrunds grafikken på GT4 svarrer ca til det der er i Wreackless til xbox.

så det er hverfal ikke grafikken man skal gå efter i det spil.
men gameplay mæssigt.. så ved jeg godt at man ikke kan samligne PGR2 med GT serien... da PGR2 mere er en accade racer.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 3. jun 2004 21:23

Det var da rart at vide... :)

Og game killer.. Slap lige af would'ya? ^^ (Ja jeg er synsk :p)

Men går stadig og venter på Forza Motorsport, og se hvor god den grafik bliver.. Det jeg har set indtil nu, er i hvert fald imponerende...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 3. jun 2004 21:25

Jeg læste en anmeldelse af GT4 demoen, hvor den blev rost for sin grafik.
Samtidigt har jeg også set div. spil på standere, og IMO ser det meget dårligere ud, end på ens eget fjernsyn.

Jeg glæder mig dog til spillet, uanset hvad, men har ikke tænkt mig at bruge 300 på en demo. Ikke GT4.
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 3. jun 2004 21:26

Næh, det er bare sony mentaliteten der spiller ind igen... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 3. jun 2004 21:32

Ahh...nu må du lige, at sammenligne et PS2 spil med et xbox er for det første ikke retfærdigt over for PS2 raceren og GranTurismo4 ER flot!

Desuden har du ikke set GranTurismo4's effekter endnu eftersom de ikke er implementeret i demoen.

Jeg købte selv demoen for 299,- på releasedatoen :)

Og ja, Buktu du ved jo jeg er GranTurismo fan ;) :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf GrillBillerDK » 3. jun 2004 21:33

og efter at havde dyrket denne ( http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ ... logue.html ) video..er jeg 100% sikker på at Den ingame video de bruger er en DEV renderet video og ikke er blevet afspillet på en PS2.. hehe
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Chanozi » 4. jun 2004 00:30

Jeg mener det er helt forkert at sammenligne 2 så vidt forskellige bilspil, uanset om det er GFX, lyd, fysik eller andet.
De er en af guderne til hver sin konsol, og dette afspejles ret ofte af om man er til Xbox eller PS2.
Efter min opfattelse er PGR2 gået hen og blevet en af mange gode grunde til at ha' Xbox, og det samme er GT serien for PS2'en..stadig min opfattelse.

Jeg har tit selv oplevet disse spil-på-tværs-af-konsoltype-diskutioner, da jeg har Xbox, min ælste bror har PS2 og min yngste bror har GC.
Selvom jeg er hardcore Xbox Gamer, vil jeg meget gerne indrømme at GT serien er fantastisk og det samme er PS2'en.
PS2'en; Så "gammel", og stadig kan den levere fantastisk underholdning med spil som feks GT4, som ogz er ret flotte, specielt når man tænker på PS2'ens alder samt mangel på "moderne" hardware.

Min PS2 bror har så købt GT4: Prologue Edition, men jeg har ikke fået prøvet eller set det endnu, da vi bor ca 800km fra hinanden..så jeg kan ikke rigtig vurderer hvor godt GT4: Prologue Edition er endnu, men jeg har nu store forventninger til den og jeg tror nu GT4 bliver helt vild! :D

..men jeg er nu enig med Grillbiller, videoen i linket er render'et..men det ser man jo tit i spil videoerne til de forskellige konsoller samt pc..
Btw denne video er intro videoen til GT4: Prologue Edition.


:: Chanozi
..btw er selv helt vild med PGR2 :wink:
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Slane » 4. jun 2004 10:30

grillbiller skrev:og efter at havde dyrket denne ( http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ ... logue.html ) video..er jeg 100% sikker på at Den ingame video de bruger er en DEV renderet video og ikke er blevet afspillet på en PS2.. hehe


Hvem siger også, at det er ingame grafik?
Seriøst, tror du selv det der er Ingame? Det er hverken en dev renderet ingame-video, eller en almindelig ingame-video... Kig på menneskerne. De bevæger sig alle sammen! Kig på animationernen.... Tjaaaa, det er animationer....

Som Chanozi skriver, så er der flere (mange) der bruger meget bedre grafik i introen, og det gælder for PS2 spil, så vidt som det gælder for XBox-spil....
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron