Xboxlife forum

PGR2 Cone challenge??

Spil med fart på

Indlægaf Chanozi » 4. jun 2004 18:10

Takker TuxPower! :wink:
Ja er sq helt enig!

Jeg lægger et pic op af den gode nyhed med TVR'en asap..
..samt min video af, hvordan jeg klarede den slemme Cone Challenge..fandt nemlig en ret god fidus der :wink:

Helt enig med TuxPower! Har pænt tit slået TVR'z med min dejlige Koenigsegg :D

Jeg synes ogz at den måde med en grøn TVR i Live! Edition er ret gennemtænkt. Der er sq stadig en hel del prestige i at kunne fremvise den rigtige TVR + der er andre farver :D
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Dimling » 7. jun 2004 10:12

Jeg er en af dem som har betalt 40,- for at få TVR'n og synes at det er fedt nok, da jeg alligevel aldrig får gennemført på platin.
Der er ingen tvivl om, at du som mesterhaj ikke skal op i meget mere end super car klassen for at slå en nybegynder med en TVR (live), da de alligevel ikke kan styre den. Men for os andre, som ikke har tiden eller de nødvendige evner til at gennemføre på platin, ja vi er nu meget glade for muligheden for at få TVR bilen, selvom min holdning til ultimate klassen er, at evner klart overstiger bilernes stats.
Dimling
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf NazQuel » 8. jun 2004 10:49

Jamen tillyke med TVRen Chanozi

Jeg synes personligt, at det er lidt latterligt at de giver bilen væk. Det er den bil folk kører efter at få, og så kan folk bare hente bilen...

Så synes man sgu det er lidt spilt at have kørt lang tid for at få den bil, bare kunne have ventet...
Vampyrer er ren fantasi - ligesom nisser, alfer og eskimoer!!
NazQuel
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster