Xboxlife forum

Xbox one S viser ikke billede:-(

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one S viser ikke billede:-(

Indlægaf Jake242 » 6. okt 2017 19:28

Hej Alle,

Jeg har lige siddet en times tid og browset på den russiske store(for at finde noget at købe for mine resterende 201 rubler efter køb af forza ultimate) køber nba playgrounds og opdatere et par spil. Sætter opdates’ne på pause så nba kan download først... da det er på 8,8 gb så vælger jeg at slå over på tv(har ikke den hurtigste net udbyder) kigger efter 10 min og der er den på 33%... slår væk igen. Senere, nok en 50 min efter slår jeg over for at se hvordan det går, og skærmen er bare sort. Min xbox lyser og kører som den hele tiden har gjort. Nå jeg tænder og slukker et par gange, ind og ud med hdmi, prøver andre hdmi inputs, bypasser min reciever og direkte i fjernsynet... nothing works. Bliver desperat og prøver at smide den i et andet fjernsyn med et andet hdmi kabel men lige lidt hjælper det... den nægter at vise et billede. Controlleren kan ikke connecte(selv om det sidder i med usb)

Hjælp?! Hvad satan gør jeg? Har prøvet at hard-resette med at holde 10 sek men der sker kun at den slukker.

Mvh Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox one S viser ikke billede:-(

Indlægaf JohnH » 6. okt 2017 20:23

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox one S viser ikke billede:-(

Indlægaf Jake242 » 16. okt 2017 06:44

End of an era - og dog, får smidt den til reperation/ får en ny - som så skal sælges, blev simpelhen fanget i nu'et og bestilte en xbox one x hos coolshop:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron