Xboxlife forum

centric returns - det bliver vildere end nogensinde

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

centric returns - det bliver vildere end nogensinde

Indlægaf centric dk » 24. sep 2017 19:08

Jeg forudbestilte i sin tid to Xbox 360 til launch, forudbestilte Elite udgaven da den kom. Jeg vandt en af de 100 unikt nummereret Xbox 360 PGR100 limited edition og har sidenhen haft flere forskellige 360'er. Jeg nåede aldrig med på Xbox One vognen, men One X og 4K HDR kunne jeg ikke stå for, så den er nu forudbestilt og nyt tv indkøbt. :D

Jeg har tidligere været meget aktiv herinde, og det er dejligt at se der stadig er gang i siden. :D Dengang var det coolshop der var billigst til spil, og xboxlive var billigst at købe som gavekort via en af brugerne herinde. Ligeledes har jeg ret aktiv med at købe og sælge spil her på siden.

Men nu kan godt bruge nogle tips og tricks fra eksperterne, da market i mellemtiden er udviklet sig til en jungle, tjek priserne fra min lokale Elgiganten herunder. :roll:

Billede

Til X'eren skal jeg have Assassin's Creed Origins, prøve Halo 5 og har allerede købt Gears of War 4. Hvilke andre spil bør jeg smide i maskinen, og hvem er jeres foretrukne spilpusher? Hvordan tilslutter jeg bluetooth høretelefoner og hvad er jeres bedste tip?

centric dk
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582

+2

Re: centric returns - det bliver vildere end nogensinde

Indlægaf CaptainKicker » 24. sep 2017 19:52

Jeg er begyndt, og købe alt over Xboxen digitalt. Det er bare lettere.

Men velkommen tilbage! Godt at se dig igen :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: centric returns - det bliver vildere end nogensinde

Indlægaf Lord Beef Jerky » 29. sep 2017 17:41

Jeg er også hoppet på digitalt. Det er nemmere og billigere. Især når gamesharing er en mulighed. Find en kammerat, du stoler på, og prisen på et nyt spil bliver halveret. Hvis du køber igennem den amerikanske xbox store, koster et digitalt spil under 400 som nyt - hvis du kan dele den pris op med en kammerat, lander du så på under 200 kr for et helt nyt spil. Anyway - det er sådan, jeg gør det, og det har fungeret perfekt i de tre år, jeg har gjort det.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+1

Re: centric returns - det bliver vildere end nogensinde

Indlægaf centric dk » 29. sep 2017 18:17

Cool. Tak for tips. Betyder det at 'my home Xbox' skal stå hjemme hos ham, og hans 'hjemme Xbox' skal stå hos mig?
Hvordan køber jeg i den Amerikansk Xbox store, direkte på boxen eller via en mobil/computer?
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: centric returns - det bliver vildere end nogensinde

Indlægaf Lord Beef Jerky » 30. sep 2017 21:41

centric dk skrev:Cool. Tak for tips. Betyder det at 'my home Xbox' skal stå hjemme hos ham, og hans 'hjemme Xbox' skal stå hos mig?
Hvordan køber jeg i den Amerikansk Xbox store, direkte på boxen eller via en mobil/computer?


Ja, det er præcis sådan det skal sættes op.

Jeg køber amerikanske gavekort via Amazon (hvilket jeg nok skal til at finde andetsteds, da det nogle gange tager lidt tid, da de skal tjekke op på ens digitale køb konstant), og har sat min Xbox App på iPaden til at være amerikansk. Så tænder jeg Tunnelbear, sætter den til USA, starter Xbox Appen, indløser gavekortene og køber spillene der. Luder måske besværligt, men når man har gjort det en gang, går det lynhurtigt derfra.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster