Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JohnH » 15. nov 2017 20:43

Benja190782 skrev:^^
Ja Rise of the Tomb Raider ser utroligt lækkert ud (glæd dig til 4K) og en af de fede detaljer er også, at man selv kan vælge mellem 4K@30fps eller 1080p@60fps.

Sådan en feature burde der være i alle spil til Xbox One X.


Kan den ikke køre 60 fps i 4K???
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Erroneus » 15. nov 2017 23:03

JohnH skrev:
Benja190782 skrev:^^
Ja Rise of the Tomb Raider ser utroligt lækkert ud (glæd dig til 4K) og en af de fede detaljer er også, at man selv kan vælge mellem 4K@30fps eller 1080p@60fps.

Sådan en feature burde der være i alle spil til Xbox One X.


Kan den ikke køre 60 fps i 4K???

Jo men ikke i det nyeste Tomb Raider. 60FPS i 4K kræver rigtigt meget power, hvis det er spil hvor grafikken er helt i topsædet. Men der findes skam spil som kan levere det, f.eks. Forza 7 og Wolfenstein II, og det er jo begge pæne spil.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 4. jan 2018 10:43

Angående blæser støj fra Xbox One X.

Jeg spillede Wolfenstein II for første gang i går, og der kører blæseren hele tiden, så det er ikke til at holde ud at høre på.

Er der nogen af jer andre der har spillet Wolfenstein II på den nye X og også har problemer med larmende blæser?
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf susperia » 4. jan 2018 10:56

Renoldo skrev:Angående blæser støj fra Xbox One X.

Jeg spillede Wolfenstein II for første gang i går, og der kører blæseren hele tiden, så det er ikke til at holde ud at høre på.

Er der nogen af jer andre der har spillet Wolfenstein II på den nye X og også har problemer med larmende blæser?

Jeg har gennemført det på One X, og der var det ikke så slemt, den pustede ligesom ud engang imellem, hvor den lige gik op i hastighed nogle sekunder.
Min står ovenpå et tv møbel, men næsten helt op til væggen.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 4. jan 2018 11:15

susperia skrev:
Renoldo skrev:Angående blæser støj fra Xbox One X.

Jeg spillede Wolfenstein II for første gang i går, og der kører blæseren hele tiden, så det er ikke til at holde ud at høre på.

Er der nogen af jer andre der har spillet Wolfenstein II på den nye X og også har problemer med larmende blæser?

Jeg har gennemført det på One X, og der var det ikke så slemt, den pustede ligesom ud engang imellem, hvor den lige gik op i hastighed nogle sekunder.
Min står ovenpå et tv møbel, men næsten helt op til væggen.


Min står i et møbel, men efter mening så burde der være luft nok omkring den.
Men det kan være at jeg skal prøve at sætte den ovenpå.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Stoffer » 4. jan 2018 11:19

Prøvede for første gang i går at sætte min One X til min kammerats LGB7 OLED tv.
Den har alle grønne flueben, så alt var jo perfekt.

Men under spillet så blinkede skærmen sort engang imellem. Ligesom om den taber forbindelsen, og så får den igen. Den har aldrig gjort det på mit normale 1080p tv derhjemme.

Jeg bruger det originale HDMI kabel. Andre der har oplevet det samme, og evt. ved om der kan gøres noget?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. jan 2018 11:28

Har i prøvet en anden hdmi port ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Stoffer » 4. jan 2018 13:07

Niki Lauda DK skrev:Har i prøvet en anden hdmi port ?


Nej, det har vi faktisk ikke. :)
Men HDMI porten plejer at fungere til hans PC, uden at "blinke".
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf TheMadMan1 » 4. jan 2018 16:09

Stoffer skrev:
Niki Lauda DK skrev:Har i prøvet en anden hdmi port ?


Nej, det har vi faktisk ikke. :)
Men HDMI porten plejer at fungere til hans PC, uden at "blinke".


Har i prøvet med et andet kabel( et bedre kabel)?
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf tue69 » 5. jan 2018 00:33



En lille "svirper" fra Honest Trailers - den er nu ganske harmløs og sjov, men alligevel lige en trigger warning til de værste fanboys.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 5. jan 2018 11:08

Renoldo skrev:
susperia skrev:
Renoldo skrev:Angående blæser støj fra Xbox One X.

Jeg spillede Wolfenstein II for første gang i går, og der kører blæseren hele tiden, så det er ikke til at holde ud at høre på.

Er der nogen af jer andre der har spillet Wolfenstein II på den nye X og også har problemer med larmende blæser?

Jeg har gennemført det på One X, og der var det ikke så slemt, den pustede ligesom ud engang imellem, hvor den lige gik op i hastighed nogle sekunder.
Min står ovenpå et tv møbel, men næsten helt op til væggen.


Min står i et møbel, men efter mening så burde der være luft nok omkring den.
Men det kan være at jeg skal prøve at sætte den ovenpå.


Har nu testet med X oven på møbel, men det hjalp ikke.
Jeg testede også lige Forza 7, og når det kører så kan man kun svagt høre blæseren. Der er ikke mere blæser støj end når den er på dashboard.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf susperia » 5. jan 2018 12:16

Jeg prøver lige at starte det op igen senere, er det lige med det samme, eller skal du have spillet lidt tid?

Edit: Nu har jeg prøvet 10 minutters tid, og jeg kan da godt høre den, men jeg skal slukke lyden for at kunne, det er ca 3.5 meter væk, og det er virkelig meget lidt på den afstand.
Min Ps4 pro larmer meget mere.
Senest rettet af susperia 5. jan 2018 13:05, rettet i alt 2 gange.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Marddos » 5. jan 2018 12:39

Jeg fik en Xbox One X til jul, som det nok er på tide, jeg får sat ordentligt til, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg gør mht. overførsel af spildata fra min gamle konsol.

Er disse data (f.eks. mine FIFA karrierer, Quantum Break fremskridt, osv.) tilknyttet min bruger eller skal jeg gøre noget aktivt, så jeg kan starte, hvor jeg slap?
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 5. jan 2018 14:02

susperia skrev:Jeg prøver lige at starte det op igen senere, er det lige med det samme, eller skal du have spillet lidt tid?

Edit: Nu har jeg prøvet 10 minutters tid, og jeg kan da godt høre den, men jeg skal slukke lyden for at kunne, det er ca 3.5 meter væk, og det er virkelig meget lidt på den afstand.
Min Ps4 pro larmer meget mere.


Der går lige et lille øjeblik fra jeg er startet op på en bane, så går den igang med at blæse igennem.
Når der kører video i spillet så er der ikke meget støj fra blæseren, jeg kan tydeligt høre at den holder op når der er video.
Jeg ved ikke om jeg skal prøve at kontakte Xbox support, da det indtil nu kun er dette spil hvor den går amok. Jeg har spillet meget AC og lige testet Forza 7, og der kan jeg godt høre maskinen, men det er ikke så meget.
Jeg har læst andre steder på nettet, at der er forskel på hvor meget blæserne larmer, så hvis den kunne byttes til en mere lydløs, så ville det da være rart.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 5. jan 2018 16:07

Mystisk... jeg bemærkede i forgårs da jeg spillede, at min Xbox One larmede HELT VILDT - det har den aldrig gjort før og den stod faktisk bare på startmenuen i Gears of War.

Jeg ved dog ikke om det skyldes spillet eller om det er noget generelt, for jeg har ikke prøvet det spil før og har ikke lige fået testet med andre endnu.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron