Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2017 03:04

Så fik Microsoft annonceret den nye Xbox One X konsol (tidligere kendt som Project Scorpio / Xbox Scorpio), og for mig at se, så ser det ud til at de prøver at undgå at lave samme fejl som da de lancerede Xbox One. Eksempelvis så kan man bruge alt sin eksisterende hardware og det samme med spillene man allerede har på den nye Xbox One X og så har de (igen) lovet at den udkommer "world wide", den 7. november. Jeg krydser fingre for at det holder denne gang :mrgreen:

I denne tråd kan vi skrive om andre nyheder omkring Xbox One X konsollen.

Microsoft Danmark har allerede været ude med den danske pris på konsollen:
Dansk pris for Xbox One X

Billede



Hvad synes I om den kommende konsol og ikke mindst prisen på 3999 kroner?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Askinas » 12. jun 2017 03:16

Syntes prisen er helt fair :)
Og denne konsol skal bare ejes! Skal da spille Forza 7 og Project Cars 2 i 4K
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf allanb » 12. jun 2017 04:58

Prisen er 1000 kr. ved siden af, hvis de vil konkurrere med Sony om 4K spil markedet. Men har man ikke set det før?

Der går sikkert kun 3-4 måneder så må de dumpe prisen til for at sælge nogle enheder.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niculla2 » 12. jun 2017 07:34

Den perfekte box til bilspil. Forza 7 så vildt ud.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 12. jun 2017 07:37

Der virkeligt lovende ud og ægte 4k lyder godt.

Spil kataloget skal dog understøtte den nye konsol bedre for at jeg hopper på ved launch.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2017 09:22

Egemar07 skrev:Kan man forvente et indbytningstilbud fra gamestop af? og er der nogen der ved hvor meget afslag de plejer at give ved indbytningstilbud? :)


ja, det kan man godt .. hvor meget de vil give for din gamle Xbox må tiden vise ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf BECH DK » 12. jun 2017 09:23

Er lidt i tvivl, men vil den køre 1080p spil i 60 FPS?
LIVETAG: II BechDK II


[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/bech+dk.jpg[/img][/url]
BECH DK
Niveau 2
 
Indlæg: 180


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2017 09:29

Fed maskine uden tvivl .. rigtig lækker hardware .. men savnede seriøst nogle exclusive AAA+ titler der kan retfærdiggøre et køb af en One X.

Men jeg hopper nok på alligevel, bare for at nyde Multiplatforms titlerne på den bedst mulige måde...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2017 09:31

BECH DK skrev:Er lidt i tvivl, men vil den køre 1080p spil i 60 FPS?


Det burde ikke være et problem. Men den tryller ikke et 30FPS spil om til 60 FPS uden en patch, .. Så det er jo op til udviklerne at få det til at ske.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ALIE » 12. jun 2017 09:35

Super lækker Console men med nærmest alt også på PC og med min Gaming PC snart i hus er jeg mere sikker på at Xbox One nok var min sidste ikke Nintendo console. Lidt trist
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2017 11:59

Er der nogen der har hørt noget om, at man kan skifte harddisk i den? Som jeg skrev i den anden tråd, så undrer jeg mig over den der lille dims og jeg kan se på bagsiden af konsollen at der er en skrue samme sted....

Billede

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf spif2001 » 12. jun 2017 12:29

allanb skrev:Prisen er 1000 kr. ved siden af, hvis de vil konkurrere med Sony om 4K spil markedet. Men har man ikke set det før?

Der går sikkert kun 3-4 måneder så må de dumpe prisen til for at sælge nogle enheder.

PS4 Pro kan vel ikke afvikle 4K spil?

Den kan vel bare vise 4K film?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2017 12:32

Nu sidder jeg lige og kigger nærmere på hvad Microsoft egentlig har skrevet - det ser sgu ud til at den kommer med en strømforsyning? Strømporten ligner da ellers den vi har set på Xbox One S?

Every Xbox One X unit will come with a 1TB hard drive, a matching Xbox Wireless Controller, HDMI cable, power supply, a 1-month free Xbox Game Pass subscription and a 14-day free Xbox Live Gold membership.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2017 13:21

Ja, det er jeg også kommet frem til - det må være en skrivefejl på Xbox.com - i samme artikel står der at den er intern, så det må være et "power cable" de mener og ikke "power supply".
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf allanb » 12. jun 2017 14:27

spif2001 skrev:
allanb skrev:Prisen er 1000 kr. ved siden af, hvis de vil konkurrere med Sony om 4K spil markedet. Men har man ikke set det før?

Der går sikkert kun 3-4 måneder så må de dumpe prisen til for at sælge nogle enheder.

PS4 Pro kan vel ikke afvikle 4K spil?

Den kan vel bare vise 4K film?

En pro afvikler de spil der er pro optimeret i dynamisk 4k.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron