Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 28. okt 2017 19:20

Benja190782 skrev:Så går rygterne at Xbox One X er forsinket - muligvis til December.

MS skulle angiveligt have bekræftet det ifølge flere YT'ere.

Er der mon noget om snakken?


Har jeg svært ved at tro på, i såfald må det være noget logistisk. Men så må ms ud med noget kompensation.... vi sidder jo her og venter allerede!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 28. okt 2017 20:02

Benja190782 skrev:Så går rygterne at Xbox One X er forsinket - muligvis til December.

MS skulle angiveligt have bekræftet det ifølge flere YT'ere.

Er der mon noget om snakken?


Den kommer når den kommer. Jeg er ganske rolig. Får jeg den ikke den 7. november så overlever jeg :mrgreen:

Men ja, der kunne da godt være noget om det, når de på MS egen side skriver : Sendes senest den 30/11/2017
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 28. okt 2017 20:07

Det er lidt nederen, at man ikke kan planlægge noget. Jeg har taget ferie i uge 45, som jeg bliver nød til at flytte nu.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lodberg » 28. okt 2017 20:11

Jeg har snakket med MS. De siger det er UPS, som ikke længere kan overholde den tidligere indgået aftale mht. levering.
Konsollerne er i DK, men det er altså leveringen fra MS til hjemmeadressen den er galt med. Så det gælder altså kun for dem der har bestilt hos MS med levering til en adresse. Man skulle tro det var løgn. Alle andre butikker har ingen problemer, men leverandøren selv har.....ynk
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197

+3

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Chaui » 28. okt 2017 21:39

Er det ikke os lidt voldsomt og tage ferie i en uge, fordi der kommer en Xbox? ☺️
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 28. okt 2017 21:55

Not if you're a true gamer!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 28. okt 2017 22:57

Chaui skrev:Er det ikke os lidt voldsomt og tage ferie i en uge, fordi der kommer en Xbox? ☺️


Jeg tænkte det samme :) Jeg er ikke engang sikker på at jeg får den sat til samme dag som jeg henter den :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 29. okt 2017 10:04

Lodberg skrev:Jeg har snakket med MS. De siger det er UPS, som ikke længere kan overholde den tidligere indgået aftale mht. levering.
Konsollerne er i DK, men det er altså leveringen fra MS til hjemmeadressen den er galt med. Så det gælder altså kun for dem der har bestilt hos MS med levering til en adresse. Man skulle tro det var løgn. Alle andre butikker har ingen problemer, men leverandøren selv har.....ynk


Så UPS skal pludseligt bruge 1 måned på at køre konsollerne ud til modtagerne ? Det lyder underligt i mine ører.
Oh well, Amazon skriver fortsat at jeg vil modtage min Project Scorpio edition til planlagt tid. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lodberg » 29. okt 2017 13:54

Jeg fatter heller ikke hvordan det kan hænge sammen, men det er fra Xbox support dk.
Hvor kan de ikke bare vælge et andet firma så?

ShumwayDK skrev:
Lodberg skrev:Jeg har snakket med MS. De siger det er UPS, som ikke længere kan overholde den tidligere indgået aftale mht. levering.
Konsollerne er i DK, men det er altså leveringen fra MS til hjemmeadressen den er galt med. Så det gælder altså kun for dem der har bestilt hos MS med levering til en adresse. Man skulle tro det var løgn. Alle andre butikker har ingen problemer, men leverandøren selv har.....ynk


Så UPS skal pludseligt bruge 1 måned på at køre konsollerne ud til modtagerne ? Det lyder underligt i mine ører.
Oh well, Amazon skriver fortsat at jeg vil modtage min Project Scorpio edition til planlagt tid. :)
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. okt 2017 15:05

Jeg tror (håber) at det er en misforståelse ... de første Xbox One X konsoller som blev solgt via Microsofts egen shop, der stod releasedagen til den officielle inden at de blev udsolgt. Da næste batch kom, så blev den forventede modtagedato rykket til slut november - sikkert fordi de først forventer at få næste batch på lager der.

Mit gæt er, at dem der har bestilt hos Microsoft får dem til tiden, med mindre at man har bestilt fra det 2 eller 3 batch som blev sat til salg. Men det er selvfølgelig udelukkende gætteri fra min side :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 29. okt 2017 15:20

Jeg har umiddelbart kun kunne finde en youtube video der fortæller om forinkelse og der er forsinkelsen angiveligt hos Amazon.
Men onde tunger vil det, at han er den eneste xbox youtube'er, der ikke har fået en af de flotte unboxing eksemplarer der er lavet en masse video'er af de seneste dage.

Så jeg håber bare det er onde rygter. Skulle den blive lidt forsinket, så overlever jeg fint med det, så længe vi ikke skal vente til december.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf ShumwayDK » 29. okt 2017 19:32

Så er det officielt!!

Xbox One X er ikke forsinket iflg Phil Spencer.
https://gamingbolt.com/xbox-one-x-shipments-are-not-delayed-phil-spencer-debunks-rumors
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. okt 2017 19:41

Jeg tror også, at hvis den var blevet forsinket, så havde vi hørt om det tidligere og ikke kun en uge før :)

Men det betyder jo ikke, at der ikke kan være mangel på dem i butikkerne, som vi jo nogle gange har set med nye konsoller.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 29. okt 2017 23:35

Morten Skou skrev:Jeg tror også, at hvis den var blevet forsinket, så havde vi hørt om det tidligere og ikke kun en uge før :)

Men det betyder jo ikke, at der ikke kan være mangel på dem i butikkerne, som vi jo nogle gange har set med nye konsoller.


Korrekt .. Gamestop kunne ikke love 100% at jeg fik en på release , den har jo dog hørt før og er alligevel endt op med en .. ellers er det jo bare at vente, den kommer når den kommer :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf DanniLaursen » 30. okt 2017 17:44

Nogle der ved hvilken 4k skærm man skal købe til den nye xbox
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron