Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. jan 2018 20:21

Jeg har nogle gange oplevet i Asassins Creed Origins at blæseren går helt amok i tyve sekunder og bliver derefter stille igen.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf allanb » 6. jan 2018 10:58

Marddos skrev:Jeg fik en Xbox One X til jul, som det nok er på tide, jeg får sat ordentligt til, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg gør mht. overførsel af spildata fra min gamle konsol.

Er disse data (f.eks. mine FIFA karrierer, Quantum Break fremskridt, osv.) tilknyttet min bruger eller skal jeg gøre noget aktivt, så jeg kan starte, hvor jeg slap?


Hvis du har cloud save slået til, så er det bare at logge ind på X'eren og loade spillet, så henter den selv din gemte data.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf allanb » 6. jan 2018 11:02

Andre der oplever at deres maskine ikke slukker selvom man vælger shut down? Den slukker for HDMI signal, men den bliver ved med at lyse i xbox knappen på både controller og maskine. Det gør den lige indtil man holder knappen inden indtil den slukker.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Marddos » 6. jan 2018 11:09

allanb skrev:
Marddos skrev:Jeg fik en Xbox One X til jul, som det nok er på tide, jeg får sat ordentligt til, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg gør mht. overførsel af spildata fra min gamle konsol.

Er disse data (f.eks. mine FIFA karrierer, Quantum Break fremskridt, osv.) tilknyttet min bruger eller skal jeg gøre noget aktivt, så jeg kan starte, hvor jeg slap?


Hvis du har cloud save slået til, så er det bare at logge ind på X'eren og loade spillet, så henter den selv din gemte data.


Tak for svaret!

Hvordan tjekker jeg om det er slået til? Og hvad hvis jeg ikke har? :-)
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf allanb » 7. jan 2018 15:34

Det sker idag automatisk, så længe man signer ind på sin xbox account når man spiller. I hvertfald på sin hjemme xbox.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Renoldo » 8. jan 2018 16:26

Mike JezZ skrev:Jeg har nogle gange oplevet i Asassins Creed Origins at blæseren går helt amok i tyve sekunder og bliver derefter stille igen.


Jeg har også oplevet at den går amok når jeg spiller AC Origins, men kun 4 til 5 sekunder af gangen, resten af tiden kører den normalt.

Er der nogen der ved om blæseren kører mere, hvis man kører 4K, end hvis man kun kører 1080?

Jeg kører kun 1080 endnu, men kunne godt være lidt nervøs for 4K og blæser støj.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf susperia » 9. jan 2018 14:01

Renoldo skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg har nogle gange oplevet i Asassins Creed Origins at blæseren går helt amok i tyve sekunder og bliver derefter stille igen.


Jeg har også oplevet at den går amok når jeg spiller AC Origins, men kun 4 til 5 sekunder af gangen, resten af tiden kører den normalt.

Er der nogen der ved om blæseren kører mere, hvis man kører 4K, end hvis man kun kører 1080?

Jeg kører kun 1080 endnu, men kunne godt være lidt nervøs for 4K og blæser støj.

Man skulle jo tro, at den kom på mere arbejde? men jeg spillede det netop i 4K, og det lyder til at min alligevel har sagt mindre end din, som kørte 1080.
Så umiddelbart, vil jeg ikke tror det er den store forskel.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 12. jan 2018 10:43

Er jeg den eneste der oplever ekstrem lag på dashboardet? Mellem 3-4 sekunders forsinkelser. Det sker efterhånden 2 ud af 3 gange nu.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 12. jan 2018 11:05

^ Nej det sker også på min standard Xbox. Jeg tror det er servicen og ikke maskinerne den er gal med
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Jake242 » 13. jan 2018 13:01

susperia skrev:Jeg prøver lige at starte det op igen senere, er det lige med det samme, eller skal du have spillet lidt tid?

Edit: Nu har jeg prøvet 10 minutters tid, og jeg kan da godt høre den, men jeg skal slukke lyden for at kunne, det er ca 3.5 meter væk, og det er virkelig meget lidt på den afstand.
Min Ps4 pro larmer meget mere.


Sony har indgået samarbejde med Elektrolux om brug af komponenter, meningen er at dæmpe lyden så den ikke larmer mere end en Elektrolux støvsuger https://m.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+5

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf gydfs1 » 24. jun 2018 10:59

Yo er der nogle der har oplevet at jeres Xbox one x slukker ned midt i et spil?
Xbox one x er kun en uge gamle
Har Google rundt desværre ud held
Billede
gydfs1
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. jun 2018 11:19

gydfs1 skrev:Yo er der nogle der har oplevet at jeres Xbox one x slukker ned midt i et spil?
Xbox one x er kun en uge gamle
Har Google rundt desværre ud held


Altså som i at Xboxen slukker helt? Eller er det bare spillet der crasher så du ryger tilbage til hovedmenuen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf gydfs1 » 24. jun 2018 16:52

Morten Skou skrev:
gydfs1 skrev:Yo er der nogle der har oplevet at jeres Xbox one x slukker ned midt i et spil?
Xbox one x er kun en uge gamle
Har Google rundt desværre ud held


Altså som i at Xboxen slukker helt? Eller er det bare spillet der crasher så du ryger tilbage til hovedmenuen?


Den slukker helt, også blik controller bare og Xbox skal man tænde på knappen
Billede
gydfs1
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf hahamu » 24. jun 2018 17:36

gydfs1 skrev:Yo er der nogle der har oplevet at jeres Xbox one x slukker ned midt i et spil?
Xbox one x er kun en uge gamle
Har Google rundt desværre ud held


Det er faktisk sket for mig to gange over de omkring syv måneder jeg har haft den.
Et sådan shutdown er et typisk symptom på overophedning, men jeg har ikke gjort mig noget research.
hahamu
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf gydfs1 » 24. jun 2018 17:41

hahamu skrev:
gydfs1 skrev:Yo er der nogle der har oplevet at jeres Xbox one x slukker ned midt i et spil?
Xbox one x er kun en uge gamle
Har Google rundt desværre ud held


Det er faktisk sket for mig to gange over de omkring syv måneder jeg har haft den.
Et sådan shutdown er et typisk symptom på overophedning, men jeg har ikke gjort mig noget research.


Det var også min første tanke, det er også det der kommer frem når man Google det
Billede
gydfs1
Niveau 1
 
Indlæg: 62


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster