Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. sep 2017 15:27

Skillfulsheep skrev:Nu demonstrerer jeg lige min uvidenhed, men jeg har et spørgsmål, som jeg har funderet lidt over. Når Xbox One X bliver released, kommer der så Xbox One X spil, eller vil det være de præcist samme spil man køber til Xbox One, som til Xbox One X? Jeg spørger mest for at vide, om jeg eksempelvis ved køb af Destiny 2 til min Xbox One kan risikere, at jeg om et par måneder skal ud og købe en bestemt Xbox One X-edition, når jeg opgraderer til denne?

Der kommer ikke One X-spil, begge maskiner afspiller One-spil, hvor One X afvikler dem med bedre grafik.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7

By: Jægerspris

Indlægaf Firephreakk » 20. sep 2017 09:07

Så kan man forudbestille den "normale" udgave af Xbox One X, for dem der ikke ville/kunne få en Scorpio Edition.

Microsoft har den på siden nu, og den kan proppes i kurven.
Billede
Firephreakk
Niveau 6

Indlægaf Mike JezZ » 20. sep 2017 09:09

Den ser stilfuld og lækker ud, men jeg holder mig til min Scorpio-udgave :P One X kan jo altid købes senere, når den om nogle år er blevet billig.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7

Indlægaf Slimjay DK » 20. sep 2017 09:35

coolshop og gamestop har dem også ...
PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One S / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8

By: Frederikssund

Indlægaf Mike JezZ » 20. sep 2017 13:36

Ja, selvfølgeligt, eftersom der er åbnet op for normale forudbestillinger :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. sep 2017 13:58

Mike JezZ skrev:
Skillfulsheep skrev:Nu demonstrerer jeg lige min uvidenhed, men jeg har et spørgsmål, som jeg har funderet lidt over. Når Xbox One X bliver released, kommer der så Xbox One X spil, eller vil det være de præcist samme spil man køber til Xbox One, som til Xbox One X? Jeg spørger mest for at vide, om jeg eksempelvis ved køb af Destiny 2 til min Xbox One kan risikere, at jeg om et par måneder skal ud og købe en bestemt Xbox One X-edition, når jeg opgraderer til denne?

Der kommer ikke One X-spil, begge maskiner afspiller One-spil, hvor One X afvikler dem med bedre grafik.

Endnu gør der ikke, men MS har ikke udelukket muligheden for at det kan ske i fremtiden.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8

By: Aarhus

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » 20. sep 2017 17:12

Husk lige at hvis I planlægger at forudbestille Xbox One X hos en af Xboxlife's samarbejdspartnere (Microsoft, CDon, Coolshop, Amazon), så kan I gøre det via os og samtidig støtte Xboxlife:
http://www.xboxlife.dk/news/forudbestil ... 13525.html
Morten Skou
Redaktør

+2

Indlægaf allanb » 20. sep 2017 21:22

Tror sgu ikke jeg vil give 4k for at spille spil i 4k :D Prisen er simpelthen alt for høj i forhold til hvad den kan mere end en XB1 S.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5

By: Slangerup

+1

Indlægaf Slimjay DK » 21. sep 2017 10:51

allanb skrev:Tror sgu ikke jeg vil give 4k for at spille spil i 4k :D Prisen er simpelthen alt for høj i forhold til hvad den kan mere end en XB1 S.

hehe, bare det den kan spille spillene ordentligt er vel god nok grund til at smide 4K, hvis man er gamer :mrgreen:
PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One S / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8

Indlægaf Erroneus » 2. okt 2017 22:24

Xbox One X Scorpio Teardown and Reassembly

Billede
Erroneus
Niveau 6

+2

Indlægaf ALIE » 2. okt 2017 22:43

Tror ikke jeg kan tælle hvor mange gange han har hakket lidt på konsoller. Så det viser da lidt fra Microsoft at lade ham splitte den.
Billede
ALIE
Niveau 7

Indlægaf Randløv » 4. okt 2017 13:03

Er hermed ejer af en Xbox One S. (Skiftet fra Playstation) snart Xbox One X.
Randløv
Niveau 0

By: Slagelse

+3

Indlægaf Derp » 4. okt 2017 21:32

Morten Skou skrev:Husk lige at hvis I planlægger at forudbestille Xbox One X hos en af Xboxlife's samarbejdspartnere (Microsoft, CDon, Coolshop, Amazon), så kan I gøre det via os og samtidig støtte Xboxlife:

Ved du om der er nogle af jeres samarbejdspartnere som kommer med et trade in tilbud?
Derp
Niveau 4

Indlægaf Slimjay DK » 6. okt 2017 09:42

Derp skrev:
Morten Skou skrev:Husk lige at hvis I planlægger at forudbestille Xbox One X hos en af Xboxlife's samarbejdspartnere (Microsoft, CDon, Coolshop, Amazon), så kan I gøre det via os og samtidig støtte Xboxlife:

Ved du om der er nogle af jeres samarbejdspartnere som kommer med et trade in tilbud?

Hvis der er nogle der kommer med noget, så er det nok gamestop.
Slimjay DK
Niveau 8

Indlægaf Firephreakk » 6. okt 2017 16:58

Slimjay DK skrev:
Derp skrev:

Hvis der er nogle der kommer med noget, så er det nok gamestop.

De svarede mig på Facebook i går, at de ikke havde noget endnu.

Ifølge butikken i Rødovre havde de dog set tilbuddene, og han regnede med de gik online i sidste uge, da jeg spurgte for tre uger siden.
Billede
Firephreakk
Niveau 6

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt