Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 30. aug 2017 10:43

Jeg mener bestemt ikke at framerate er ligegyldigt. Højere billedhastighed giver mindre inputlag, så jeg ved bestemt at det gør en forskel. Men en stor mængde konsolspillere er totalt ligeglade med framerate og kan hverken se eller mærke forskel.

Men det gør stadig ikke en elendig spiller til pro, hvis han spiller mod en hvor spillet kører 30 fps og han selv spiller med 60 fps.

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg er glad for at One X giver brugeren en opgradering overalt, og ikke kun ved singleplayer-oplevelser ligesom PS4 Pro.


Lad os nu se .. det er helt op til udviklerne :wink:


Jep, i modsætning til PlayStation 4 og Pro :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 30. aug 2017 10:45

Nu fik jeg lige edited min post ..

Jep, i modsætning til PS4 / PS4 Pro

Men som Microsoft Studios GM, Shannon Loftis siger

Developer choice, but as a developer I would bet no one chooses different framerates for mp games ever.

Og det tror jeg hun har ganske ret i ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 30. aug 2017 11:38

Slimjay DK skrev:Nu fik jeg lige edited min post ..

Jep, i modsætning til PS4 / PS4 Pro

Men som Microsoft Studios GM, Shannon Loftis siger

Developer choice, but as a developer I would bet no one chooses different framerates for mp games ever.

Og det tror jeg hun har ganske ret i ....


Hvis spillet kan kører 60 fps i både kampagne og online på XO mens det er 30 fps på One, så tvivler jeg på at udvikleren reducererer billedhastigheden i spillets onlinedel.

Men udviklere er mærkelige, så kan være jeg tager fejl. Jeg håber det ikke ;-)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf dalingo » 30. aug 2017 12:17

Mike JezZ skrev:
Men udviklere er mærkelige, så kan være jeg tager fejl. Jeg håber det ikke ;-)



Hov hov! Udviklere er IKKE mærkelige. Men det er derimod Product Managers, Product Owners og hvad firmaer eller finder på for at holde udviklernes kreativitet nede :D
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 31. aug 2017 08:17

Mike JezZ skrev:
Købe den til 4,000 for at tjene 2,000 på den? Hm. Jeg ville hellere beholde den :D


Nu er det jo heller ikke sikkert, de overhovedet kan sælges til den pris, men 2000 kr skattefrit skulle jeg mene, var en temmelig god timeløn =)
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 4. sep 2017 15:04

Nu demonstrerer jeg lige min uvidenhed, men jeg har et spørgsmål, som jeg har funderet lidt over. Når Xbox One X bliver released, kommer der så Xbox One X spil, eller vil det være de præcist samme spil man køber til Xbox One, som til Xbox One X? Jeg spørger mest for at vide, om jeg eksempelvis ved køb af Destiny 2 til min Xbox One kan risikere, at jeg om et par måneder skal ud og købe en bestemt Xbox One X-edition, når jeg opgraderer til denne?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. sep 2017 15:27

Skillfulsheep skrev:Nu demonstrerer jeg lige min uvidenhed, men jeg har et spørgsmål, som jeg har funderet lidt over. Når Xbox One X bliver released, kommer der så Xbox One X spil, eller vil det være de præcist samme spil man køber til Xbox One, som til Xbox One X? Jeg spørger mest for at vide, om jeg eksempelvis ved køb af Destiny 2 til min Xbox One kan risikere, at jeg om et par måneder skal ud og købe en bestemt Xbox One X-edition, når jeg opgraderer til denne?


Der kommer ikke One X-spil, begge maskiner afspiller One-spil, hvor One X afvikler dem med bedre grafik.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Firephreakk » 20. sep 2017 09:07

Så kan man forudbestille den "normale" udgave af Xbox One X, for dem der ikke ville/kunne få en Scorpio Edition.

Microsoft har den på siden nu, og den kan proppes i kurven.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 20. sep 2017 09:09

Den ser stilfuld og lækker ud, men jeg holder mig til min Scorpio-udgave :P One X kan jo altid købes senere, når den om nogle år er blevet billig.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. sep 2017 09:35

coolshop og gamestop har dem også ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 20. sep 2017 13:36

Ja, selvfølgeligt, eftersom der er åbnet op for normale forudbestillinger :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. sep 2017 13:58

Mike JezZ skrev:
Skillfulsheep skrev:Nu demonstrerer jeg lige min uvidenhed, men jeg har et spørgsmål, som jeg har funderet lidt over. Når Xbox One X bliver released, kommer der så Xbox One X spil, eller vil det være de præcist samme spil man køber til Xbox One, som til Xbox One X? Jeg spørger mest for at vide, om jeg eksempelvis ved køb af Destiny 2 til min Xbox One kan risikere, at jeg om et par måneder skal ud og købe en bestemt Xbox One X-edition, når jeg opgraderer til denne?


Der kommer ikke One X-spil, begge maskiner afspiller One-spil, hvor One X afvikler dem med bedre grafik.


Endnu gør der ikke, men MS har ikke udelukket muligheden for at det kan ske i fremtiden.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 20. sep 2017 17:12

Husk lige at hvis I planlægger at forudbestille Xbox One X hos en af Xboxlife's samarbejdspartnere (Microsoft, CDon, Coolshop, Amazon), så kan I gøre det via os og samtidig støtte Xboxlife:
http://www.xboxlife.dk/news/forudbestil ... 13525.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf allanb » 20. sep 2017 21:22

Tror sgu ikke jeg vil give 4k for at spille spil i 4k :D Prisen er simpelthen alt for høj i forhold til hvad den kan mere end en XB1 S.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. sep 2017 10:51

allanb skrev:Tror sgu ikke jeg vil give 4k for at spille spil i 4k :D Prisen er simpelthen alt for høj i forhold til hvad den kan mere end en XB1 S.


hehe, bare det den kan spille spillene ordentligt er vel god nok grund til at smide 4K, hvis man er gamer :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron