Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 25. aug 2017 19:59

Nogen der er informeret om, hvorvidt Gamestop har en eller anden indbytningsmulighed, hvor man kan bytte sin Xbox One inkl. spil, controllere mv. og så få Xbox One X til billigere penge? De vil naturligvis altid tage imod din konsol mv. og give dig noget for den, men ved release af Xbox 360 kunne man spare en hel del, hvis man byttede den gamle Xbox inkl. x-antal spil i forbindelse med købet af 360'eren. Det er selvfølgelig længe siden, så tingene kan naturligvis sagtens have ændret sig :-)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf CvKM » 25. aug 2017 20:19

Jeg har endnu ikke set eller hørt noget om det, men mon ikke det kommer på et tidspunkt nærmere release? :) De plejer jo indimellem at have indbytningstilbud på de nuværende konsoller, så jeg kunne godt forestille mig at de lavede noget lignede med Xbox One X.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2017 20:25

Gamestop kommer med et indbytningstilbud er jeg helt sikker på... men den normale Xbox One X kommer først i pre-order i september måned, så mon ikke et er den model der kommer tilbud på?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf CvKM » 25. aug 2017 20:34

Morten Skou skrev:Gamestop kommer med et indbytningstilbud er jeg helt sikker på... men den normale Xbox One X kommer først i pre-order i september måned, så mon ikke et er den model der kommer tilbud på?


Det vidste jeg ikke engang noget om (slow poke, you don't say). :) Men jeg kunne måske overveje at købe en Xbox One X, hvis der kommer indbytningstilbud. Jeg er dog stadig meget usikker, for har ikke noget 4K TV og man skal alligevel af med godt og vel 2000kr. efter ens gamle maskine er indbyttet.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. aug 2017 21:02

Jeg tror nok nærmere det er omkring de 3000 du skal af med når du har byttet din gamle ind :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf CvKM » 25. aug 2017 21:16

Slimjay DK skrev:Jeg tror nok nærmere det er omkring de 3000 du skal af med når du har byttet din gamle ind :)


3000kr. er alligevel også en del. Men vi må se når release datoen nærmer sig. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf LJJenseN » 27. aug 2017 20:21

Er der nogen som ved om det kun er single player spil som bliver forbedret, som på PS4 Pro? Eller bliver multiplayer også forbedret?
LJJenseN
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Roskilde


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JohnH » 27. aug 2017 20:39

LJJenseN skrev:Er der nogen som ved om det kun er single player spil som bliver forbedret, som på PS4 Pro? Eller bliver multiplayer også forbedret?


Det er selvfølgelig det hele, ingen halve løsninger med en Xbox :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 28. aug 2017 08:14

JohnH skrev:
LJJenseN skrev:Er der nogen som ved om det kun er single player spil som bliver forbedret, som på PS4 Pro? Eller bliver multiplayer også forbedret?


Det er selvfølgelig det hele, ingen halve løsninger med en Xbox :D


Jeg vil nok være påpasselig med at sige det hele. Og spørgsmålet er også hvad "forbedret" indebærer. Spil fra Microsofts bagland bliver helt sikkert forbedret online (Gears of War, Forza). Andre spil bliver ikke, nogen vil kun være delvis.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 28. aug 2017 13:50

Hvis "forbedret" giver en fordel i MP, så ser det godt nok surt ud for dem med standard Xbox .... :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Firephreakk » 28. aug 2017 14:17

Slimjay DK skrev:Hvis "forbedret" giver en fordel i MP, så ser det godt nok surt ud for dem med standard Xbox .... :)


What?

Svarer det ikke lidt til at alle med fladskærme har en fordel over dem, der stadig spiller på TV med gammeldags billedrør? Skulle Microsoft så køre ned i opløsning, så alle kan være med? Så må folk da bare hoste op.

Der skal da bare fuld smæk på skillingen. Jeg bliver da selv skuffet, hvis ikke jeg ser en mærkbar forbedring på mit TV, når jeg skifter til den nye Xbox.

Jeg går ud fra, at alle titler næste år vil blive "enhanced for Xbox One X" men selvfølgelig kan køres på den originale One omend i dårligere opløsning.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331

+5

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lodberg » 28. aug 2017 16:16

Slimjay DK skrev:Hvis "forbedret" giver en fordel i MP, så ser det godt nok surt ud for dem med standard Xbox .... :)


Jeg er med på argumentet, men mener ikke det holder en meter. Tænk på PC branchen, hvor de færreste maskiner har samme specifikationer. Det fungerer vel?
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197

+3

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf CaptainKicker » 28. aug 2017 16:19

Lodberg skrev:
Slimjay DK skrev:Hvis "forbedret" giver en fordel i MP, så ser det godt nok surt ud for dem med standard Xbox .... :)


Jeg er med på argumentet, men mener ikke det holder en meter. Tænk på PC branchen, hvor de færreste maskiner har samme specifikationer. Det fungerer vel?


Jeg forstår hellere ikke hvad sammenhængen er i Slimjay's argument. Troede virkelig, at folk i dag kendte svaret på det.

Men selvfølgelig er der ikke nogen fordel. Udover, at spillet er lidt skarpere, og har flere textures og loader hurtigt, så er vilkårene ens for alle. Det er jo ikke fordi man er 2 sekunder foran eller har bedre ting/fordele.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 28. aug 2017 16:40

Hvis man kører med et 4K HDR tv og en xbox one x versus en standard xbox one på et gammelt hd tv, så vil der være forskel på at opdage modstandere i bl.a. skydespil, da man lettere kan skelne imellem om der f.eks. står en fjende i en busk. Så ja der er fordele ved at investere i noget godt grej :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Firephreakk » 28. aug 2017 17:04

Det er da en mega teoretisk diskussion. Fra Full HD til 4k er der (forhåbentlig) en forskel, men skal vi ikke lige tage det roligt?

Der er da mange andre faktorer, der har langt større indvirkning på disse resultater og såkaldte fordele såsom spillerens alder, tv størrelse, spilforståelse og flair, alm. syn etc.

Alle har da vidt forskellige forudsætninger for at spille Xbox, så kan i ikke lige slappe af med krav om ens oplevelse af spillet, fairness og de ting. Det er jo ikke et F1 reglement men en spillemaskine.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron