Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 22. aug 2017 15:39

@Mike du har sikker ret.. Jeg ser der bare som en fordel at have en højere FPS. Det grafiske er nok en mindre issue,men kan være en fordel, hvis der er bedre draw distance... Så længe den originale xbox får en version der kan spilles, så har MS jo gjort hvad de har lovet ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 22. aug 2017 15:51

Det er også en fordel at have højere FPS, vi er slet ikke uenige på det punkt :P Men der er mange der ikke engang kan se eller mærke forskel på 30 og 60 billeder i sekundet, så mon om det bliver et stort problem i det lange løb?

Højere billedhastighed: hurtigere reaktionsevne.

Skarpere billede/højere opløsning: Mere klart billede, nemmere at udskille spillere fra assets.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Niculla2 » 22. aug 2017 17:11

Mike JezZ skrev:
Niculla2 skrev:Giv mig bare 60 fps stabilt i vores online bilspil, så kan resten være ligemeget :)


Det har Forza Motorsport-bilserien da allerede :D


Det er ikke heeeelt stabilt i F1 2016 og Project cars.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. aug 2017 18:19

Så har de Xbox One X: Project Scorpio til forudbestilling hos Coolshop:
http://coolshop.xboxlife.dk/produkt/xbo ... ole/AG2H4N

Premium er vidst gratis i 30 dage? Man skal bare huske at framelde.

(Ovenstående link indeholder Xboxlifes affiliatekode til Coolshop. Køber du via linket (uden adblocker), så støtter du samtidig Xboxlife.dk med en procentdel af købet).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf JesperN2820 » 23. aug 2017 10:05

Morten Skou skrev:Så har de Xbox One X: Project Scorpio til forudbestilling hos Coolshop:
http://coolshop.xboxlife.dk/produkt/xbo ... ole/AG2H4N

Premium er vidst gratis i 30 dage? Man skal bare huske at framelde.

(Ovenstående link indeholder Xboxlifes affiliatekode til Coolshop. Køber du via linket (uden adblocker), så støtter du samtidig Xboxlife.dk med en procentdel af købet).


Uden at forklejne servicen fra Coolshop, er det da en smule skørt at standardprisen er 200 kr over suggested retail, og at man så kan spare merprisen (og en hel rund 20'er) ved et premiummedlemskab? Ikke så lækker forretningspraksis i min bog
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 23. aug 2017 10:26

JesperN2820 skrev:
Morten Skou skrev:Så har de Xbox One X: Project Scorpio til forudbestilling hos Coolshop:
http://coolshop.xboxlife.dk/produkt/xbo ... ole/AG2H4N

Premium er vidst gratis i 30 dage? Man skal bare huske at framelde.

(Ovenstående link indeholder Xboxlifes affiliatekode til Coolshop. Køber du via linket (uden adblocker), så støtter du samtidig Xboxlife.dk med en procentdel af købet).


Uden at forklejne servicen fra Coolshop, er det da en smule skørt at standardprisen er 200 kr over suggested retail, og at man så kan spare merprisen (og en hel rund 20'er) ved et premiummedlemskab? Ikke så lækker forretningspraksis i min bog


Virker som om at det er fordi de ved den stort set er umulig at forudbestille alle andre steder nu, og derfor lader den koste lidt mere :)

Det er blot mit bud
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Askinas » 23. aug 2017 15:26

Man kan bestille den ved El-giganten nu.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 24. aug 2017 08:49

Overvejer om man skal forudbestille hos Elgiganten, frygter måske at CDON har taget for mange forudbestillinger.

Men også lort at sidde med to maskiner på udgivelsen :P Helt billige er de sgu ikke.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Lodberg » 24. aug 2017 10:19

Hvorfor ikke bare bestille hos Microsoft:

http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one-x#buy

EDIT: Ja, ok...så blev den lige rettet til udsolgt :)
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 24. aug 2017 11:05

Lodberg skrev:Hvorfor ikke bare bestille hos Microsoft:

http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one-x#buy

EDIT: Ja, ok...så blev den lige rettet til udsolgt :)


Der har været udsolgt siden dag et. Det kræver blot at man smider en bestilling i indkøbskurven for at kunne se dette :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 24. aug 2017 12:35

Går vi ud fra at en "almindelig" One X først udkommer efter release? Og alt op til release er Project Scorpio edition?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 24. aug 2017 12:40

citysleeps skrev:Går vi ud fra at en "almindelig" One X først udkommer efter release? Og alt op til release er Project Scorpio edition?


Det er sådan jeg har forstået det ja.

Ønsker du en One X skal du gå ned i Elgiganten eller Gamestop på launch, og håbe på at du kan finde en der.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Elgar » 25. aug 2017 15:49

Bare lige en lille advarsel mht. Coolshop. Jeg har før haft forudbestilt noget hos dem, hvor jeg så på release får at vide, at de ikke havde fået nok. Jeg skal ikke kunne sige om det er generel opførsel fra dem, at de ikke aner hvor mange de rent faktisk har at sælge af, men synes alligevel det er lidt relevant - Jeg har ihvertfald ikke selv forudbestilt noget hos dem siden.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2017 16:54

Tror at folk har oplevet det samme med både Cdon, El-giganten, Gamestop osv :)

På den positive bane, så var det vidst Spif2001 der oplevede at få 2 x Xbox One fra Amazon, selv om han kun havde bestilt en - se DET er service :mrgreen: :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Elgar » 25. aug 2017 17:12

Sikkert nok, kan selvfølgelig kun komme med egen erfaring. Jeg skulle iøvrigt selv tage kontakt til dem, for at høre hvad fanden der foregik [-X Det er dog noget tid siden nu.

Heldige satan, sådan noget sker sgu ikke for mig :)
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron