Xboxlife forum

Xbox One X tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2017 14:26

Slimjay DK skrev:Det er god reklame at man kan melde "udsolgt" .. Apple er verdensmester i det .. i øvrigt kan den stadig bestilles direkte hos MS : http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one-x#buy

Så at der er lukket ned for pre-orders i diverse shops må bare betyde at de ikke aner hvor mange de får ... ;)


Der fik du vidst skudt lidt for hurtigt med geværet :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. aug 2017 14:28

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Det er god reklame at man kan melde "udsolgt" .. Apple er verdensmester i det .. i øvrigt kan den stadig bestilles direkte hos MS : http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one-x#buy

Så at der er lukket ned for pre-orders i diverse shops må bare betyde at de ikke aner hvor mange de får ... ;)


Der fik du vidst skudt lidt for hurtigt med geværet :P


Ja, jeg ville da ikke gå helt til betaling, når jeg ikke skal have maskinen , og det burde heller ikke være muligt at smide den i kurven, når de ikke har lortet :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2017 14:36

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Det er god reklame at man kan melde "udsolgt" .. Apple er verdensmester i det .. i øvrigt kan den stadig bestilles direkte hos MS : http://www.xbox.com/da-DK/xbox-one-x#buy

Så at der er lukket ned for pre-orders i diverse shops må bare betyde at de ikke aner hvor mange de får ... ;)


Der fik du vidst skudt lidt for hurtigt med geværet :P


Ja, jeg ville da ikke gå helt til betaling, når jeg ikke skal have maskinen , og det burde heller ikke være muligt at smide den i kurven, når de ikke har lortet :mrgreen:


Men det kan du heller ikke. Når du går til kurven siger den jo at du ikke kan :lol:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. aug 2017 14:48

Gå til kasse .... :mrgreen:

Billede
Senest rettet af Slimjay DK 21. aug 2017 14:51, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Askinas » 21. aug 2017 14:50

Slimjay DK skrev:Gå til kassen ....

Billede


Er du logget ind og ville bestille? Det er der den kommer.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. aug 2017 14:55

Askinas : tror du skal læse hvad Mike og jeg har skrevet i de sidste mange indlæg for at forstå hvad jeg prøver at vise :)

Du kan bare læse herfra og ned :)

viewtopic.php?f=1&t=94737&p=1334617#p1334609
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2017 15:15

Må indrømme at jeg er hoppet med på hype-vognen.

Men er One X egentligt en ny "generation", rent kraftmæssigt, og kommer vi til at se meget stærkere titler til den?

eller er det en 4.000 kroner mellemvej, der bliver udskiftet om blot få år?

Sidstnævnte ville ihvertfald få mig til at føle mig røvrendt.

Jeg tror og håber dog på, at One X har et langt liv, og at vi kommer til at se mange nye fede titler til den, der ikke bliver holdt tilbage for længe af One. Men eftersom midgen-refresh er nyt, så hopper jeg nervøst med på vognen som forsøgskanin.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf CaptainKicker » 21. aug 2017 15:23

Var sgu ikke hurtig nok mht. Project Scorpio-versionen. Men bestiller gladeligt Xbox One X når de bliver lagt op - om det så bliver dag 1 eller når de er på lager igen engang på den anden side er jul er så spørgsmålet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2017 15:25

CaptainKicker skrev:Var sgu ikke hurtig nok mht. Project Scorpio-versionen. Men bestiller gladeligt Xbox One X når de bliver lagt op - om det så bliver dag 1 eller når de er på lager igen engang på den anden side er jul er så spørgsmålet.


Den kan stadig forudbestilles hos fx. CDON.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Benja190782 » 21. aug 2017 15:26

Så har jeg bestilt Project Scorpio versionen hos cdon.

Yes yes yes! The hype is on! :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 21. aug 2017 15:54

Benja190782 skrev:Så har jeg bestilt Project Scorpio versionen hos cdon.

Yes yes yes! The hype is on! :lol:


Også her, så må vi se om de kan levere på udgivelsedagen, eller lageret er tømt
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Chaui » 21. aug 2017 17:31

Mike JezZ skrev:Må indrømme at jeg er hoppet med på hype-vognen.

Men er One X egentligt en ny "generation", rent kraftmæssigt, og kommer vi til at se meget stærkere titler til den?

eller er det en 4.000 kroner mellemvej, der bliver udskiftet om blot få år?

Sidstnævnte ville ihvertfald få mig til at føle mig røvrendt.

Jeg tror og håber dog på, at One X har et langt liv, og at vi kommer til at se mange nye fede titler til den, der ikke bliver holdt tilbage for længe af One. Men eftersom midgen-refresh er nyt, så hopper jeg nervøst med på vognen som forsøgskanin.


Tror altså ikke den betegnes som en ny generation. For så har vi 2 forskellige kørende på samme tid? Hvis vi siger PS4'eren ikke er New Gen i forhold til den Xbox onex

Men tror nu bare stadig de får det svært mod PS4 pro'en. Sony har så stort et forspring og med multiplatforms spil der sikkert bliver lavet på enten PC ellers på PS4 og så bliver ported til de andre.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf CvKM » 21. aug 2017 18:16

"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+2

Re: Xbox One X tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. aug 2017 22:46

Mike JezZ skrev:Må indrømme at jeg er hoppet med på hype-vognen.

Men er One X egentligt en ny "generation", rent kraftmæssigt, og kommer vi til at se meget stærkere titler til den?

eller er det en 4.000 kroner mellemvej, der bliver udskiftet om blot få år?

Sidstnævnte ville ihvertfald få mig til at føle mig røvrendt.

Jeg tror og håber dog på, at One X har et langt liv, og at vi kommer til at se mange nye fede titler til den, der ikke bliver holdt tilbage for længe af One. Men eftersom midgen-refresh er nyt, så hopper jeg nervøst med på vognen som forsøgskanin.


Den er en del af xbox familien, så der kommer ikke noge eksklusivt til den, det hele skal kunne afvikles på den nuværende Xbox ... Du vil dog få glæde at højere opløsning, bedre grafiske effekter (eller flere), bedre textures, bedre framerate, så det er bare op til udviklerne at give den gas ..

Spørgsmålet er hvad de gør ved Multiplayer i spillene, For det må helt klart være en fordel at spille på One X i en højre opløsning (native 4K 60FPS) , når man på den nuværende konsol måske må nøjes med 900P 30FPS :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One X tråden

Indlægaf citysleeps » 22. aug 2017 08:30

Mike JezZ skrev:Må indrømme at jeg er hoppet med på hype-vognen.

Men er One X egentligt en ny "generation", rent kraftmæssigt, og kommer vi til at se meget stærkere titler til den?

eller er det en 4.000 kroner mellemvej, der bliver udskiftet om blot få år?

Sidstnævnte ville ihvertfald få mig til at føle mig røvrendt.

Jeg tror og håber dog på, at One X har et langt liv, og at vi kommer til at se mange nye fede titler til den, der ikke bliver holdt tilbage for længe af One. Men eftersom midgen-refresh er nyt, så hopper jeg nervøst med på vognen som forsøgskanin.


Det er vel lidt en mellemvej, men den bliver nok ikke udskiftet om få år. Med alt sandsynlig kommer vi ikke til at se nye fede titler kun til One X, men en pænere udgave af de almindelige One titler. Og jeg er næsten sikker på, at den bliver holdt tilbage af One.

Slimjay DK skrev:Spørgsmålet er hvad de gør ved Multiplayer i spillene, For det må helt klart være en fordel at spille på One X i en højre opløsning (native 4K 60FPS) , når man på den nuværende konsol måske må nøjes med 900P 30FPS :shock:


Jeg tror det bliver en simpel sag: One og One X multiplayer spil bliver helt identiske. 30FPS og whatever opløsning. Mid-gen consoles FTW #-o
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron