Xboxlife forum

game på iMac 5k?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

game på iMac 5k?

Indlægaf brilleabendk » 9. jun 2017 12:17

Er det muligt med en mac, at spille på sin xbox one s? Ville gerne have det kører så flydende som muligt. Er det så en elgato eller skal jeg hellere installere windows 10 og game den vej med deres app? Eller er der andre løsninger?
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: game på iMac 5k?

Indlægaf citysleeps » 9. jun 2017 13:31

Jeg har haft brugt bootcamp Windows 10. Det virker egentlig fint nok, så vidt jeg husker. Blev dog smidt helt af Xbox app'en et par gange, selvom jeg har været på kablet net (irriterende når man er i et multiplayer spil). Det er over et år siden jeg har brugt det sidst, så skal ikke kunne sige om app'en er blevet forbedret.

Jeg har mere eller mindre droppet at spille PC spil igennem min iMac 5K, da bootcamp drivers er forældet og sjældent bliver officielt opdateret.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: game på iMac 5k?

Indlægaf brilleabendk » 9. jun 2017 18:35

Ja det ville jeg gerne.

Men det lyder da kkke til det virker særlig optimalt :?
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: game på iMac 5k?

Indlægaf Dinz » 11. jun 2017 13:26

Jeg har kun haft gode oplevelser med deres app. Spillede en del Destiny og COD. På en iMac 27" (ikke 5k). Jeg kørte det med Windows10 via bootcamp.
Performancemæssigt har jeg ikke haft nogle issues med forældede drivers. Du er jo helt frit stillet til selv at installere de drivers der passer til dit GFX, selvom de endnu ikke er frigivet i en officiel bootcamp pakke.
Jeg syntes da helt klart du skal prøve at køre det via deres app først, inden du går ud og investerer i en ElGato.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: game på iMac 5k?

Indlægaf citysleeps » 11. jun 2017 13:52

Dinz skrev:Performancemæssigt har jeg ikke haft nogle issues med forældede drivers. Du er jo helt frit stillet til selv at installere de drivers der passer til dit GFX, selvom de endnu ikke er frigivet i en officiel bootcamp pakke.


Går ud fra at du har et GeForce installeret på din iMac? For med AMD på 5K modellerne er du nødsaget til at vente på en officiel bootcamp pakke, med mindre du installerer dem "bagom" systemet, hvilket har vist sig at kunne ødelægge dit bootcamp.

Seneste AMD bootcamp driver er fra 4/5/2016, så der er langt imellem opdateringerne. Men dette er jo kun et problem, hvis du vælger at spille PC spil på iMac'en igennem Windows 10.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron