Xboxlife forum

Årets E3 - 2017

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf citysleeps » 13. jun 2017 10:11

Omkring (manglende) VR på One X:

The absence of VR at least shouldn’t have come as a surprise. That’s in part because the company warned a few days earlier that it wouldn’t dive into “mixed reality,” Microsoft's umbrella term for virtual and augmented reality experiences. But it’s also because of a simple truth. The console VR experience isn’t yet good enough to be a must-have feature. If and when it finally is, the Xbox One X will be more than ready for it.

Helt enig.

https://www.wired.com/story/microsoft-e3-xbox-one-x-vr/
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 13. jun 2017 10:43

Wreckfest kunne godt gå hen og blive en ret sjov oplevelse... kommer først til PC og sidenhen til konsollerne engang først i 2018

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf koopi » 13. jun 2017 12:55

[quote="BulletEyeDk"]Wreckfest kunne godt gå hen og blive en ret sjov oplevelse... kommer først til PC og sidenhen til konsollerne engang først i 2018

Dem damage models tho! :D - hvis bare Forza kunne have sådanne detaljerede skader på bilerne, så ville det være 10/10. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Slimjay DK » 13. jun 2017 12:58

BulletEyeDk skrev:Wreckfest kunne godt gå hen og blive en ret sjov oplevelse... kommer først til PC og sidenhen til konsollerne engang først i 2018



Nice .. Destruction Derby HD :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Smolle » 13. jun 2017 14:08

BulletEyeDk skrev:Wreckfest kunne godt gå hen og blive en ret sjov oplevelse... kommer først til PC og sidenhen til konsollerne engang først i 2018



Minder mig om gode, gamle Flatout :) Det har jeg haft meget sjov med også.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf CaptainKicker » 13. jun 2017 16:54

Morten Skou skrev:Så er PlayStation showet overstået... ingen PlayStation 5, og selv om de viste mange flotte spil, så var de fleste af dem til 2018. Jeg synes at det ser godt ud for Xbox One X umiddelbart... selv om jeg godt synes at der kunne have været flere titler til den.


Det var et decideret kedeligt show med ganske få highlights. Men vi er vel også nået til et punkt hvor pøblen som sædvanlig hylder Sony som det bedste af det bedste, og sviner Microsoft over det ene eller det andet, selvom de viste mange fede spil og en overlegen konsol til en vanvittig flot pris.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Niculla2 » 13. jun 2017 16:59

Enig. Et konkurrende site til den her side er helt forfærdelig at læse kommentarer på. Jeg får næsten ondt af de sørgelig Sony fanatikere. Det er næsten værre end de gode gamle Apple sheeps.

I øvrigt også vanvittigt, hvordan narrativen omkring opløsning og eksklusives totalt har ændret sig. I starten var opløsning på 3. Part vigtigere end eksklusive titler. Og opskaleret grafik var umuligt at spille med. Nu er opskaleret grafik helt ok og eksklusiver overskygger alt 3. Part.
Senest rettet af Niculla2 13. jun 2017 17:06, rettet i alt 1 gang.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+2

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Benja190782 » 13. jun 2017 17:05

Wreckfest ser møgfedt ud og har umiddelbart en fysik der minder om BeamNG, som er en hardcore crash-simulator.

Det bliver et klart must buy for mig.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf CaptainKicker » 13. jun 2017 17:08

Niculla2 skrev:Enig. Et konkurrende site til den her side er helt forfærdelig at læse kommentarer på. Jeg får næsten ondt af de sørgelig Sony fanatikere. Det er næsten værre end de gode gamle Apple sheeps.


Jeg har generelt holdt mig fra den side i år, for det er de samme brugere, der skriver det samme uanset om Sony præsenterede en stor lort. Jeg læste et kommentarspor af IGN på Facebook, hvor de faktisk roste Xbox One X. Men kommentarende var fyldt med Sony fanatikerne der skrev det ene hjernedøde indlæg efter det andet, og svinede alle der bare nævnte Xbox i en positiv sammenhæng.

Indtil videre er Xbox One's subreddit det eneste sted med nogenlunde normale mennesker, men til tider indrømmer jeg at E3 især får det værste ud af de her mennesker, hvor det skræmmende egentlig er, at man ser de samme år på år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf snomim » 13. jun 2017 18:07

Jeg kan godt få det som om jeg er kommet ind på Eb Nationen, for folk kan godt nok blive vilde i deres sprogbrug.
snomim
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Rødovre


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf CaptainKicker » 13. jun 2017 18:09

Well, det her kunne være en grund for mig til at købe Switch om et par år når det her kommer.

http://kotaku.com/a-core-pokemon-game-i ... Socialflow
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf ALIE » 13. jun 2017 23:33

CaptainKicker skrev:Well, det her kunne være en grund for mig til at købe Switch om et par år når det her kommer.

http://kotaku.com/a-core-pokemon-game-i ... Socialflow


Et open world konsol Pokémon RPG har været min drøm i jeg ved ikke hvor mange år. Fatter ikke dét ikke er sket endnu lyder som en penge presser :D.
Håber det ér det vi får nu jeg ville køb en switch alene for det spil.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Zieglers » 14. jun 2017 11:53

heinstach skrev:Fik ikke set hele showet, men jeg formoder, at der ikke var noget om VR. Meget skuffende, og MS er endnu engang langt bagud.



Din stakkels ps fanboy :(

Når jeg tænder min Xbox, kan jeg hurtigt se hvad der sker online - også hvad mine venner spiller og har lavet, achievements, clips osv.. der er også klubber, hvor der sker virkelig meget og det er et community, som er let at navigere i.

Tænder jeg derimod min ps4, så sidder jeg med følelsen af at det er min første ps jeg har tændt ved et uheld. Grimt og ulogisk interface, som er besværligt at navigere i. Selve exclusive titlerne er måske mere spændende på ps, men igen synes jeg hurtigt oplevelsen bliver ødelagt af den utroligt ubehagelige controller.

Det jeg vil frem til er, at Xbox har styr på så meget andet end vr, så om de er langt bagud vil jeg nu ikke mene :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354

+2

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf tue69 » 14. jun 2017 16:10

snomim skrev:Jeg kan godt få det som om jeg er kommet ind på Eb Nationen, for folk kan godt nok blive vilde i deres sprogbrug.


Det er naturligvis indvandringen/regeringen/De riges skyld det hele. Nu hentydes der til et konkurrerende site - er det PSlife? Synes ellers debatten omkring E3 har været sober nok.

Jeg har set alle shows nu og Ubisoft løber for mig med førstepladsen. Dejligt spil-fokus og nogle fine nye titler.

MS viste en ny konsol men manglede måske den store Blockbuster. Det kan de nå endnu. Det var fedt at få set og sat ord og pris på den nye konsol.

Sony viste mange fede titler men der var ikke rigtigt noget nyt imellem, som man ikke vidste noget om i forvejen. Det var dog glædeligt at se Spider Man.

Egemar07 skrev:Gameplay fra det nye COD WWII multiplayer

http://nordic.ign.com/call-of-duty-2017 ... r-gameplay


Endeligt! Det ligner noget af det jeg forelskede mig i ved Call of Duty serien!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Niculla2 » 14. jun 2017 16:20

Der hentydes ikke til pslife. Et site der starter på G.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron