Xboxlife forum

Årets E3 - 2017

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf tue69 » 12. jun 2017 07:07

Udfordringen består vel nu i, at man har lavet en superlækker konsol men indtil nu har man intet "to show for it". Med andre ord hænger man lidt i de samme gamle travere. Havde ønsket at der kom flere nye større titler som kunne følges med den nye konsol men ret beset var der jo ikke meget. Det kan dog sagtens komme.

Men selve konsollen synes jeg ser fed ud.

Ellers er jeg glad for The Evil Within 2 og det nye Metro.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf ALIE » 12. jun 2017 07:20

Bethesda var ikke ligefrem imponerende.
Men fedt at se Wolfenstein selvom man vidste det ville bliv vist frem.

Stadig intet nyt Elder Scrolls :|
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf IkkNico » 12. jun 2017 08:19

Jeg har ikke rigtig været hypet over E3 i år, men det kan jo heller ikke være fantastisk hvert år. Jeg forventer en konference på det jævne, og er indtil videre ikke blevet skuffet.
Mest interessante titel for mig er foreløbigt The Last Night. Super Lucky's Tale så også fedt ud, men kommer kun på MS platforme. OG b/c var også fedt, på PS4 skal vi betale omkring 100kr per PS2 spil vi vil spille, og udvalget er stærkt begrænset. Det viser sig i øvrigt at b/c rent faktisk er en meget benyttet feature, måske derfor folk jublede så meget: https://arstechnica.com/gaming/2017/06/ ... -analysis/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Slimjay DK » 12. jun 2017 09:17

Du får det til at lyde som om at X360 og Original Xbox spil er gratis hvis man har en Xbox One. De er jo kun gratis hvis du har dem stående originalt eller har købt dem digitalt på et tidspunkt.

alle "nye" kunder som skal havde muligheden for at spille de gamle klassikkere skal da betale for spillene.

Det her er en fed løsning for samlere, men for den normale spiller, der ikke har et lager af spil er det samme løsning som PS4, nemlig at betale ved kasse 1 ...

Jeg vil dog give dig ret i at nu når spillet er tilgængeligt på PS4 i form af emulering, så burde Sony være large og give det gratis hvis man sidder med originalen.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Theis Jensen » 12. jun 2017 13:16

Jeg er virkeligt glad for min xbox one både når det kommer til styresystem og min elite controller, og derfor køber jeg multiplatform spil til den. Jeg savner dog virkeligt et eksklusivt spil til xbox one, som kan konkurrere med spil som horizon Zoro dawn eller de mange andre fede eksklusive til ps4.
Ud af de mange spil de viste i går/ i nat, der var der kun "Forza motorsport 7" (mere af det samme) og "State of decay" (har noget at bevise efter bug helvede i det første) som har min interesse. Jeg forstår virkeligt ikke det spændende ved alle de indie spil. Jeg vil se store AAA spil, men så skal jeg åbenbart spille ps4, hvis jeg ønsker mange gode eksklusive AAA spil, desværre!
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf artemisthemp » 12. jun 2017 17:32

Theis Jensen skrev:Jeg er virkeligt glad for min xbox one både når det kommer til styresystem og min elite controller, og derfor køber jeg multiplatform spil til den. Jeg savner dog virkeligt et eksklusivt spil til xbox one, som kan konkurrere med spil som horizon Zoro dawn eller de mange andre fede eksklusive til ps4.
Ud af de mange spil de viste i går/ i nat, der var der kun "Forza motorsport 7" (mere af det samme) og "State of decay" (har noget at bevise efter bug helvede i det første) som har min interesse. Jeg forstår virkeligt ikke det spændende ved alle de indie spil. Jeg vil se store AAA spil, men så skal jeg åbenbart spille ps4, hvis jeg ønsker mange gode eksklusive AAA spil, desværre!

Du glemt Sea of Thieves
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Theis Jensen » 12. jun 2017 20:33

artemisthemp skrev:
Theis Jensen skrev:Jeg er virkeligt glad for min xbox one både når det kommer til styresystem og min elite controller, og derfor køber jeg multiplatform spil til den. Jeg savner dog virkeligt et eksklusivt spil til xbox one, som kan konkurrere med spil som horizon Zoro dawn eller de mange andre fede eksklusive til ps4.
Ud af de mange spil de viste i går/ i nat, der var der kun "Forza motorsport 7" (mere af det samme) og "State of decay" (har noget at bevise efter bug helvede i det første) som har min interesse. Jeg forstår virkeligt ikke det spændende ved alle de indie spil. Jeg vil se store AAA spil, men så skal jeg åbenbart spille ps4, hvis jeg ønsker mange gode eksklusive AAA spil, desværre!

Du glemt Sea of Thieves


Det er et indie, så nej. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2017 21:22

Det kommende Assassins Creed Origins ser altså ret nice ud :D

http://www.xboxlife.dk/news/e3-assassin ... 13448.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf ALIE » 12. jun 2017 22:12

Beyond Good And Evil 2 Endelig! 15 Fucking år.
Tror jeg begynder at græde af glæde.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf CaptainKicker » 13. jun 2017 00:01

FED konference af Microsoft. Opsparing til Xbox One X er allerede i gang. Masser af fede spil. Fantastisk tid at være Xbox-spiller i!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2017 00:18

Ja - nu begynder det at ligne noget med Xboxen. Jeg synes nu også at Ubisofts konference var rigtig fed - kæmpe spiltitler på vej fra dem, som ser meget lovende ud.

Skull & Bones synes jeg ser super fedt ud - men jeg håber at man også kan gå i land, finde skatte og lave andet end bare de kæmpe søslag.

http://www.xboxlife.dk/news/e3-skull-bo ... 13455.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2017 03:05

Så er PlayStation showet overstået... ingen PlayStation 5, og selv om de viste mange flotte spil, så var de fleste af dem til 2018. Jeg synes at det ser godt ud for Xbox One X umiddelbart... selv om jeg godt synes at der kunne have været flere titler til den.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf tue69 » 13. jun 2017 07:09

Morten Skou skrev:Så er PlayStation showet overstået... ingen PlayStation 5, og selv om de viste mange flotte spil, så var de fleste af dem til 2018. Jeg synes at det ser godt ud for Xbox One X umiddelbart... selv om jeg godt synes at der kunne have været flere titler til den.


Efteråret 2017 er helt sikkert der Microsoft skal slå til. Sony har en lidt bar periode der, men jeg er til gengæld helt sikker på, at Sony sætter prisen på Pro ned ifm Scorpios udgivelse.

Gudskelov kom der ikke en PS5. I så fald ville alle Pro ejerne være blevet pulet :D

Det er lidt sjovt med de her nye ikke-synkrone konsoludgivelser. Det giver en anden rytme.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Smolle » 13. jun 2017 07:46

Måske er dette en lille ting i det større billede på E3, men som udvikler vil jeg da også gerne lige fremhæve dette: http://napnokgames.com/news/frantics.html :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Slimjay DK » 13. jun 2017 08:04

Microsoft har snart den bedste konsol til multiplatform, men de eksklusive spil de viste er slet ikke mig og det er bestemt ikke dem der sælger mig konsollen. Synes der manglede et par AAA+ titler til at byde One X velkommen. Selvom jeg ikke får det brugt, er det fedt med orig. xbox B/C.

Sony's show så jeg ikke, men kan se på overskrifterne at det er E3 2016 i et 2017 Remake :) Rart at se at VR stadig lever. Efter min smag har de stadig et bedre line up af spil, men intet rigtig noget nyt under solen, ingen overraskelser for mit vedkommende. men fedt med Shadow of the Colossus da jeg aldrig har fået det spillet.

Ubisoft vinder mit E3 i år for de mest spændende titler .. Skull & Bones, Beyond Good and Evil 2, Nyt Assassins som ser fremragende ud på One X. Mario rabbids til Switch, Far cry 5.. Jeg havde dog gerne ønsket et nyt Splinter Cell :)

Om man er til det ene eller det andet eller det hele, så bliver det en god tid at være gamer på :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron