Xboxlife forum

Årets E3 - 2017

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Elgar » 10. jun 2017 23:10

Jeg havde helt glemt hvor stor en cringefest denne type præsentationer kan være. A way out virker interessant, udover det, så var jeg ikke specielt interesseret. FIFA skal jeg se i aktion først, jeg synes The Journey var hamrende kedeligt. Jeg er typen, der godt kan lide spil hvor historien er i fokus, men den type spil synes jeg ikke FIFA er gearet til at være. Nå ja, ham der spiller Alex Hunter virkede iøvrigt heller ikke som en specielt dygtig skuespiller.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2017 23:22

Jeg synes at det var super fedt med The Journey i FIFA 17, måske fordi at jeg ikke rigtigt spiller FIFA online.

Need for Speed ser super lovende ud og A Way Out synes jeg også virker interessant, for jeg elsker co-op spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Elgar » 10. jun 2017 23:42

Spiller mest karriere med noget online hist og her. Kan som sådan godt forstå hvorfor folk som dig, der ingen interesse har i online, kunne være interesseret i The Journey. Jeg synes bare det var skidt implementeret, lidt halvbagt. Hvis du spiller det igen, så prøv at lægge mærke til de der post match interviews og leveringen af dialog fra både intervieweren og Hunter. Mine tæer var nærmest aldrig rullet ud igen.

Kan godt være jeg bare havde/har for store forventninger.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2017 23:44

Ja, det er jeg så enig med dig i :-) Men jeg synes nu at selve historien er ok og ideen ligeså.

Dog undrer det mig, at man hverken kan lave sin egen karakter i FIFA eller Madden til historiedelen, det er lidt ærgerligt, for det kan man sgu nærmest alle steder efterhånden og det giver folk bedre mulighed for at identificere sig med spilleren.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Elgar » 10. jun 2017 23:51

Synes heller ikke den overordnede historie var ringe. Lidt clichéfyldt, men det er ok til denne type spil, den blev bare leveret lidt sparsomt.

Synes jeg også var mærkeligt. Det har nok noget med deres performance capture og at det gav det mest realistiske resultat. Det synes jeg bare ikke er en god undskyldning. Lad mig lave min egen spiller, som du siger så er det lettere at identificere sig med. Og så ville jeg iøvrigt gerne have spillet en 185-193 cm targetman, men det måtte jeg åbenbart ikke :D
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf CvKM » 11. jun 2017 10:00

Jeg ser frem til at høre mere om et kommende Forza Motorsport (7) og selvfølgelig den nye Xbox. :) Det gør jeg hvert år, fordi jeg er kæmpe fan af biler. Jeg er i det hele taget ret kedelig når det kommer til spil, for sådan noget med riddere, eventyr, drager, vampyrer, rumspil eller sportsspil siger mig stort set ikke noget, så det er nok begrænset hvad jeg kommer til at kunne lide ved E3.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 11. jun 2017 11:24

A Way Out så virkelig tiltalende ud, det tror jeg går hen og bliver en fed titel...

Ellers ser jeg frem til at se meget mere til Project Cars 2, Scorpio xboxen, og for en gangs skyld er jeg spændt på hvad der er af nyt vedr. Call of Duty WW2 spillet, det er godt nok mange år siden jeg har interesseret mig for den titel...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf citysleeps » 11. jun 2017 12:35

Tror i Microsoft starter eller slutter med Scorpio? Det er vel efterhånden kutyme at slutte showet af med de største nyheder (og for at holde på tilskuerne), men i dette tilfælde vil det give mere mening at starte ud med konsollen, så vi kan få demonstreret de nye titler igennem Scorpio'en.

Jeg satster på Scorpio starter showet :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2017 12:36

Jeg tror at de starter med Scorpio, og så fokuserer de hele showet på spil til Scorpio og måske VR (Hololens?)? Samtidig vil de forsikre, at de er "dedikerede til fortsat at supportere Xbox One".

Og så håber jeg godt nok, at høre "Exclusively on Xbox Scorpio" en hel del gange i løbet af aftenen.

Nå ja.. og så har de fandme bare at udgive den WORLD WIDE samtidig, så vi ikke skal gå og vente et år mere på at den kommer til Danmark.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf EagleConcept » 11. jun 2017 18:19

Fandt denne her oversigt på E3 Expo Facebook. Den er lidt modstridende hvad angår Bethesda:

Billede
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør

+1

Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2017 18:41

Muligvis det første billede af den næste Xbox (selvfølgelig kun rygter)

Billede

Postet af Tom Warren på Twitter (https://twitter.com/tomwarren/status/873954732666228736).

Edit: Billedet er vidst fra reveal traileren fra E3 sidste år:


Så intet nyt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Vedel DK » 11. jun 2017 18:51

Jeg kan klart anbefale deres andet spil, Brothers - A tale of two sons :)
Vedel DK
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2017 19:04

Best Buy har vidst sendt et nyhedsbrev ud, hvor de beskriver den nye Xbox som "Xbox Scorpio":
Billede

Det vil være en overraskelse, hvis de rent faktisk beholder kodenavnet :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf ALIE » 11. jun 2017 19:54

Kan nu endelig bedre lige Scorpio end det navne folk finder på eller hvad jeg selv har fundet på.
Senest rettet af ALIE 11. jun 2017 20:32, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Årets E3 - 2017

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2017 20:09

Jeg hælder selv mere og mere til Xbox 4K... fordi der står 4K på chippen og fordi de hele tiden har sagt, at alt er i 4K til eventet blah blah blah :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron