Xboxlife forum

Gears of war 4 + 3 første spil

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Gears of war 4 + 3 første spil

Indlægaf Orillion » 24. maj 2017 10:53

Jeg ved man sidste år kunne købe Gears of war 4 + 3 første spil, men det fik jeg jo selvfølgelig ikke gjort ( DOH ) :)

Er der nogen af jer der evt handler key´s på cdkey sites har fundet et sted man stadig kan købe GoW4 + 3 første spil ?
Orillion
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Kolding


Re: Gears of war 4 + 3 første spil

Indlægaf JohnH » 24. maj 2017 12:45

Orillion skrev:Jeg ved man sidste år kunne købe Gears of war 4 + 3 første spil, men det fik jeg jo selvfølgelig ikke gjort ( DOH ) :)

Er der nogen af jer der evt handler key´s på cdkey sites har fundet et sted man stadig kan købe GoW4 + 3 første spil ?


Kan købes her, og det er til at stole på

http://www.cdkeys.com/xbox-live/games/g ... gital-code
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Gears of war 4 + 3 første spil

Indlægaf Orillion » 24. maj 2017 12:55

Ved de er til og stole på har handlet der før :)

har også selvfølgelig kigget selv.

Har ved cjs-cdkeys fundet dette: https://www.cjs-cdkeys.com/products/Gea ... ne%29.html ud fra billedet er det den version, men der står ikke noget om det og den siger kun gears of war 4 som titel. ikke noget med ultimate edition
Orillion
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Kolding


Re: Gears of war 4 + 3 første spil

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2017 13:52

Det er fordi du kun får Gears Of War 4 ... JohnH linker dig til Gears Of War Ultimate edition som før den 31/12-2016 også gav dig koder til Gears Of War, Gears 2 + 3 samt judgment .. men som sagt er det tilbud ikke aktivt mere.

Så hvis du vil have de andre titler, så må du op men pengepungen ;) Du kan gøre en god handel her, hvis de ikke er solgt : viewtopic.php?f=19&t=94669 eller også kan du eventuelt vente på at der er nogle venlige sjæle som giver dem væk gratis, hvilket også har været tilfældet ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gears of war 4 + 3 første spil

Indlægaf Morten Skou » 25. maj 2017 18:36

Ellers får man dem vel i det nye Xbox Game Pass for 59 kr / md ... Og så kan man vidst købe dem til nedsat pris igennem det også?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron