Xboxlife forum

Hvad synes I om Xbox One elite controller

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf OldTymer72 » 21. sep 2017 15:37

Nu er min elite controller ødelagt for 3. gang (venstre bumper hver gang) og garantien er slut.
Godt produkt, men sølle kvalitet.
Nu sidder jeg med en controller der ligner en ny, men nu ryger i skraldespanden.
Jeg ved tråden er forholdsvis gammel, men måske andre kan bruge infoen.
Jeg forstår ikke hvorfor de her controllere er så meget mere sårbare end de almindelige, som holder for evigt i sammenligning.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf Krisgebis » 21. sep 2017 17:20

Er det over 2 år siden, at den fik fejlen fikset for 2. gang?
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf JohnH » 21. sep 2017 17:27

OldTymer72 skrev:Nu er min elite controller ødelagt for 3. gang (venstre bumper hver gang) og garantien er slut.
Godt produkt, men sølle kvalitet.
Nu sidder jeg med en controller der ligner en ny, men nu ryger i skraldespanden.
Jeg ved tråden er forholdsvis gammel, men måske andre kan bruge infoen.
Jeg forstår ikke hvorfor de her controllere er så meget mere sårbare end de almindelige, som holder for evigt i sammenligning.


Jeg har haft samme fejl på min og har selv repareret den. Købte reservedelen på Amazon.

Der er masser af videoer om rep af den på Youtube.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf mrnybroe » 21. sep 2017 18:46

Har fået en byttet pga thump sticken den ligesom river sig løs og kan "løftes" op når skifter sticks.
Og synes min nuværende den er begyndt på det samme... Så regner med at få den byttet med det samme.
Passer med det er et halvt år siden jeg fik den byttet sidst
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf Morten Skou » 21. sep 2017 20:29

Jeg spiller stadig med den samme Elite controller som jeg købte da den udkom, ingen problemer overhovedet :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf OldTymer72 » 22. sep 2017 01:33

JohnH skrev:
OldTymer72 skrev:Nu er min elite controller ødelagt for 3. gang (venstre bumper hver gang) og garantien er slut.
Godt produkt, men sølle kvalitet.
Nu sidder jeg med en controller der ligner en ny, men nu ryger i skraldespanden.
Jeg ved tråden er forholdsvis gammel, men måske andre kan bruge infoen.
Jeg forstår ikke hvorfor de her controllere er så meget mere sårbare end de almindelige, som holder for evigt i sammenligning.


Jeg har haft samme fejl på min og har selv repareret den. Købte reservedelen på Amazon.

Der er masser af videoer om rep af den på Youtube.


Ok. Hvis ikke microsoft vil hjælpe mig må jeg se på den mulighed. Tak for info!
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf A42Merlin » 22. sep 2017 10:47

mrnybroe skrev:Har fået en byttet pga thump sticken den ligesom river sig løs og kan "løftes" op når skifter sticks.
Og synes min nuværende den er begyndt på det samme... Så regner med at få den byttet med det samme.
Passer med det er et halvt år siden jeg fik den byttet sidst


Jeg har lige fået min ombyttet da min også havde fået dette problem. Happii.dk byttede den bare uden at spørge. Min controller er over 1 år gammel.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hvad synes I om Xbox One elite controller

Indlægaf Rasbred » 4. nov 2017 10:08

Rasbred skrev:Min er lige blevet et år gammelt. Og har brugt den over 1000 timer.

Og har ingen problemer haft med slid eller USB stik eller lign. Den kører bare derudaf.



så gik min desvære i stykker... efter halvandet år så har gummiet i den ene siden sluppet og falder mere og mere af..

men så længe det kun er gummiet som falder af og ikke påvirker knapper eller lign så går det nok :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron