Xboxlife forum

Forårsudsalg = købt noget?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf brilleabendk » 13. apr 2017 15:00

Hej, er der andre end mig der er har købt lidt stort ind her til Forårsudsalg, som ønsker at dele?

Selv har jeg pt købt
Dying light - the following,
Cod black ops 3,
Monopoly plus,
Deadlight - Directors cut,
Cluster truck, og
Pixel piracy...

Også overvejer jeg stadig Diablo men kan ikke finde ud af om jeg vil have det pga jeg har så mange minder i diablo 1 :)
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Frauleinholm » 14. apr 2017 10:22

Jeg har kigget lidt på Metro og South Park. Det er en smule skuffende at Red Dead Redemption stadigvæk koster kassen! Jeg havde en forventning om at det ville ryge omkring de 100 kroner.
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf brilleabendk » 14. apr 2017 12:26

South Park er for min mening pengene værd, selv har jeg købt rDr men stadig ikke rigtig kommet igang med det, blot et spil man "skal" eje. Men fik da købt diablo 3 samt black ops 2 også :)
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Morten Skou » 14. apr 2017 12:28

Jeg har kun købt Assetto Corsa , kæmpe fejlkøb da det er umuligt at spille med controller.

Overvejer dog stadig RDR :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf normann » 14. apr 2017 13:33

Så skal du bare have rat og pedaler så kører det for dig morten
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Morten Skou » 14. apr 2017 13:45

normann skrev:Så skal du bare have rat og pedaler så kører det for dig morten


Jeg har haft mange rat, men er altid endt ud med ikke at bruge dem, så selv om lysten er der til at købe et nyt, så gør jeg det ikke :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Lasborg » 14. apr 2017 14:15

Jeg købte Diablo 3 til mig selv og det nye lego worlds til ungerne.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf il gigolo » 14. apr 2017 14:20

Jeg lurer på både Shadow Warrior til 35 kroner og Wolfenstein Old Blood til 50 kroner.

Der er også Telltales Batman, men jeg vil ikke købe flere spil, end at jeg kan nå at spille...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Lord Beef Jerky » 14. apr 2017 17:48

Ark Survival Evolved. Har altid gerne ville prøve det, og det kostede kun $14. Havde også håbet på massiv nedsættelse af Rocket League, men det skete ikke denne gang.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf A42Merlin » 14. apr 2017 17:50

Min datter på 18 måneder fandt min tændte controller og købte shadow warrior til mig:) godt den ikke koster mere end de 35 kr :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Bavi » 14. apr 2017 19:27

Jeg købte:
This War of Mine - Er en sucker for de her overlevelsesspil. Det her er tilpas dystert og får alligevel sat nogle tanker igang om hvilken størrelse krig også kan være.
Uncanny Valley - Virker som et spændende take på lidt horror.
The Long Dark - Har spillet tiden ud i preview. Så må man jo punge ud hvis man vil ha mere.
Metro Redux bundle - Egentligt bare fordi den var billig.
Thimbleweed Park - Den her var godt nok ikke på bud. Men jeg lod mig rive med af den gode stemning.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Badstue » 15. apr 2017 10:17

Her blev det til Fallout 4 samt DLC-pakken til Just Cause 3.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Jsippus » 16. apr 2017 00:10

Jeg håber at i kan hjælpe mig godt på vej. Som ny ejer af en spillemaskine, hvad skal jeg så gå efter? Jeg har spillet en del Rocket League, men det er ved at være godt kedeligt at spille alene. Er det eventuelt muligt at finde andre søgende herinde?

Der er ikke meget aktivitet på Facebook og mit engelske kunne godt være bedre, så jeg er lidt afhængig af andre danskere. For at være ærlig så har jeg kigget en del på Metro da jeg også har læst bøgerne.
Jsippus
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Frauleinholm » 16. apr 2017 00:28

Hvor lang tid gælder tilbudene? Jeg har desværre ikke mulighed for at komme ind på STORE før mandag.
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Forårsudsalg = købt noget?

Indlægaf Zieglers » 16. apr 2017 09:37

Jsippus skrev:Jeg håber at i kan hjælpe mig godt på vej. Som ny ejer af en spillemaskine, hvad skal jeg så gå efter? Jeg har spillet en del Rocket League, men det er ved at være godt kedeligt at spille alene. Er det eventuelt muligt at finde andre søgende herinde?

Der er ikke meget aktivitet på Facebook og mit engelske kunne godt være bedre, så jeg er lidt afhængig af andre danskere. For at være ærlig så har jeg kigget en del på Metro da jeg også har læst bøgerne.


Du må meget gerne tilføje mig, jeg spiller ret meget rocket league :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster