Xboxlife forum

Bekymret for Xbox ones fremtid! :(

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Bekymret for Xbox ones fremtid! :(

Indlægaf Mike JezZ » 15. mar 2017 12:28

tue69 skrev:Så hvis man nu, som jeg selv, er kørt død i eksempelvis Halo, hvad har MS så?

Jeg er helt enig i at det er fantastiske serier med en stor og flot historik, men en enkelt titel til en hel stilart er vel heller ikke imponerende?

Jeg glæder mig til at se hvad MS har i ærmet med Scorpio. Specielt hvad angår nye titler.


Så er der ikke meget andet end titler fra tredjeparter, det giver jeg dig ret i.

Men kan man ikke sige det samme, hvis man er træt af Killzone, eller Uncharted, for den sags skyld?

Jeg forstår godt, at folk der findes mange af de eksklusive PlayStation 4 titler interessante, køber sig en PS4, men Sony har ikke formået at ramme mit ømme punkt når det angår eksklusive titler, da de ikke virker super interessante for mig.

Sony ser dog også ud til at satse mere på singleplayer end multiplayer, hvilket formentligt er grunden til at jeg er mere interesseret i hvad Xbox har at byde på.

Men igen, jeg er jo en minoritet ifølge salgstallene :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bekymret for Xbox ones fremtid! :(

Indlægaf baunevej » 16. mar 2017 12:25

Mike JezZ skrev:
tue69 skrev:Så hvis man nu, som jeg selv, er kørt død i eksempelvis Halo, hvad har MS så?

Jeg er helt enig i at det er fantastiske serier med en stor og flot historik, men en enkelt titel til en hel stilart er vel heller ikke imponerende?

Jeg glæder mig til at se hvad MS har i ærmet med Scorpio. Specielt hvad angår nye titler.


Så er der ikke meget andet end titler fra tredjeparter, det giver jeg dig ret i.

Men kan man ikke sige det samme, hvis man er træt af Killzone, eller Uncharted, for den sags skyld?

Jeg forstår godt, at folk der findes mange af de eksklusive PlayStation 4 titler interessante, køber sig en PS4, men Sony har ikke formået at ramme mit ømme punkt når det angår eksklusive titler, da de ikke virker super interessante for mig.

Sony ser dog også ud til at satse mere på singleplayer end multiplayer, hvilket formentligt er grunden til at jeg er mere interesseret i hvad Xbox har at byde på.

Men igen, jeg er jo en minoritet ifølge salgstallene :)


Det kan man nemlig sagtens sige Mike :)

Jeg har Xbox one, Ps4 slim og PC, er glad for alle platforme. Til min smag er de bedste singleplayers på ps4, men elsker også Gears serien, har gennemspillet 4'eren på Pc. Battlefieldt 1 spiller jeg på boxen mest, selvom jeg har det til pc.
Jeg spiller meget forskelligt, og kan ikke afgøre hvilken der er bedst, da alle platforme har fordele og ulemper efter min mening. Kunne jeg få min elite controller med over på min ps4 kan det godt være den vandt konsoldelen for mig, da der er lige en tand bedre oplevelser på den i singleplayer.
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Bekymret for Xbox ones fremtid! :(

Indlægaf citysleeps » 17. mar 2017 15:23

baunevej skrev:... Kunne jeg få min elite controller med over på min ps4 kan det godt være den vandt konsoldelen for mig, da der er lige en tand bedre oplevelser på den i singleplayer.


I den forbindelse vil jeg høre om nogen har CronusMAX dongle og kan fortælle om den fungerer upåklageligt? Jeg kunne godt tænke mig at bruge Elite controlleren på PS4, og med CronusMAX er det muligt.

Læs evt mere her http://www.stuff.tv/features/5-minute-hack-how-use-xbox-one-elite-controller-your-ps4
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster