Xboxlife forum

Xbox Game Pass

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Mysticurse » 25. maj 2017 22:19

Jake242 skrev:Er det så nye spil der bliver added? eller kan man risikere at de fjerner spil også(som man er i gang med eller vil spille senere) for at kunne gøre plads til flere?


Synes faktisk det var et godt spørgsmål, så kiggede selv lidt videre efter et svar, og her er hvad jeg fandt i deres "De oftest stillede spørgsmål" inde på http://www.xbox.com/da-DK/games/xbox-game-pass:

Xbox Game Pass-kataloget vil med tiden blive ændret og tilpasset. Hver måned føjes der nye titler til kataloget, og der kan også indimellem blive fjernet titler. Det er forskelligt, hvor længe et spil er med i Xbox Game Pass-kataloget. Hvis et spil skal fjernes fra kataloget, giver vi dig besked om det på din Xbox og på Xbox.com
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+1

Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Morten Skou » 25. maj 2017 22:21

Ja, de 59 kr. er hvad Microsoft Danmark har oplyst i pressemeddelelsen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox Game Pass

Indlægaf N00bdream » 27. feb 2018 08:27

Marts syntes at være en ganske udmærket måned ift. Gamepass. Et er, at Sea of Thieves kommer, men Oxenfree og Tomb Raider er bestemt værd at spille. Jeg har ikke rørt min Xbox i måneder, men gamepass har sgu givet mig interessen tilbage.
X360: N00bdream
PSN: Zceam
Steam: n00bdream
N00bdream
Niveau 4
 
Indlæg: 371
By: Vordingborg


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf CaptainKicker » 28. feb 2018 22:06

Kan man ikke lave abbonnement på US? Skal det gøres på dansk og i såfald kan det deles med game share hvis jeg er på US?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Game Pass

Indlægaf Lasborg » 1. mar 2018 10:02

De 59 kroner er egentligt meget fair i forhold til 10 dollars i US. Canada er et par kroner billigere, Brasilien, som normalt er et billigt land er kun ca 5 kroner billigere end Danmark, og Rusland er ca 5 kr dyrere.
Så med tanke på vores høje moms, så er vi forskånet for helt skæve priser.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron