Xboxlife forum

Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf Mike JezZ » 1. dec 2016 14:20

Det er gået min næse forbi, at der er kommet en ny Xbox One-controller for lidt tid siden.

Bedre greb, bedre thumbsticks og bluetooth-understøttelse skulle gøre det til en ekstremt god controller, men er den bedre end den originale? Nogle der har prøvet begge versioner?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf mrnybroe » 1. dec 2016 14:31

Mike JezZ skrev:Det er gået min næse forbi, at der er kommet en ny Xbox One-controller for lidt tid siden.

Bedre greb, bedre thumbsticks og bluetooth-understøttelse skulle gøre det til en ekstremt god controller, men er den bedre end den originale? Nogle der har prøvet begge versioner?

Hej

Jeg fik lige hentet 2 af den nye i fredags, lækkert tilbud i gamestop(299 for sådan en), og er overrasket.
Den føles sgu lækker... og bare den lille ting, at den er er lidt "ruflet" på bagsiden, giver altså et bedre greb.
Eneste ting som jeg synes der er lidt skidt - er at den reagere ikke altid med det samme, når jeg trykker på "xbox-logo" knappen.

Men alt i alt super lækker - synes den er bedre end originalen
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf Mike JezZ » 1. dec 2016 14:33

Det lyder godt. Wow, 299 for den i Gamestop? Det var dælme billigt.

Jeg ved, at de lige nu kører et tilbud hvor man kan indbytte sin gamle controller, og få den nye type for 150 kroner, og det overvejer jeg stærkt :)

Hvad med Thumbsticksne, er de blevet bedre? Jeg synes de generelt er ret skod på den originale.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf mrnybroe » 1. dec 2016 15:02

Yeps... 299 for den, men var et black friday tilbud de kørte med, på den hvide model og Gears of War4 modellen.
Jeg mener du får 200 for en bytter.

Thumbsticks er okay, ved ikke om de er meget bedre end den gamle model. Jeg har lige købt en Elite controller, så en normalt controller føles jo "forkert" :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf mortnDK » 1. dec 2016 17:06

Mike JezZ skrev:
Jeg ved, at de lige nu kører et tilbud hvor man kan indbytte sin gamle controller, og få den nye type for 150 kroner,


Hvor har du set det henne?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf Myliuserichsen » 1. dec 2016 23:43

Jeg har købt en kontroller til Black Friday, den er også ruflet på håndtagene. Er det virkelig den nye jeg har fået fat i? Den kostede kun 230. Den har også sorte triggers (Rt + Lt).
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf Mike JezZ » 2. dec 2016 10:09

Myliuserichsen skrev:Jeg har købt en kontroller til Black Friday, den er også ruflet på håndtagene. Er det virkelig den nye jeg har fået fat i? Den kostede kun 230. Den har også sorte triggers (Rt + Lt).


Læs på kassen om den har Bluetooth. Hvis der ikke er Bluetooth i den, så er det ikke den nye type.

Men det ser ud som om den også er "ruflet":

Billede
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One Controller Rev 3 (Bluetooth) - erfaringer?

Indlægaf Myliuserichsen » 2. dec 2016 20:01

Jeg har fået fat i den nye model. Jeg har faktisk en del ros til den! Den er meget nemmere at holde ved og grippet er blevet en del bedre. Du mærker intet til svedige hænder mere og det bedste er den optimerede BT understøttelse. Nu bor jeg på 3. sal i centrum, og med den gamle controller kunne jeg ikke have headset i. Der var simpelthen for mange enheder i ejendommen der forstyrrede min xbox, så lyden laggede hele tiden.

Med den nye controller har jeg intet problem og det er faktisk altafgørende for mig! Før sad jeg udelukkende med kabel for at få lyd der ikke laggede.
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron