Xboxlife forum

Kode til xbox butikken (xbox one)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Kode til xbox butikken (xbox one)

Indlægaf spawnter » 26. nov 2016 00:47

Hej

Jeg har været lidt væk fra xbox et stykke tid men har nu købt mig en xbox one s.
Jeg vil gerne have sat min xbox op sådan at når man prøver at købe noget skal man skrive mit microsoft konto password, denne feature syntes jeg ikke jeg kan finde??

Jeg kan kun finde noget der hedder passkey som kun er nogle tal man skal vælge, kan man ikke bruge sin microsoft password? syntes jeg man kunne "i gamle dage" :D
spawnter
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Rødovre


Re: Kode til xbox butikken (xbox one)

Indlægaf Badstue » 27. nov 2016 20:58

Jeg tror det er default? Jeg er da temmelig sikker på, at jeg skal taste min kode ind ved digitale køb.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Kode til xbox butikken (xbox one)

Indlægaf JohnH » 27. nov 2016 21:13

Jeg er sikker på der er lidt hjælp at hente her

http://support.xbox.com/da-DK/browse/my ... t/security
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Kode til xbox butikken (xbox one)

Indlægaf RenéM » 26. dec 2016 13:16

spawnter skrev:Jeg vil gerne have sat min xbox op sådan at når man prøver at købe noget skal man skrive mit microsoft konto password, denne feature syntes jeg ikke jeg kan finde??
:D


Du kan ikke købe noget uden at bruge dit Microsoft password!
RenéM
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Hesselager

Brugeravatar

Re: Kode til xbox butikken (xbox one)

Indlægaf Morten Skou » 26. dec 2016 13:19

RenéM skrev:
spawnter skrev:Jeg vil gerne have sat min xbox op sådan at når man prøver at købe noget skal man skrive mit microsoft konto password, denne feature syntes jeg ikke jeg kan finde??
:D


Du kan ikke købe noget uden at bruge dit Microsoft password!


Jeg taster da ikke mit kodeord hver gang jeg køber spil via Xboxen :wink: Men det kan måske skyldes, at jeg netop har slået det "kodeord" til som man skal indtaste via sin controller... det er for mig langt bedre, end at skulle indtaste et kodeord på 25 karakterer hver gang jeg vil købe et spil :mrgreen:

Hvorfor kan du ikke lide den mulighed spawnter?

Det andet kan du vidst i øvrigt slå til under:
Indstillinger -> Konto -> login,sikkerhed og adgangsnøgle -> Tilpas mine login- og sikkerhedspræferencer -> Tilpas og så aktivere de to "Bed om min adgangsnøgle". og "Luk ned"
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron